İkimiz Bir Olarak

38 7 1
                                    

Aleynadan:
Eve geldiğimde annem kapıyı açar açmaz ona sarıldım. Gözümden gene birkaç yaş süzüldü, ama artmasına izin vermedim. Bugün intikam günüydü, hazır ve güçlü olmalıydım.
"Canım kızım benim daha iyi misin? Sonunda anladın mı o terbiyesizin neler yaptığını sana?" dedi annem. Evet anlamında başımı salladım. "Neyse şimdi ben odama gideceğim biraz müzik filan dinlerim ve ders çalışırım." deyip kaçmaya yeltendim. "Peki tatlım, ama yemek yemek istemiyor musun?" diye sordu annem.

Of  hayır.

"Hayır istemiyorum sağ ol." Daha fazla soru sormasın diye hızlıca ordan uzaklaştım. Plan yapmam gerekiyordu.

...Yarım Saat Sonra...
Yarım saattir düşünüyorum ne yapsam diye ama bulamadım. Çok düşündüm ama yok. Kestiremedim. Acaba gene bara mı gitmişti yoksa evde mi oturuyordu? Zaten bara gitse bile onu nasıl konuşturabilecektim? Konuşsam bile hiçbir şey ifade etmeyecekti çünkü sarhoş olmuş olacaktı bu da dediklerimden hiç bir şey anlamayacağını gösteriyordu.

Tam pes edecektim ki başka bir kankama danışmak geldi. Ege. Egeyle nerdeyse hiç buluşmayız ya da konuşmayız ama aramızda gerçekten çok güzel ve güçlü bir bağ vardır. Yüz yıl da bir buluşsak bile buluştuğumuz zaman birbirimizden başka bir şey görmez oluruz.

Daha fazla zaman kaybetmeden Ege'nin numarasını tuşladım.

2 çalış sonrası açtı. "Oo Aleyna Hanımlar da mı ararmış? Allahım bana bunu gösterdiğin için sana minettarım."
"Ahah. Neyse 'Shut up'. Seni aramamın sebebi bir yardım. Kimse beni anlamıyor çünkü."
"Hım tamam bu arada sanırım pek senin adına güzel olmayan haberler aldım."
"Eh bilmesen de anlatmam gerekiyor yoksa başka türlü anlatamazdım. Bu arada sen nerden biliyorsun çok pardon?"
"Kızım Gökçe diye birini tanımıyor musun? İstersen onu sana biraz anlatabilirim."
"Tamam kes. Ama gösteririm ona ben. Ama bir bakıma da iyi oldu."
"Sen iyi misin? Önce bir ben ona gösteririm diyorsun sonra iyi olmuş filan?"
"Ya iki saat sana nasıl ayrıldık, nasıl beni kullandı diye anlatamayacağım şu an."
"Al işte bunu tahmin etmeliydim. Neyse hadi ben herşeyi biliyorum. Ee ne istiyorsun?"

Ona Rüzgar'ın nasıl benimkileri silahla tehdit ettiğini baştan anlattım. Ve evet planıma karşı gelmedi. İşte bu yüzden bu çocuğu seviyordum. Ben anlattıkça ses tonu değişti. Çok sert çıkmaya başlamıştı. Onlar Rüzgar geldiği zamanlar da arada sırada konuşuyorlardı ve güldükleri zamanlar da oluyordu. Buluştuğumuz zamanlar anlatırdı Rüzgar...

Fakat şu an hiç böyle görünmüyordu. Sanki bir anda kin duymaya başlamıştı. Ama haklıydı.

"Bu planı yapmana izin veriyorum,fakat bende geleceğim." dedi Ege.
"Hayır seni tehlikeye atamam. Saçmalama. Hem ayrıca o sana bir şey bile yapmadı. Ben sadece nasıl bir plan yapabilirim diye sana danışmak istemiştim Ege." diye cevapladım onu.
"Asıl sen saçmalama Aleyna. Bu anlattıklarından sonra bana da zarar verdi o pislik. İtiraz istemiyorum. Ve şimdi yanına gelmek için yola çıkıyorum. Bu gece ona gününü göstereceğiz.
İkimiz bir olarak."

Aşk Bize UzakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin