Hoofdstuk 11

362 18 0
                                    

POV EVA
De bel ging. Waarschijnlijk ie het Floris. We zien elkaar erg veel. Gelukkig is nog niemand van werk erachter gekomen. Ik doe de deur open en het is Floris. Ik zoen hem zachtjes. Maar hij neemt het niet als genoegen. Het word een passionele zoen. Wat ben ik toch gek op deze man. Ik neem hem mee naar mijn slaapkamer. Daar trek ik langzaam zijn blouse uit. "Weet je het zeker lieverd?" Vraagt Floris aan me. Ik vind het zo lief dat hij zoveel rekening met me houd. "Ja ik weet het zeker." Zeg ik en ik zoen hem opnieuw. Hij tilt me op en legt me voorzichtig op bed. Daar beleven we een geweldige nacht samen.

POV WOLFS
ik word wakker en ruik Eva haar. Het ruikt heerlijk. Gisteren hebben we voor het eerst samen gevreeën. Het was fantastisch. Als ik samen met haar ben vergeet ik echt alles om me heen. Zei is echt de ware voor me. Ik zie Eva zich langzaam omdraaien. Ze kijkt met haar prachtige ogen in de mijne. Wat ben ik toch verliefd op haar. Ik kom steeds dichter bij en zoen haar opnieuw teder. We hebben weekend. "Eef zullen we anders dit weekend Samen naar Maastricht gaan?" Vraag ik enthousiast aan haar. "Ja dat is echt leuk!" Roept ze enthousiast.

POV EVA
ik vind het zo leuk dat we samen naar Maastricht gaan. Dan kan ik hem alles laten zien. Ik vind het ook echt geweldig dat hij zoveel interesse in me heeft. Het voelt zo goed. Floris had gelukkig zijn spullen gisteren al meegenomen. Terwijl hij een ontbijtje voor ons maakt pak ik mijn tas in. Rond 2 uur komen we aan in Maastricht. We checken in in het hotel en gaan gezellig op het vrijthof wat eten. Ik vind het zo geweldig om hier weer te zijn. "Flo ik ben nog een boek vergeten in het pension. Ik wil hem toch graag ophalen. Wil je alsjeblieft meegaan, dan zeggen we dat we voor onderzoek toevallig hier zijn. Als hij het weet gaaf hij moeilijk doen." Vraag ik onzeker aan Floris. Hij stemt in. We lopen er na toe het is toch op loop afstand. Bij binnenkomst stinkt het naar drank. Ik zie Frank helemaal dronken zitten. "Frank ik kom even." Ik word al onderbroken door Frank. "Ooo Eefke het spijt me zo. Geef me nog een kans." Hij probeert me in de armen te vliegen. Maar dat sta ik niet toe. "Nee ik kom alleen mijn boek nog halen die was ik vergeten." Ik loop naar boven en Floris loopt achter me aan. Alle foto's van ons samen hangen er nog. Ik pak het boek en wil weet naar beneden lopen. Opeens staat Frank voor ons met een mes. "Je komt bij me terug of ik vermoord je!" Roept hij boos. Floris gaat beschermend voor me staan. Frank pikt het niet en steekt Floris meerdere keren. In een gevecht pak ik het mes af en bel ik gelijk 112. Binnen 10 minuten staan er politie en ambulance. Frank is allang weg. Ik ga met Floris mee naar het ziekenhuis. Ik voel me zo schuldig. Wat nou als het niet meer goed komt?

Wat vinden jullie van mijn boek? Ik hoor het graag. Tips zijn altijd welkom xxx

Eva in opleiding.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu