10. Λογος

629 34 2
                                    

Ανάβω τσιγάρο. Με κοιτάει απορημένος και μετά από λίγο με ρωτάει.

-  Τι σκέφτεσαι;

Γυρίζω, τον κοιτάω και αφήνω τον καπνό να φύγει προς τα πάνω πριν του απαντήσω. 

- Εσένα.

Χαμογελάει, γυρίζει λίγο το κεφάλι του προς την άλλη, πριν με κοιτάξει ξανά.

- Όταν με σκέφτεσαι είσαι χαρούμενη, γελάς. Τώρα είσαι πιο μαζεμένη. Τι έγινε;

- Φοβάμαι.

- Τι πράγμα;

- Μην κάνω λάθος. Μην σε απογοητεύσω. Φοβάμαι πως την στιγμή που σε κάνω χαρούμενο, την επόμενη θα κάνω κάτι λάθος και θα σηκωθείς να φύγεις.

- Νομίζεις πως δεν το έχεις κάνει ήδη κάτι τέτοιο;

- Τι εννοείς;

- Με έχεις στεναχωρήσει ακριβώς όπως σε έχω στεναχωρήσει και εγώ.Και όμως είμαι εδώ, δεν έφυγα ούτε θα φύγω. Γιατί να φοβάσαι;

- Μήπως δεν σε κάνω ευτυχισμένο.

- Με κάνεις. Γιατί κολλάς σε κάτι τέτοια;

- Δεν θέλω να φύγεις.

Δεν φεύγω. Εσύ έφυγες μετά από τις φορές που σε έκανα να νιώσεις άσχημα;

- Άλλο εγώ.

- Γιατί άλλο εσύ; Νόμιζα πως με αγαπάς το ίδιο όπως και εγώ.

Και πιο πολύ ίσως.

- Τότε τι;

- Δεν ξέρω, είμαι περίεργη σαν άνθρωπος και παρόλα αυτά εσύ είσαι μαζί μου.

- Ναι γιατί είδα πράγματα που δεν έχω δει αλλού. 

Σ’αγαπώ.

- Περιμένεις να σου το πω και εγώ τώρα. Το ξέρω πως το περιμένεις. Το βλέπω πως το χρειάζεσαι για να ηρεμήσεις. Δεν θα σου το πω όμως. Είμαι εδώ, δίπλα σου, και σε κοιτάω όπως είσαι αυτή τη στιγμή.Πρέπει να το νιώσεις πως σε αγαπάω και όχι να περιμένεις να σου το πω για να το καταλάβεις. Δεν θέλω να λέω τέτοιες λέξεις συνέχεια. Θα χάσουν το νόημα τους. Και εγώ θέλω να σου τις λέω τις στιγμές που δεν βρίσκω άλλο τρόπο για να σου το δείξω και τις στιγμές που ξέρω πως πραγματικά χρειάζεσαι να τις ακούσεις.

- Δεν θα μου το πεις δηλαδή;

Πλησιάζει και με παίρνει αγκαλιά.

- Όχι. Τα χέρια μου γύρω σου λένε πως σ’αγαπάω. Το χαμόγελο που έχω όταν σε κοιτάω λένε πως σε αγαπάω. Το ότι δεν αντέχω να σε βλέπω να βασανίζεσαι έτσι χωρίς λόγο λέει πως σ’αγαπάω. Κοιμήσου σε παρακαλώ τώρα. Είναι αργά.

- Δεν μπορώ.

- Προσπάθησε. Είμαι εδώ εγώ και σε κρατάω. Κοιμήσου.

- Καλά

(…περνάν κάποιες ώρες..)

Και να ξέρεις πως και εγώ σ’αγαπάω ηλίθια, ψιθύρισε πριν αποκοιμηθεί και εκείνος.

                                                                          **

http://black-blood-ink.tumblr.com

Quotes // Αποφθέγματα//ποιήματα// ΜικροκείμεναWhere stories live. Discover now