Size ne oluyor?

46 6 0
                                    

Gökçeden:
Yusuf'la düşündük,düşündük, düşündük. Sonunda bulabildik. Aslında o kadar da kolay bir plandı ki.. Şimdi şöyle; Biliyoruz ki Rüzgar barlara gidip kız tavlamaya bayılıyor. Bizde onun gittiği barın ismini öğrenip bir gün Aleynayla gideceğiz oraya. Kesin orda bir kızla öpüşüyor olacak ve onları görünce bize inanacak. Umarım işe yarar.

...1 hafta sonra...
Aleynayla ne kadar çok barışmış olsakta pek konuşmuyorduk. Ne de olsa o böyle şakaları sevmezdi, evet şaka değil ama o şu an bunu bilmediği için yapacak bir şey yok. Bende biraz diğer kızlarla diğer zamanlarımı da Yusuf'umla geçirdim. Bu sırada baya romantikleşmişti. İnanamazsınız. En sevdiğim şuydu: Gökyüzünde bir uçak uçuyordu arkasında da  'Sen benim herşeyimsin <3' yazıyordu.
Ondan sonra hep beni yemeğe davet etti çok hoştu, hiç bir erkek bunu yapmazdı. (En azından çoğu.) Ama biraz sıkılmaya başlamıştım. Hep zamanını benle geçirmek istiyordu.

Ne yapmalıyım? Onu üzmeden nasıl söylemeliyim?

En sonunda anneme danışmaya karar verdim.

"Anne sana bir şey danışmak istiyorum." dedim yanınma oturur oturmaz.
"Dinliyorum tatlım."
"Yusuf'la biliyorsun çok zaman geçirdik. Hele o yaptığını biliyorsun, çok romantikti. Ama sanırım biraz olsun sıkılmaya başladım. Ne yapmalıyım?"
"Anladım canım. Aslında haklısın seninle baya ilgilendi,ama abarttı. Bence ona şu anlık bir şey deme fakat biraz uzak durmaya çalış. Ben etkili olur diye düşünüyorum."
"Peki sağ ol." dedim sıkılarak.
"Birşey değil canım."

Valla çok güzel bir tavsiye sanki benim aklıma gelmemişti. Artık uygulamaktan başka bir çarem olmadığına göre deneyeceğim. Olmazsa bakarız. Ama ondan önce yapmamız gereken bir plan vardı.

1 Hafta Sonra
"Eveeet! Herkese önüne dönsün. Kopya çeken olursa sıfırı basarım!"
Bir günde cırlama be kadın!
Evet tahmin ettiğiniz gibi şu an bir sınavın içindeydik. Matematik sınavı. Allahtan pek zor değil ama hoca çok bağırıyor. Bu sırada göz ucuyla benimkileri süzdüm. Aleyna konsantre olmuş, sınavını yapıyor, Yusuf terlemiş ve bacaklarını sinirli ve stresli bir şekilde sallıyordu.
**
"Ee bugün artık planımızı uygulamayız sence?" dedi Yusuf. "Evet yoksa bu iş çok uzayacak." dedim ciddi bir şekilde. Bildiğiniz üzere Yusuf'a karşı bir mesafe koymuştum, yoksa romantikliğinden başka bir şey yapmaz hale düşecekti.

"O zaman kalkalım, sen Aleyna'yı bul, onu bir şekilde ikna edip şu Rüzgar'ın barına götür. Orda sizi bulacağım." dedikten sonra ayaklandı. Ardından beni öpmeye çalıştı ama hemen çantamı kapıp soğuk bir şekilde "Tamam görüşürüz barda." dedim. Arkamdan afallamış gibi baktığından emindim.

Taksiden indikten sonra Aleynaların apartmanlarının karışısındaydım. Kapıyı hızlı ve seri bir şekilde çalmaya başladım. Annesi açınca "Kızım bu ne acelen böyle Aleyna burda kaçmadı kankin." dedi bilmemiş gibi gözükmeye çalışarak. Tabiikide annesine anlatmıştık bu durumu. Çok şaşırmış, kızmış ve korkmuştu. Ayrıca planımızı çok beğenmişti.

Aceleyle yukarı çıktım. Kapısının aralık olduğunu fark etmedim ve hızlıca açtım ve yere kapaklandım.Tabiiki Aleyna gülüyordu. "Ahahah Gökçe aahaha kapının ahaha açık olduğunu ahaha bilmiyor muydun?" Bu sırada ayağa kalktım. "Uf gülmesene be kızım alt tarafı rezil oldum yani.." dedim gülerek. "Ee gelsene otur şöyle, bir şey mi oldu da geldin yoksa sohbet için mi?" diye sordu.
"Şey öylesine gelmiştim, ama bir fikrim de var. Umarım kabul edersin."
"Ne oldu kız anlat kabul ederim."
"Bak bildiğin gibi bugün zor bir matematik sınavını atlattık. Biraz kafa dağıtmaya ne dersin?" Böyle derken 'içme' anlamında ellerimi gösterdim.
"Hmm anladım ama olmayabilir, annem geçen sefer kızmıştı. Beşe kadar vaktim vardı ama ben yanlış anlamışım. O en geç 12'ymiş."
Dikkat: 12 sayısını 5 anlayan genç bulundu.
"Bence izin verir ya o kadar büyük bir sınavın sonrasında.."
Bilmemiş gibi davranmak ne kadar zordu.
"İyi gel bir soralım belki izin verir."
Ve böylece planın zor kısmı tamamlanmıştı. Zaten annesi de izin vereceği için şimdilik bir sorun yoktu. Gizlice Yusuf 'a mesaj attım.

Aşk Bize UzakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin