5 αισθήσεις
Κοίτα. Παρακολούθησε προσεκτικά τον κόσμο γύρω σου. Δες πόσο όμορφη είναι η φύση και πόσο άσχημα καταστρέφεται. Δες την τέχνη σε όλα της τα στάδια, θαύμασε την. Δες την σπίθα δυο ματιών να αντανακλάται στα δικά σου. Δες ένα χαμόγελο που δημιουργήθηκε στο πρόσωπο κάποιου εξ αιτίας σου. Καμάρωσε για τα σημάδια αγάπης που έκανες στον λαιμό του αγαπημένου σου. Δες τον εφιάλτη σου να ζωντανεύει. Δες τα όνειρα σου να πραγματοποιούνται. Κοίτα.
Άκου. Άκου το αγαπημένο σου τραγούδι ξανά και ξανά και ξανά. Άκου έναν πατέρα να φωνάζει οργισμένος. Άκου ένα κορίτσι να κλαίει στα κρυφά. Άκου δύο καρδιές να χτυπάνε ακανόνιστα την στιγμή της κορύφωσης. Άκου ένα γέλιο που έχει αρκετή διάρκεια για να καταλάβεις πόσο αλκοόλ κατανάλωσε αυτό που γελάει. Άκου τον αέρα στα φύλλα ενός δέντρου. Άκου βόμβες να σκάνε. Αφουγκράσου την κραυγή της μάνας που έχασε το παιδί της. Άκου τον αναστεναγμό ενός άντρα στο λεωφορείο. Άκου τα σχέδια που κάνει ένα ζευγάρι πιτσιρικάδων για το μέλλον. Άκου τον ήχο του φιλιού τους. Άκου.
Μύρισε. Μύρισε το άρωμα ενός σεντονιού που μόλις πλύθηκε. Μύρισε το ίδιο σεντόνι που τώρα μυρίζει ιδρώτα και μπερδεμένες κολόνιες. Μία αντρική και μία γυναικεία. Μύρισε το μπαρούτι που θα σε κάνει να ανατριχιάσεις και να κλειδώσεις την πόρτα σου. Μύρισε το ξύδι στην ανάσα ενός ανθρώπου που αγαπάς πολύ. Μύρισε την βροχή στον δρόμο. Μύρισε την θάλασσα και το αντηλιακό. Μύρισε τα μαλλιά της αγαπημένης σου που έχουν άρωμα καρύδας και μελιού. Μύρισε.
Γεύσου. Γεύσου την γλύκα του πρώτου σου φιλιού. Και του δεύτερου. Και του τρίτου. Γεύσου την πίκρα όταν καταλάβεις πόσο μόνος σου είσαι. Και κατάπιε την γρήγορα πριν σου έρθει να την ξεράσεις. Γεύσου κάθε εκατοστό του σώματος που θέλεις να γευτείς. Γεύσου την ξινίλα της εξαθλίωσης, της ξεφτίλας. Αυτήν μπορεί να μην καταφέρεις να την καταπιείς. Μπορεί και να την φτύσεις. Αλλά σίγουρα θα έχεις πάρει μία καλή γεύση πρώτα. Γεύσου.
Άγγιξε. Ακούμπα με τις άκρες τον δαχτύλων σου μία μία τις σελίδες του αγαπημένου σου βιβλίου. Χάιδεψε απαλά τα μαλλιά της μητέρας σου όταν κλαίει. Χτύπα με δύναμη την μπουνιά σου στον τοίχο. Ακούμπα το κουρασμένο σώμα σου σε αυτόν που είναι πρόθυμος να το στηρίξει. Κράτα τόσο σφιχτά τον πάσαλο ενός πανό στην πορεία που κατέβηκες για τα δικαιώματα σου μέχρι να βγάλεις πληγές στο χέρι σου. Επεξεργάσου με τον δείκτη σου το πρόσωπό του. Το μέτωπο του, τα ζυγωματικά του, τα χείλη του. Άγγιξε.
Όραση, ακοή, όσφρηση, γεύση, αφή. Εκμεταλεύσου τις πέντε αισθήσεις σου στο έπακρο. Χρησιμοποίησε τες μέχρι να μην έχει μείνει τίποτα που να μην έχεις δει, να μην έχεις ακούσει, να μην έχεις μυρίσει, να μην έχεις γευτεί ή να μην έχεις καταφέρει να αγγίξεις. Μέχρι που να μην μπορείς να νιώσεις τίποτα πια. Μα μέχρι τότε, νιώσε τα πάντα.
-
Πηγή: http://theyellowbookproject.tumblr.com/
YOU ARE READING
Quotes // Αποφθέγματα//ποιήματα// Μικροκείμενα
PoetryLittle Things matter.. *Τα παρακάτω κείμενα, αποσπάσματα κτλ. δεν μου ανήκουν.*