Hoofdstuk 30

227 14 0
                                    

Tijdssprong 4 maanden

POV EVA
Flo en ik zijn nu 4 maanden getrouwd. Tussen ons gaat het super goed. Ik ben nu 9 maanden zwanger. Straks word ik ingeleid. Ik moet eerlijk toegeven dat ik wel een beetje zenuwachtig ben. Maar gelukkig is Floris erbij. Dat stelt me al een heel stuk gerust. Onderweg naar het ziekenhuis ben ik daarom ook erg stil. Maar ik weet dat Floris express niks zegt omdat ik dan nog zenuwachtiger word. Hij kent me ook echt door en door. Dat vind ik zo fijn van onze relatie. Aangekomen bij het ziekenhuis slaat de angst toe. "Flo ik ben zo bang." Zeg ik terwijl ik huilend in zijn armen val. "Lieverd alles komt goed. Dat beloof ik je." Zegt hij. Daarna geeft hij me een kus op mijn voorhoofd. Ik vind het zo fijn als hij dat doet. Het geeft me het gevoel dat ik veilig bij hem ben. Ook al weet ik zelf dat ik dat ben. Hand in hand lopen we naar binnen waar we gelijk geholpen worden. Ik krijg een injectie om de weeën op gang te brengen.

Na 8 uur veel pijn te hebben gehad zijn onze twee prinsesjes dan eindelijk geboren. We noemen onze meiden Roos en Fleur Wolfs. Ze lijken allebei sprekend op elkaar. De ogen en het haar van Floris en de rest hebben ze weg van mij. Ik ben de gelukkigste vrouw op aarde.

Eva in opleiding.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu