Hoofdstuk 23

279 15 2
                                    

POV EVA
Na een vlucht van 3 uur en een lange taxi rit zijn we dan eindelijk in ons resort in Italië. Het is echt prachtig. Floris heeft natuurlijk weer een groot penthouse gereserveerd, met onze eigen bubbelbad en sauna. Ik ben nooit zo van de luxe geweest maar ik moet toegeven dat ik het toch erg leuk vind. "Wooow Flo het is echt fantastisch." Zeg ik terwijl ik hem omhels. Twee weken in deze penthouse met Floris word echt geweldig. Samen met hem is eigelijk alles leuk. Hij tilt me op en zoent me teder. Hij zet me op het aanrecht neer en begint me uit te kleden. Daar belanden we in een geweldige vrij partij. Dit beloofs veel goeds denk ik bij mezelf.

POV WOLFS
Als we klaar zijn kleden we ons weer aan. Wat ben ik toch verliefd op mijn Eef. Elke dag is geweldig met haar aan mijn zijde. We pakken onze koffers uit en gaan het resort verkennen. Het is pas 8 uur in de ochtend want we vlogen snachts. Dat is heerlijk. We hebben heel deze dag nog. We sluiten ons aan bij het lopend buffet voor ons ontbijt. Noem het maar op en ze hebben het. Wat ik natuurlijk geweldig vind. Eva zie ik met broodjes kaas lopen, waar ik wel om moet lachen. Dan heb je zoveel lekkere dingen staan en gaat zei voor een broodje zelfmoord.

Na het eten gaan we naar de mart. Het is toch nog erg vroeg. Hand in hand lopen we over de mart heen. Ik zie veel jaloerse blikken van mannen als we ze passeren, maar ze hebben pech want Eef en ik zijn zo gelukkig samen

POV EVA
Rond half 11 komen we weer terug in het resort. Het is al aardig heet dus we besluiten ons om te kleden en naar het zwembad te gaan. Ik trek mijn bikini in en smeer mezelf in. Ik kijk onzeker in de spiegel, maar Floris ziet dat natuurlijk weer. "Eef je hoeft echt nergens onzeker over te zijn, je bent echt prachtig." Zegt Floris tegen me terwijl hij me van achteren vast pakt en allemaal kusjes in mijn nek geeft. Hij weet me altijd beter te laten voelen. Dat waardeer ik zo aan hem.

We lopen samen naar het grote zwembad toe en gaan op een bedje liggen. We leggen onze spullen neer en gaan in het zwembad. Daar kan Floris niet van me afblijven. Ik moet toegeven dat ik dat helemaal niet erg vind.

Flikkenfriday was weer geweldig, wat vonden jullie van de aflevering??? Weltrusten

Eva in opleiding.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu