Korkunç Zamanlar

45 7 3
                                    

Ege'yi Theo James yaptım.

Aleynadan:
Son söylediği cümle beni güvende hissettirmişti. Şu an ise evden çıkmış ve yanıma geliyordu.

İntikam için.

Bende zaman kaybetmeden üstüme birşeyler giydim. Siyaha büründüm. Belki ninja havası katar diye umuyordum. Son olarakta başıma siyah kepimi geçirdim. Hazırdım fakat anneme bir şeyler uydurmam gerekiyordu.

"Anne bişi soracağım sana." diye konuya girdim annemin yanına gider gitmez.
"Efendim canım?"
"Şimdi Ege aradı da beni, uzun zamandır görüşmüyoruz bir şeyler yiyelim diye bir teklifte bulundu. Kafa dağıtmak için yani ama bar değil. Restorana gid-"
"Tamam kısa kes! Gidebilirsin." Bunun üstüne güldü. Bende ona sarıldım.

Ooohh bundan da sıyırdık.

Yukarı çıkıp Ege'ye mesaj attım. "Nerdesin?"
Kısmet işte... Çevrimiçiydi.
"10 dk sonra ordayım. Ama sinirim bozuldu."
"Ne oldu anlatsana."
"Sevgilim benden ayrıldı. Nazar değdi, hepsi senin suçun."
Evet onunda çok güzel bir sevgilisi vardı. Adı da Demet'ti. Onu terk etmesine üzüldüm. Belkide gerçekten benim nazarım dokunmuştur. Bu dediğine yazacak bir şey bulamadığımdan sadece emoji atmakla yetinebildim.

Ben böyle saçmalamaya durayım, kapı çaldı. "Kankan geldiiii." diye bağırdı annem. "Rica etsem kapıyı açarrrr mısııın? Geliyorumm."

Çantama telefonumu atıp kapının önüne geldim. Bir anda Ege'yi gördüğümde şok yaşadım. Baya uzun gelmişti gözüme. Acaba boy mu attı?

"Neyse gençler size iyi eğlenceler. Sonra görüşürüz Aleyna." dedi annecim ve yanağımdan öpüp ortalıktan toz oldu.
"Kızım iyi filan mısın? Neden salya akıtıyorsun bakayım sen?" diye sordu Ege.
"Alakası bile yok. O kadar uzun geldin ki gözüme birden.. Ona takıldım." diye yanıtladım ve omzuna şakacıktan vurdum.
"Neyse hadi uzatma. Yürü bakalım arabaya."

Dışarı çıktığımızda hava biraz esiyordu.

Hava Rüzgarlıydı.

"O değilde, şimdi biz böyle misafirliğe gider gibi Rüzgar'a gidiyoruz. Ya evde değilse? Ya bardaysa? Bunları hiç düşündük mü?"

"Ben onları çözdüm bile. Şimdi şöyle Rüzgar'a "Ne haber?" diye mesaj attım. Neyseki cevap verdi. Yani hiç bir şey olmamış gibi davranıyordu. Galiba gene içmişti. Ağzından laf alabildim. Yarın, yani bugün evde olacakmış." dedi Ege.

"İyi olmuş öğrendiğin ama elimiz kolumuz boş 'Ay Rüzgarcım biz senden bir intikam almaya geldik. Rica etsek alabilir miyiz?' diyemeyeceğimize göre, ne yapmayı düşünüyorsun?"

"Uf bi susamadın Aleyna. Elimiz kolumuz boş olmayacak."
Bunu dedikten sonra bana doğru eğildi ve fısıldadı. "Cebimde silah var. Biraz korkutup kaçacağız."

Valla korkulurdu bu çocuktan ve bende korkmaya başlamıştım bile. Dediği üstüne başımı salladım. Ve arabaya bindik.

...20 Dk Sonra...
"Ve geldik." dedi Ege beni dürterek. Uyuya kalmıştım. Farkında değildim. Etrafıma baktığımda bulunduğumuz yer çok ıssız bir yer gibi göründü. Zaten bu pisliğe de anca böyle bir yer yakışırdı.

"Sana planı anlatıyorum, dinle tamam mı?"
Tamam anlamında başımı salladım.
"Şimdi arka camdan eve gireceğiz ve etrafa bazı notlar yapıştıracağız. Örnek olarak 'Bunu bize yapmamalıydın. İntikam şimdi başlıyor..' Sonra ben silahı patlatacağım ve sen bu sırada birkaç tane yazdığım notları bırakacaksın. Tabii Rüzgar alt kata inip hemen bize saldırmaya başlayacak. Ben onunla dövüşmeye başlayacağım. Sonra en sonunda silahı ona doğrultup "Bize bir daha yaklaşma." deyip kaçacağız. Biliyorum biraz fazla adrenalin gerektiren bir plan ama başka bir şey bulamadım. Üzgünüm."

Anlatması anca bitince heyecanlanmaya başlamıştım. Böyle adrenalin gerektiren şeylerden hoşlanırdım aslında.
"Sorun yok bence gayet korkutucu ve güzel bir plan yapmışsın." dedim ve yanağına bir öpücük bıraktım. Sanki kızarmış gibi oldu.

Egeden:
Ben planı Aleyna'ya anlatırken gözlerini benden hiç ayırmadan dinledi. Zor ama etkileyici bir plandı. Daha fazla zaman kaybetmeden sessizce arka camdan girdik. Burası tamamdı. Aleynaya sessiz ve hızlıca 10 tane yazdığım küçük ve etkileyici notları uzattım. O alt kattaki tüm boş bulduğu yerlere asmak üzere odadan çıktı.

Bu sırada bende onun bana vereceği komutu bekliyordum ve Rüzgar'ın buraya gelmemesi için dua ediyordum. 2 dakika sonra Aleyna bana göründü ve bismillah diyerek silahı patlattım.

BOOM!

Kulakları sağır edecek bir gürültü kopmuştu. Hemen Aleyna'ya saklanmasını ve dövüşürken ortaya çıkıp bana yardım etmesini söyledim. Ve ortadan kayboldu. Kafamı çevirdiğim zaman ise bir adet pislikle karşılaştım. Önce ben saldırmalıydım. Kasıklarının olduğu yere tüm gücümle büyük bir tekme geçirdim. Bunu yapmak kolay olmuştu. Çünkü eskisi kadar güçlü değildi. Alkol onu her geçen gün bitiriyordu. O yere düştüğünde Aleyna'ya bağırıp "GELL!" diye bağırdım. Aleyna hızlıca çıkıp yanıma geldi tam Rüzgar'a bir yumruk geçiriyordu ki o ayağa kalktı ve Aleyna'nın düşmesini sağladı. Bundan sonra bana doğru gelmeye başladı. Yüzüne baktığımda bazı yerlerinde kanlar olduğunu görebiliyordum. Genede üstüne doğru atlayıp onu tutarak tersten yere yatırdım. Bu sırada Aleynada kalkmış ve iki ayağıyla beraber üsüne atlamıştı.

Bu Rüzgar'ı bir daha ayağa kaldıramadı. Onu yakasından tutup silahı alnına dayadım ve konuşmaya başladım. "Bir daha bize yaklaşma."

Korkudan tepinmeye başlamıştı. Sertçe onu bırakıp Aleyna'yla camdan atlayıp arabaya atladık ve evden çok uzak bir yere gittik..

Bir sorum var.
Sizce Ege ve Aleyna arasında bir ilişki olucak mı?

Yorumlarınızı bekliyorum.

Aşk Bize UzakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin