Hoofdstuk 26

243 17 0
                                    

POV WOLFS
de laatste week in Italië is echt voorbij gevlogen, we hebben het super gehad. We stappen nu in het vliegtuig naar Nederland. Waar we samen nog een week vrij zijn. Nu Frank toch opgepakt is besluiten we samen naar Maastricht te gaan. Ik weet dat Eva het geweldig vind. Ze heeft eerlijk toegegeven dat als ze mij niet ontmoet had dat ze dan allang terug in Maastricht zou zijn. Zelf vind ik het ook een super stad. Ik zit er daarom ook aan te denken om te kijken of we overgeplaatst kunnen worden naar Maastricht. Ik zeg er nog niks over tegen Eva want ik wil haar niet enthousiast maken voor iets wat misschien wel helemaal niet doorgaat. Volgende week als we weer beginnen zal ik het met Mechels bespreken. Eerst nog heerlijk genieten van een weekje Maastricht met mijn meisje.

Tijdens de vlucht liggen we allebei te slapen. Rond 7 uur in de ochtend zijn we aangekomen in Amsterdam. We moesten weet in de nacht vliegen. Gelukkig  hebben we verder goed geslapen dus zijn we heerlijk uitgerust. Rond half 9 komen we thuis aan waar we de koffers uitpakken en de was doen. We pakken de koffer voor Maastricht in. Rond 12 uur zijn we klaar met de was dus besluiten we naar Maastricht te rijden. Waar we half 3 aankomen. We checken in en gaan een broodje halen. Dat eten we op het bankje langs de maas op.

POV EVA
Ik vind het geweldig om weer in Maastricht te zijn. Het voelt voor mij echt als thuis komen. Ik laat Floris heel de stad zien. Ik zie dat hij zichtbaar geniet. Dat vind ik fijn om te zien. Nu ik in Maastricht ben besef ik pas hoeveel ik het gemist hebt. Ik ben hier opgegroeid, en heb hier een fijne jeugd gehad, desondanks dat mijn ouders op vroege leeftijd on het leven zijn gekomen door een auto ongeluk. Ik was net 18. En net begonnen bij de politie. Het kwam bij mij als een shock binnen toen ik het hoorde. Ik was zo close met hun. Dit heb ik Floris alleen nog nooit vertelt. Ik krop altijd alles op. Hoe graag ik het hem ook wil vertellen kan ik het niet. Het doet me teveel pijn om erover te denken.

Eva in opleiding.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu