2 Çift Aşk Böcüğü

70 7 1
                                    

Multimedyada kızların elbiseleri var.

"EVET!" demiştim teklifinin üstüne.Hayır demem imkansızdı çünkü ona gerçekten çok aşıktım. Ben evet deyince Yusuf tekrardan sarıldı bana ve etrafında döndürdü beni. Bu duyguyu hayatımda ilk defa yaşıyordum. Daha önce kimse benden hoşlanmamıştı. Beni bıraktığında ona bir şey sordum: "Peki anne ve babana bahsedecek misin benden?"
"Elbette aşkım."
"Bende bahsedeceğim canım."
"Yalnız benim şimdi eve gitmem gerekiyor babam eve gelmiştir bugün erken geleceğini söyledi de meraklanmasınlar ben kaçayım."
"Şaka yapıyor olmalısın, elbette ben bırakacağım  seni!"
"Evlerimiz yakın diye ses çıkarmıyorum." diye üstüne gittim Yusuf'un.

Biraz yürüdükten sonra Aşkımın arabasının önündeydik. Tabii gelmeden önce el ele tutuşarak gelmiştik. Gerçekten çok hoş bir histi.

Arabanın kapısını bana o açtı ve oturmam için yardım etti, sonrada o bindi arabaya. Yolda giderken ben klasik bir şeyler sormaya devam ettim.
"Aşkım sence çoğu kişi bilmeli mi çıktığımızı?" diye başladım.
"Benim için problem yok hem böylece arkamızdan dedikodu da çıkarmazlar."
"Aynen, öncelikle ben eve gidince Aleynayı arayıp söyleyeceğim, sende Rüzgara bir haber ver istiyorsan."
"Öyle yapacağım canım."

10 dk içinde gelmiştik. Hala heyecanım sönmemişti. Eve gelince tekrar hızlıca kendi inip benim kapımı açtı ve inmeme yardımcı oldu. 'Görüşürüz' demeden önce dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu. Bende gülümsedim ve sonunda eve girebildim.

Hayret, geldiğimde bu sefer annem de vardı. Beni görünce "Merhaba tatlım." dediler . Bende "Merhaba."dedim. Önce anneme söyleyecektim.
"Anniş odama gelebilir misin? Bir şey soracağım da." dedim. Evet bir şey sormayacaktım ama babam bir şey söyleyeceğim dersem burda neden söylemiyorsun diye başlardı.
"Tamam şimdi sen odana çık gelirim."

Yavaşça odama çıkarken babamın anneme ne sorduğunu bana da söyle dediğini duydum. Çokta  sorun yoktu babama da elbet söyleyecektim.

Annem geldiğinde "Ne oldu tatlım neden aşağıda sormadın?" diye başladı söze. "Aslında sormak istediğim bir şey yok söylemek istediğim bir şey var, ona da söyleyeceğim  ama ilk senin bilmeni istedim."
"Aa noldu söyle bakayım!"
"Şey ben Yusuf'la çıkmaya başladım."
"Yusuf mu?! E iyide sen ondan nefret etmiyor muydun?"
"Sonrada kanka olduk, baya yakınlaştık, meğersem o da hoşlanıyormuş benden."
"Vay canına bu haber doğrusu çok hoşuma gitti!"
"Sağ ol annecim paylaşmak istedim seninle."
"İyi yapmışsın canım. Babana da söyle o kızmaz sana artık büyüdün sonuçta."
"Tamam am sen burda bekle ona da yalnızken söylemek istiyorum."
"Tabii."

Bu konuşmanın ardından hızlıca aşağı indim. Babam gazetesine dalmıştı. Beni görünce 'neler oluyor burda' tarzı bakışlar fırlattı. "Babacım merak etme sana da söyleyeceğim  şimdi." Yanındaki koltuğa oturdum ve başladım konuşmaya. Herşeyi ona da anlattım. Galiba hoşuna gitmişti. Sonunda "Senin adına sevindim tatlım. İnşallah ayrılmazsınız!"
"Amin." diye yanıtladım.

*1 Hafta Sonra*
Yusuf'la beraber 1 haftayı devirdik. Şu an aramız çok iyi. Aleyna'ya ve Rüzgar'a da söyledik. Çok sevindiler. Hatta Rüzgar 'Aşk Böcükleri' diye bir grupta kurdu. Sanırım bu işe bozulan tek bir kişi vardı. Tahmin edebildiniz mi? Söylüyorum, tabiiki de Duru. Yusuf'un geldiği ilk günden beri ondan hoşlandığı belliydi. Ama bozuntuya vermek yok, yoksa hayat geçmez!

Bu akşam dördümüz beraber dışarıda restorana gideceğiz. Güzel bir randevu olacak. Bu yüzden okul çıkışı Aleynayla beraber şık bir elbise almak için Avm'ye gideceğiz. Aslında bir sürü elbisem vardı, ama sadece bu akşamın hatırasına yepyeni bir elbise olsun istiyorum. Tabii bu akşamki eğlenceden sonra derslere odaklanacağım. Haftaya sınavlar başlıyor!

AVM
1 saattir dolanıyoruz ama kendimize göre bir şey bulmadık. Ben beyaz o da siyah istiyordu. Sonunda son mağazaların vitrinine bakarken en azından ben istediğimi bulmuştum! Aleyna'yı kolundan çekiştirerek mağazaya götürdüm. Uzun bir elbise değildi. Gayet güzeldi. Şıktı. Bunu almaya karar verdim. Kabine gittim ve mağaza görevlisinin verdiği, bana olan bedeni aldım ve giymeye gittim. Çokta zor olmadı giymek. Çıktığımda Aleyna bayılmış ve etkilenmişti. O zaman Yusuf hayran kalacaktı.

Nakit param yetmiyordu, zaten annem vermişti kredi kartını bana. Kasiyerdeki abi güzelce katlayıp elbiseyi karton  kutuya benzer bir şeye koydu ardından parayı ödedim ve mağazadan çıktık. Şimdi kankamın bulması gerekiyordu istediği elbiseyi... Tam çıkacaktık ki Aleyna beni durdurdu.

Aleynadan:
Gökçe bu akşamki giyeceği elbiseyi bulmuştu bile. Belki o mağazada vardır diye bende görevlilerden birine sormaya karar verdim. "Pardon bir şey soracaktım. Hiç elinizde siyah çok uzun  bir elbise var mı acaba?"
"Hemen bakıp geliyorum." dedi görevli.

5 dk sonra geldiğinde elinde tam istediğim elbise duruyordu. Siyah, parıltılı ve uzun. Hemen denedim ve allahtan olmuştu bedeni. Genede Gökçe'nin de fikrini aldım o da çok beğenmişti. Ödeyip mağazadan çıktık. "Valla kızım bu mağaza olmasa bir şort ve bir tişörtle herhalde gidecektik yemeğe!" dedim alay edermişçesine.
"Aynen ama bu elbiseler çok şık valla, gözler üstümüzden düşmeyecek!"
"Doğru diyorsun ." diye katıldım ona.

Avmeden çıktıktan sonra evlere gittik. Hazırlanmamız uzun sürerdi zaten.

Gökçeden:
Aynanın karşısında yarım saattir hazırlık yapıyorum. Elbisemi giydim ama giymeden önce anneme gösterdim. Çok güzel olduğunu söyledi bana. Saçlarımı dalga dalga yaptı annem. Biraz da makyaj yaptım. Son olarakta ellerime beyaz oje sürdüm. Ayakkabı olarakta babet giyecektim ta ki annem durdurana kadar..
"Aa kızım hiç olur mu bunlar kıyafetine? Bak ben sana kendi çok az topuğu olan beyaz ayakkabılarımı vereyim."
"Canım annem çok teşekkür ederim." Artık giydiğimde hazırdım. Tek yapmam gereken Yusuf'u beklemekti.

Elbiseler şık mı sizce?

Aşk Bize UzakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin