POV EVA
Ik pak mijn laatste spullen in en rij zo richting Amsterdam. Het grote avontuur gaat beginnen. Ik ga in Amsterdam een jaar stage lopen. Ik heb ook school alles met een dikke voldoende gehaald. Ik moet alleen nog een jaar stage lopen. Als ik een goede eindbeoordeling krijg, behaal ik me diploma. Ik heb er erg veel zin in. Maar ga Frank en Maastricht ook erg missen. Frank en ik zijn pas een half jaar samen, maar besloten gelijk samen te gaan wonen. Ik stop mijn laatste tassen in de auto en loop naar Frank toe. Daar omhels ik hem met tranen in mijn ogen. Wat ga ik hem toch missen. Ik ben zo gek op deze man. "Ik hou van je Eefke, doe alsjeblieft voorzichtig." Zegt Frank met ook tranen in zijn ogen. Ik geef hem een lange zoen en zeg: "dat zal ik doen. Ik hou ook van jou." Ik start de auto en rij Maastricht uit.Na een lange autorit kom ik 2 uur in de middag aan bij mijn Appartement die Frank en ik vorige week helemaal ingericht hebben. Ik pak al mijn spullen uit en doe gelijk veel boodschappen voor heel de week. Ik heb een hekel aan boodschappen doen, dus doe ik het liever gelijk in 1 keer goed. Ik berg alles op en zet de televisie aan. Echt veel dingen zijn er niet op tv. Ik had besloten de eerste dag niet te gaan koken. Gelukkig zit er tegenover ons een goede chinees. Ik loop erna toe en bestel bami. Ik loop weer naar mn appartement en eet het in alle rust op. Ik mis Frank zijn aanwezigheid nu al. Ik zit hier maar alleen. Maar gelukkig begint morgen mijn eerste werkdag al. Ik ga nog heerlijk in bad en rond 9 uur besluit ik te gaan slapen. Zodat ik uitgerust kan gaan werken morgen.
JE LEEST
Eva in opleiding.
FanfictionEva heeft een relatie met Frank. Ze wonen samen in de Ponti. Maar Eva word voor een jaar overgeplaatst naar Amsterdam voor stage. Met een hele leuke stagebegeleider. Kan Eva haar hoofd erbij houden?