Παραήμουν καλή από μικρή. Αντίρρηση καμία. Κανένα όχι. Πάντα γλυκομίλητη και πάντα κυρία. Μια μικρή πριγκίπισσα... Έτσι έλεγαν!
Παραήμουν καλή μεγαλώνοντας. Όταν άρχισα ν' αντιλαμβάνομαι την κακία του κόσμου.Παραήμουν καλή όταν τσακωνόμουν με τις φίλες μου κι έκανα πάντα το πρώτο βήμα. Την πρώτη υποχώρηση.
Παραήμουν καλή όταν έπαιρνα (ή αναγκαζόμουν να πάρω) το φταίξιμο για καθετί. Σε καβγάδες, σε ζημιές, σε κλάμματα... Μόνο ενοχές κι ευθύνες!
Παραήμουν καλή όταν ανεχόμουν τα πάντα μόνο και μόνο γιατί δεν ήθελα εντάσεις.Παραήμουν καλή όταν έμπαινα στη μέση για να είναι όλοι οι άλλοι καλά κι ας χτυπούσαν εμένα τα πυρά.
Όταν έπιασα πάτο και δε ζήτησα ποτέ τη βοήθεια κανενός.
Παραήμουν καλή επειδή ανεχόμουν καταστάσεις που εσύ, ούτε στα όνειρά σου, δε φαντάζεσαι. Που όλα εγώ τ' άκουγα και τα υπέμενα, χωρίς ίχνος παραπόνου ή αγανάκτισης. Χωρίς ποτέ να δώσω
δικαιώματα. Παραήμουν καλή!Παραήμουν καλή όταν σε περίμενα να γυρίσεις κι εσύ μοίραζες κρεβάτια εφήμερα. Εσύ μου το ζήτησες γιατι, όπως είχες πει, παραήμουν καλή για να με χάσεις. Δεν έκανες ποτέ όμως κάτι για να με κρατήσεις.
Παραήμουν καλή όταν σκούπιζα τα δάκρυά σου. Όταν ήμουν βράχος, δίπλα σου, ακόμα και τις μέρες που δεν ήθελες κανέναν. Η σωστή φίλη.
Παραήμουν καλή όταν ο καλός μου με παράτησε για σένα.Παραήμουν καλή όταν γινόμουν χαλί να με πατήσεις, μόνο και μόνο για να μη γλιστρήσεις στην πορεία. Όταν σερνόμουν μαζί σου για να μην έχεις μόνο εσύ πληγές στα γόνατα.
Παραήμουν καλή όταν σε δέχτηκα όπως ακριβώς είσαι. Όταν αγάπησα τα στραβά σου κι ερωτεύτηκα καθετί καλό. Παραήμουν καλή όταν εκμεταλλεύτηκες ό,τι σου έδωσα, αφήνοντάς με να αιμορραγώ.
Παραήμουν καλή όταν περίμενα κι υπέμενα στωικά όλα όσα με υποχρέωσες να περάσω για να δεις μέχρι που αντέχω.Παραήμουν καλή όταν έκανα τουμπεκί. Όταν δεν απαιτούσα, όταν δε ζητούσα, όταν δε μιλούσα. Τότε, ναι, ήμουν καλή.
Κοίτα όμως να δεις... Μεγάλωσα! Οι πληγές έχουν κλεισει πια. Δεν υπάρχεις εσύ κι ο καθένας που είπε πως παραήμουν καλή για να μείνω. Δεν υπάρχουν εκείνοι που τους έπεσε βαριά η καλοσύνη.
Τώρα άλλαξαν τα δεδομένα. Δεν παραείμαι καλή για να μη με αφήσεις να φύγω. Παραείμαι κακιά για να με κρατήσεις.
Και φταις εσύ γι' αυτό...-
Κατερίνα Μοχράνη
Πηγή: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1602401909841147&id=742534219161258Σημείωση: Όταν ανέχεσαι πολλά μηδενίζεις τον εαυτό σου.
STAI LEGGENDO
Quotes // Αποφθέγματα//ποιήματα// Μικροκείμενα
PoesiaLittle Things matter.. *Τα παρακάτω κείμενα, αποσπάσματα κτλ. δεν μου ανήκουν.*