1.25

32 2 0
                                    

Sinirim tepeme çıktığında kendimi tutamadım "Hayır, sadece gayet yakışıklı çocuktu, hoştu. Hoşlandım kısacası neden engel oluyorsun?"

Beklediğim tepkiyi vermemişti. Bir an, sadece bir an gözlerinde sinir ateşini görür gibi oldum. Sonrası yine kendinden emin, ukala sırıtışıydı.

Kulağıma eğildiğinde kaskatı kesilen vücuduma sayısız küfürler edip dikkatimi söylediklerine verdim.

"Aynı anda iki kişiden hoşlanamazsın Umay"

.....

"Şu kamp bitsin de , Fransızca küfürler öğrenelim Gül"

Gül gözlerini kırpıştırıp bana 'mal mısın?' Bakışlarını yolladığında omuz silktim "Bakma öyle etrafımızda küfredecek o kadar insan varken ne yapmamı bekliyordun?"

"Neden kendi dilimizde küfretmiyorsun?"

"Ağzım bozulur sonra"

Ada dayanamayıp kahkaha attığında Gül de ona katıldı. Komik birşey mi söylemiştim?

"Ya niye gülüyorsunuz"

"Boşver" diyip Gül eliyle ağzını kapattı fakat kahkahasına yine de engel olamıyordu.

Bu sırada omzuma biri kolunu atınca yüzümü bunu yapan kişiye döndüm. Sırıtan bir adet Berk. "Neye gülüyorsunuz?"

"Hiç bir şey, çek şu kolunu hayvan gibi de kas yapmışsın"

Gülüp beni kendine çekti ve bana sarıldı "daha iyi mi?"

"Daha sıcak-" ona bakıp çatılan kaşlarını gördüm "- ve evet daha iyi"

"Bugün mü gidiyoruz?"

Ada ve Gül'ün arasına oturan Akın cevapladı sorumu "evet"

Gül sevinçle ellerini bir birine çırptı "saçaımı boyayıp eski haline kavuşacağım!"

Bu haline gülüp aramıza katılan Burak ve yanındaki arkadaşına baktık.

"Hey" gülümseyerek ona seslendim "naber?"

Aynı şekilde karşılık verip beni ve etrafımdakileri süzdü "iyilik, sizden? Bu arada bu demin bahsettiğim arkadaşım aynı zamanda aynı sınıftayız"

Elimi ona uzattığımda nazikçe sıktı "ben Banu"

Gülümseyerek başını salladı "ben Gizem"

Yüzümdeki gülümseme nedenini bilmediğim sebepten dolayı solarken elini sıkan elimi sallamayı kestim.

"İyi misin?"

"Hı hı-" yüzüme zoraki gülümseme yerleştirdim "-sen Akın'ın arkadaşı Gizemsin değil mi?"

O olma ihtimali çok büyüktü çünkü Ada bana kumral bir kız olduğundan ve mavi gözlerinden bahsetmişti.

"Evet o Gizem'im"

Arkama yaslanıp Berk'in koluyla beni sarmasına izin verdim.

"Siz hangi bölümdesiniz?"

Gül'ün meraklı bakışları ve deminden beri sorduğu sorulara göz devirip Burak'a baktım.

"Sosyoloji"

Berk'e daha da sığınıp temiz havayı içime çektim. Moralim yoktu. Kendimi keyifli gösterip yapmacık davranamazdım.

"Banu iyi misin?"

Soru dolu bakışlarını bana gönderen Burak'a gülümseyip başımı salladım "evet birazcık uykum var sadece iyi uyuyamamıştım"

SebepHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin