Hoofdstuk 16

296 16 4
                                    

POV EVA
De volgende ochtend gaat al vroeg de wekker. Ik moet al verder gaan met werken, en Wolfs mag nog een weekje thuis blijven. Ik moet eerlijk toegeven dat ik hem erg ga missen op werk. Het was altijd super gezellig met hem. Maarja gelukkig zie ik hem na werktijd weer. De werkdag duurt erg lang. Opeens word ik door Mechels naar haar kantoortje geroepen. "Ik heb het hier al over gehad met Wolfs. Ik heb het vermoeden dat jullie elkaar leuker vinden dan normale collega's. Jullie waren samen in Maastricht. Is er iets wat ik moet weten?" Zegt ze terwijl ze me streng aan kijkt. Ik kan nu wel door de grond zakken. "Nee we hebben geen relatie. Hij wou gewoon graag mee, en ik vond het wel gezellig." Lieg ik tegen Mechels. "Nou goed. Als ik erachter kom dat jullie wel een relatie hebben dan zijn jullie nog lang niet jarig. BEGREPEN?" Zegt ze streng. "Ja ik begrijp het." Stem ik in. "Nou er is geen werk. En je hebt nu geen begeleiding. Dus maandag hoef je pas te komen. Als je maar wel telefonisch bereikbaar blijft." Zegt Mechels tegen me. Ik stap in de auto en rij weg. Ik zie Mechels ook weg rijden. Ze heeft het niet door dat ik het zie. Waarschijnlijk controleert ze ons verhaal. Ik ga dus maar naar de supermarkt en haal boodschappen. Als ik in de auto zit zie ik haar nog steeds staan. Ik doe net alsof ik het niet ziet en ga naar huis. Daar bel ik met de huis telefoon naar zijn huis telefoon. Daar leg ik heel de situatie uit aan Wolfs. Hij moet er wel om lachen dat ik gevolgd werd. Maar we beseffen nu ook dat we allebei nog voorzichtiger moeten zijn.

POV WOLFS
Later die avond komt Eva naar mij toe. Met de fiets zodat als Mechels langs rijd ze niks door heeft. Want de fiets staat toch in de schuur. Alle gordijnen doe ik dicht. We sluiten ons af voor de buitenwereld. En het id heerlijk zo. We gaan samen heerlijk in ban. Eva leunt met haar hoofd tegen me aan. Ik geniet van haar heerlijke geur, en lichaam. Wat is ze toch perfect. Ik zou echt niet meer zonder haar kennen. Uit bad gaan we naast elkaar in bed liggen. Eva komt boven op me liggen en zoent me teder. De zoen word al snel een passionele zoen. We beleven een geweldige nacht samen. 

Eva in opleiding.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu