Multide Rüzgar ve Aleyna.. ❤️ Ama yavaş yavaş bunlar azalıcak nedenini okuyarak öğreniceksiniz. İyi okumalar.
Gökçeden:
Uyandığımda bu sefer içim huzur dolu değil endişeli ve kaygılıydı. Aklımda Yusuf,Rüzgar, Aleyna ve annemin dedikleri var. Acaba Aleyna'ya söylemem gerekir mi? Hala daha düşünüyorum.Aleyndan:
Sınıfa geldiğimde Gökçe kafasını sıraya koymuş durgun bir şekilde duruyordu. Gökçe bu şekilde ya çok üzülmüş olur ya da çok uzun düşüncelere dalmış olurdu. (Ben kankamı tanırdım kesin düşünüyordu.) Yanına gittim.
"Gökçe.."
"Gökçe heyoooo!"
Allah allah duymuyor bir.. Gökçe diye avazım çıktığı kadar bağrınca bana bakıp;
"Pardon anca duydum."
"Niye kara kara düşünüyorsun kız?" diye sordum bunun üstüne.
"Hiç düşünmüyorum ki öylesine kafamı koymuştum yani."
"Yalan söyleme seni tanıyorum kanki."Gökçeden:
Ne desem, evet biliyorum beni o kadar iyi tanıyor ki Allah kahretsin ki her bir şeyi anlıyor. Anemin dediğini anlatırsam çok üzülür ve onu üzmek istemiyorum veya benim yüzümden üzülmesini hiç istemiyorum. Ve bir ara Yusuf ile bu konuyu da konuşup Rüzgar'ın ağzından laf almasını istiyorum. Ben düşünmeye devam ederken Aleyna tekrar konuşmaya başladı.
"Hadi Gökçe söyle işte bak zorlama, beni biliyorsun zorlarım o zaman hemen söylersin ama şimdi hiç uğraştırmaya gerek yok, sen tatlı tatlı söyle ben de sana tatlı tatlı çözüm bulayım değil mi canım?
Saçma sapan bir cevap savurdum.
"Hım olur da olmaz."
"O zaman ben soru sorayım sen cevapla ne dersin?" Of Allahım bir susmadı amma meraklı bu.
"Olmaz derim." diye cevap verdim.
"Bak beni endişelendiriyorsun birisine bir şey mi oldu yoksa Rüzgar mı öldü ona bir şey mi oldu? Ne oldu hangi hastane ailesi nerde? dedi . Valla manyak bu.
"Aleyna sen delirdin mi Allah aşkına her gün kızlarla yatıp kalkan ve sevgililerini gerçekten sevmeyen birisi için üzülme." Bir dakika ben ağzımdan mı kaçırdım. Şimdi yandık. Bunu duyunca normal olarak gözleri açıldı.
"Bir dakika bir dakika sen ne dedin az önce?"
Susup kalmıştım. Ona göz ucuyla baktım. Elleri titriyor ve gözleri sulanmaya başlıyordu. Sonra hiç bir şey söylemeden çıkıp gitmişti.Rüzgardan:
2 gündür okula gitmiyorum. Geçen gün bir p*çin tekini dövdüğümden okuldan uzaklaştırma aldım. İşime geldi zaten. Uzun zamandır bara düzgünce gidip seksi kızlarla öpüşüp koklaşmıyorum.Tabii siz şimdi 'Bir dk dk bir dk sen öpüşüyorum derken ne kastettin?' bakışları atıyorsunuz.
Umarım beni Aleynayla yakıştırmıyorsunuzdur. O saftirik kızı seveceğimi zannetmeyin. Şu an onu kullanıyorum, tabiikide. Aşk zevkimi çıkarıyorum. O bunu hiç bir zaman da bilemeyecek. Onun için biraz oyalanıp satacağım. Sıkılmaya başladım. İkide bir Gökçe'yi anlatıyor bana. Her bir tarafım Gökçe oldu.
Bu arada bildiğiniz gibi ben kuzenlerimle yaşadığım için onlarla takılıyorum. Şimdi de yanlarına gidip onları bara gitmek için ikna etmeliyim.
"Arda bir günde gelin bara. Kız tavlayın işte biraz da kullanıp ortada bırakın. Ne güzel işte?"
Bana at pisliğine bakar gibi baktılar.
"Biz senin gibi bayanları incitmeyi sevmiyoruz Rüzgar. Bu yaptığın hoş değil yüz yıldır anlayamadın bunu." dedi Burak.
O da ikinci kuzenim. Annem gibi konuşuyor.
"Tamam be ne haliniz varsa görün ben gidiyorum." dedim ve hızlıca kapıyı çarpıp çıktım. Evde durmak beni daraltıyordu. Heyecan lazım bu sapık ruhuna.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Bize Uzak
RomansTam ikimiz de aşkı bulduk zannediyorduk ki,ama hayır gene olmamıştı, bulamamıştık. Artık diyebileceğimiz tek şey "Aşk Bize Uzak"! Aşk Bize Uzak Gökçe ve Aleyna'nın aşkta yaşadıkları olayları anlatıyor. Bu gizemli macerayı okumaya hazır mısınız? Hiç...