Gökçeden:
Yol boyunca Aleyna'ya Yusuf'la geçirdiğimiz zamanları birer birer anlattım. Doğrusu baya etkilenmişti."Oo inanmıyorum ciddi misin? Ne kadar romantik süprizler bunlar." diye tepki göstermişti.
"Biliyorum gerçekten çok hoş ama şimdi artık canım sıkılmaya başladı." demiştim.
Biz böyle konuşa duralım ev yakın olduğundan gelmiştik zaten. Önce mutfağa girip bana ve ona bir tost yaptım ve yedik. Sonra benim odama geçip plan yapmaya başladık.
"Ee hadi beyin fırtınası yapalım." dedim. Heyecanlanmıştım.
"Öncelikle sana tekrar soracağım. Yusuftan ayrılmak gerçekten istiyor musun?"
"Evet...."
Evet deyivermiştm. Nasıl çıkma teklifine evet dediysem ayrılma teklifine de evet demeliydim. Onu süründürmem hiçbirimizin yararına değil. Belki başka bir kız arkadaşı olur ve onun için bu daha hayırlıdır...
"İyi tamam, seni zorlamıyorum. O zaman yapabileceğimiz tek şey onu kendinden uzak tutmak." dedi Aleyna.
Doğrusu fikri saçma gelmişti biraz. Direk ayrılmak istiyorum da diyebilirdim.
"Neden direk ayrılmak istiyorum yazmıyorum." diye sordum.
"Çünkü böylece senin ondan ne kadar çok sıkıldığını daha iyi anlayacaktır," dedi ve göz kırptı.
Buda başımıza aşk doktoru kesildi yemin ediyorum.
Valla doğrusun iç sesim. Nasıl da fark edermiş? Yerim seni!
Sulanma.
"Tamam o zaman yarından itibaren başlıyorum. Kolay olacak zaten aramız limoniydi."
"Neler yapabilirim diye sorarsan, öncelikle ondan uzak duracaksın ve kesinlikle konuşmayacaksın. Senin yanına doğru geldiği zamanlar da hemen onu görmemiş gibi yapıp oradan uzaklaşacaksın."
"Vay be. Güzel tavsiyeler teşekkürler kanki." dedim ve ona kocaman sarıldım.
Ardından ekledim. "Neyse ben yavaş yavaş eve geçeyim ödev yapmam gerek. Yarına baya var aslında."
"Ya hayır bırak ödevi şimdi zaten Haziran'a yaklaşıyoruz. Buda derslerin azaldığı anlamına geliyor. Boş koy ödevi." dedi Aleyna.
Yapmak istiyordum ama bir yandan da hayır. Ben de hayırı seçtim. Ne yani kankamı mı satayım ödeve?
"İyi tamam, kasamam yapmaya ödev. Ee o zaman program ne? Ajancılık filan mı oynayacağız." diye sordum.
"Bence Ege'yi de çağıralım ve lunaparka gidelim ne dersin?" dedi Aleyna.
Söylemedi deme bunlar yakında çıkarlar.
Aynen.
Bende fırsattan yararlanarak Aleyna'yı biraz Ege hakkında sorguya çektim.
"Kızım yoksa sen ondan hoşlanıyor musun?"
"Yok hayır sadece çok sevdiğim bir arkadaşım."
Aynen aynen.
Neyse konuyu uzatmaya kasamam. Bu yüzden tamam dedim. Biraz eğlenip kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı.
"E tamam gidiyoruz da bunlarla mı gideyim?" diye sordum.
"Gel benim dolaba bak, istediğini giyebilirsin." dedi Aleyna dolabını göstererek.
İçinden bir beyaz kapri üstünede 'smile' yazan tişörtünü giydim.
Bu sırada Ege'ye mesaj atıyordu sevgilisi.
Üstümü giyerken "Tamam Ege'de geliyor şu an saat 18.30. Bizi 19.05 civarında alacakmış," dedi."Oo süper bir saat." dedim. Tabiikide Galatasaraylıydım. Fenerbahçeli olacağımı umarım düşünmemişsinizdir.
Ama canım arkadaşım Fenerli olduğu için pofladı.
"Üff bağlama gene Galatasaray'a hadi giyinelim de zaten anca hazır oluruz." dedi konuyu saptırmaya çalışarak.
Yarın saat sonra hazırdık. Tam yetişmiştik. Bu sırada aşağıdan araba kornası çalındı. Demek ki bizim ki gelmişti hızlıca aşağı indik.
Umarım beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Bize Uzak
RomanceTam ikimiz de aşkı bulduk zannediyorduk ki,ama hayır gene olmamıştı, bulamamıştık. Artık diyebileceğimiz tek şey "Aşk Bize Uzak"! Aşk Bize Uzak Gökçe ve Aleyna'nın aşkta yaşadıkları olayları anlatıyor. Bu gizemli macerayı okumaya hazır mısınız? Hiç...