Okulların Kapanmasına 1 Gün Kala

44 6 6
                                    

1 Ay Sonra:
Yarın okullar kapanacaktı. Biz Yusuf'la ayrılalı 1 ay olmuştu. İlk başlarda aramız soğuktu ama sonra arkadaş olmaya davet etmişti.

Hala Aleyna ve Ege sevgili olmamışlardı. Sadece çok iyi arkadaş olduklarını söylüyorlardı. Bende daha fazla üstelememiştim. Yarın ise 10. Sınıf bitiyordu. Hemde çok uzun zaman da gitmeyerek!

Bizde son gün anısına tüm sınıfça toplanıp bir program yapmayı plandık. Duru'nun yaptığı programı beğenmiştik.

"Şimdi şöyle arkadaşlar, sabah erkenden Suadiye sahilinde buluşup bisiklet turu yapacağız. Bisikletlerinizi getirmeyi unutmayın! Sonra ortakça karar verdiğimiz şık bir restorana gidip yemek yiyeceğiz. Ardından  bu yakaya gelip Cevahir'deki oyun alanında kopacağız."

Herkes programı duyduğunda 'süper fikir','bayıldım' gibi yorumlar yapmıştı. Ben ayrıca çok daha fazla beğenmiştim çünkü en sevdiğim şeylerden biri bisiklete binmekti.

Şu an saat 9. Tam kıyafetlerimi seçeceğim sırada aklıma bir fikir geldi.

"Arkadaşlar, sizce Yalçın Hoca'yı da çağırsak mı? Adamın bize yaptığı bir sürü emek var."

Çoğu kişi çevrimiçiydi, bu yüzden cevaplar yağmaya başlamıştı.

"Gökçe doğru diyorsun, bencede çağıralım."
"Aynen."
"Evet süper fikir, ben davet edeyim onu."

5 Dk Sonra

"Teklifime evet dedi! Yarın bizimle geliyor o da!"

"Yey!"

"Yaşasın!"

"Yaşa be Gökçe!"

"Ne demek kankiler."

Bu işte tamamdı. Şimdi kıyafetlerimi seçebilirdim. Dolabımı karman çorman ettikten sonra seçtiklerim mavi taytım üstüne de yeşil bir kolu açık olan tişörtümdü.

Yarın 5'te kalkmam gerekiyordu bende anneme ve babama iyi geceler diyip uykuya daldım.

--

Sabah kalkmakta çok zorlandım. Alarm kurmuştum ama uyandırmaya yetmedi.  Annem de kaldıramayınca en son yaptığı şeyi sizde tahmin edebiliyorsunuzdur!

"Aannneeeeeeee!"
"Uyandın mı bakalım prenses? Bak kalkmazsan geç kalacaksın, hem bugün güzel bir gün."

Bir an bugünün güzel bir gün olduğunu unutmuştum. Hemen yataktan fırladım.

"Günaydın!" dedikten sonra anneme, tuvalete koştum ve saçımı kuruttum. E su dolu kova başımdan aşağı akıtılmıştı sonuçta...

10 dakikamı aldı kurutmak. Aceleyle saate baktım 15 dk sonra Aleyna ve Ege beni almaya geleceklerdi. Hızlıca çıkardığım kıyafetlerimi giydim ve saçımı taradım. İlk defa taramak zor geldi çünkü baya düğümlenmişti. Zaten tüm aksilikler en acele etmen gerektiği zaman olur!

Neyseki yapamayınca annemi çağırdım ve o hızlıca açtı saçımı ve üstten at kuyruğu yaptı. Küçük bir sırt çantası alıp telefonumu ve cüzdanımı içine koydum. Ardından aşağı inip mavi converslerimi giydim.

İşleri bitirdiğime sevinmiştim bu yüzden derin bir nefes aldım.

Kısa bir süre sonra da Ege'den geldik diye mesaj iletildi bunun üstüne aşağı inip arabaya bindim. Tam gidecektik ki Ege "Gökçe bisikletin nerde?" diye sordu.

Al işte getirmeyi unuttu!

"Hay allah! Nasıl da unuttum bekleyin almaya gidiyorum." dedim. Tam arabadan iniyordum ki Ege ben alırım dedi, bende bisikletin olduğu yeri söyledim.

Aşk Bize UzakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin