СТАРТ 1: Сиатъл, Вашингтон

1.2K 83 1
                                    

Повечето двойки вече бяха на тенис корта, когато ние пристигнахме. Предложих на Шейн да завържем познанства, а той ме отряза с обяснението, че целта ни е да смажем тези хора по пътя към финала, а не да си търсим приятели.

- Гледай си работата, отивам да се запозная. – бутнах раницата си в ръката му и се отправих към едно момиче, което ми се струваше симпатично. – Здравей. Аз съм Скайлър Блейк, отбор Вашингтон.

Тя ми се усмихна толкова лъчезарно, че едва се сдържах да не извикам на Шейн „казах ти".

- Алексис Стонъм, Калифорния. – стиснахме си ръцете. Ноктите ѝ бяха дълги и чисти, контрираха на моя черен лак. – Онзи хубавият ли ти е съотборник? – тя посочи Шейн.

Мисля, че се изчервих. Дано тя не забеляза.

- Да, Шейн Милър. А твоят е?

Тя се обърна и посочи едно момче, което говореше с двойка загорели русокоси миньони, предполагам хавайците.

- Иън Самърс. Имах „късмета" да изтеглят друг човек от моята гимназия и то точно той. – тя сложи въздушни кавички около думата и аз се засмях.

Иън беше красив и имайки предвид, че живееше в Калифорния, вероятно го чакаше бъдеще в киноиндустрията или на модния подиум.

Шейн беше хубав по един очарователен, момчешки начин – кестенява коса, шоколадови очи и зашеметяваща усмивка. Иън притежаваше сурова красота – много тъмна коса, остри черти и, както видях, когато се приближи, студени сини очи.

- Това е Скайлър Блейк от тукашния отбор. – тя ме представи. Иън ме погледна за секунда, после се обърна към Алексис.

- Това е страхотно, да, но няма нужда да се запознаваме с другите участници. Не се обиждай, Скайлър, но ще ви победим и за да не е лично, по-добре е да не сме приятели.

Да те запозная със съотборника си, помислих си.

Алексис извъртя очи с досада, после ми помаха и аз се отдалечих.

- Не мина добре, а? – самодоволна усмивка. Беше наблюдавал как Иън ме отряза.

- Млъкни. Просто калифорнийските момчета не са настроени приятелски. Или просто го е яд, че не се е наспал.

- Не се подигравай. – засмя се той. – Току виж първата ни спирка се оказала Мейн или Флорида.

Състезанието (The Competition)Where stories live. Discover now