Hoofdstuk 25

273 15 0
                                    

POV WOLFS
Eva slaapt nog dat komt voor mij goed uit. Omdat alles met Frank afgelopen is wil ik Eva verassen met een luxe ontbijt op bed. Ik ga naar de winkels om rozen te halen. We hebben immers onze laatste week in Italië, waar we zorgeloos van willen genieten. Ik haal mooie rozen en bestel het ontbijt. Als ik terug kom met het ontbijt zie ik dat Eva nog steeds ligt te slapen. Ik leg alles klaar en maak haar wakker door allemaal kusjes in haar nek te geven op haar gevoelige plekje. Ze kreunt zachtjes en glimlacht. "Ik heb een ontbijtje voor je gemaakt schoonheid." Zeg ik terwijl ze rustig wakker aan het worden is. Ik zie dat ze rood word. Ze kan slecht tegen complimentjes. Ik vind het altijd zo schattig als ze bloost. Ze kijkt naast haar op bed en ziet het dienblad met alles erop staan. Het bed is helemaal versierd met rozenblaadjes. "Awe wat lief Flo." Zegt ze tegen me terwijl ze me omhelst. Ze is altijd zo dankbaar voor de kleine dingetjes. Dat waardeer ik altijd zo aan haar.

Als ons ontbijtje op is gaan we samen naar het strand toe. Het is inmiddels 12 uur. We zoeken twee ligbedjes op en gaan er op liggen. We kijken uit op de mooie blauwe zee. "WIE ALS EERSTE BIJ HET WATER IS." Hoor ik Eva roepen terwijl ze opstaat en naar het water rent. Ik weet niet hoe snel ik op moet staan en ren achter haar aan. Maar zei heeft zo'n goede conditie en is zo snel dat ik haar niet bij kan houden. Eva zwemt al in het water als ik aan komt, en omhelst me. "Zo ouwe aan je conditie mag wel gewerkt worden." Zegt ze terwijl ze me kusjes in mijn nek geeft. "Pardon ouwe." Zeg ik lachend terwijl ik haar begin te kietelen. We moeten allebei om elkaar lachen.

POV EVA
Na een lange maar heerlijke dag op het strand besluiten we dat het tijd is weer naar de kamer te gaan. Het is al 7 uur en we moeten nog gaan eten. Terwijl ik onder de douche sta denk ik na over de situatie met Frank. Ik kan het niet begrijpen dat ik nooit gezien heb hoe erg hij was. Ik werk notabene bij de politie. Ik hoor zo door mensen heen te kijken maar bij hem lukte dat gewoon niet. Opeens schrik ik door twee armen die om me heen geslagen worden. Ik weet snel de gedachten van Frank van me af te slaan en draai me om. Ik kijk in de zeeblauwe ogen van Floris. Wat ben ik toch gek op hem.

Rond 8 uur zitten we in een klein maar sfeervol restaurantje. Het is erg oud, maar dat maakt het weer super romantisch. Ik bestek natuurlijk bami, terwijl Floris weer eens iets  ingewikkeld besteld met vis.

POV WOLFS
Het restaurantje is echt top hier. We hebben weer eens heerlijk eten, en het is super sfeervol. Eva ziet er ook prachtig uit. Ze heeft een mooie witte jurk aan met sleehakken en haar, haar zit los. Verder draagt ze heel licht make up op. Ik krijg deze vakantie heel veel jaloerse blikken van de Italianen. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik er van geniet.

Onderweg naar huis pak ik haar hand vast. Het begint al schemerig te worden als we langs het strand lopen. Het is super romantisch. We zijn beide stil, maar het is een fijne stilte. We genieten van dd golven die we aan horen spoelen op de kust. Dit is de beste vakantie die ik ooit gehad heb.

Terug in de hotelkamer kan ik niet meer van haar afblijven. Ze is zo mooi en maakt me zo gelukkig. Ik til haar op en leg haar voorzichtig neer op bed. Daar beleven we een geweldige nacht. We vallen uitgeput in elkaars armen in slaap.

Eva in opleiding.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu