2: Маями, Флорида

987 72 1
                                    


Минаваше един часа, когато започнах да се унасям. Филмът беше свършил и чух облекчената въздишка на Шейн, а после всичко ми се губи.

Отворих очи и осъзнах, че съм облегнала глава на рамото му. Дръпнах се, надявайки се той също да спи, но срещнах очите му в сумрака на самолета.

- Хей. – усмихна се той.

- Мм, извинявай, че те ползвах за възглавница. – разтърках очи и погледнах през прозореца. Добре, трябва да сме навлезли в друга часова зона или нещо подобно, защото навън беше почти светло. Облаците изглеждаха като мъгла далеч под нас, а липсата на слънце им придаваше мистичен блясък.

- Няма проблем. Шампоанът мирише на ванилия и бадеми. Обичам бадеми. – той затвори очи. – Обаче каза, че няма да спиш преди да кацнем.

- Не съм спала. Филмът току-що свърши.

Шейн замълча.

- Защо, колко е часът?

- Почти три сутринта.

Какво?

- Значи съм спала два часа?

- Малко повече. – потвърди той.

- И ще кацнем след около час?

Той кимна.

Въздъхнах, облягайки се назад.

- Какво ще правим през това време?

- Защо държиш да правим нещо? – прошепна той раздразнено.

- Ами не знам. Толкова ли не искаш да си говориш с мен?

Шейн изпуфтя.

- Не е това. Просто си толкова.. жизнена.

- Това е хубаво. – заключих.

Той поклати глава, смеейки се.

- Добре. За какво искаш да говорим?

- Не знам. Разкажи ми за себе си. Кога.. – преглътнах. – Кога се запозна с Камил?

Камил Карлайл беше най-популярното момиче в гимназията и, съответно, най-логичният избор за гадже на Шейн. За мен, която го харесва от трети клас обаче, Камил не е особено приятна. Никога не съм я харесвала и мисля, че не е влюбена в Шейн. Но в света на популярните всичко беше за показ.

Шейн се намръщи, опитвайки да си спомни.

- В шести клас, когато започнах да качвам клипчета в YouTube, харесвах Камил. Не бях хлътнал или нещо подобно, но тя беше хубава и известна, и всичките ми приятели мечтаеха да са ѝ гаджета.

Състезанието (The Competition)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz