Medayada güya Rüzgar Aleyna'yı düşünürken..😒
Aleynadan:
Kim bilir kaç gündür ağlıyordum. Harap olmuştum ama en sonunda kendime geldim.Ya Gökçe bana yalan söylediyse?
İnanması zordu, fakat ben hiç Rüzgarla konuşmadım ki bu konuyu. En sonunda mesaj attım.
"Aşkım kaç gündür senden ses yok ne oldu? Artık çok merak ediyorum, ne olursun beni haberdar et!"
10 dk sonra cevap geldi.
"Ah tatlım bende seni çok özledim. Bana bir şey olmadı, geçen gün kavga ettiğim için uzaklaştırma aldım ama yarın döneceğim okula. Ve ayrıca çok özür dilerim o gün sana çok bağırmıştım. Yarın çıkışta benimle takılmak istersen sana neden kavga ettiğimi de açıklarım. Seni seviyorum sevgilim."Bu mesaj beni çok rahatlatmıştı. Sadece uzaklaştırma almıştı Gökçe bizi ayırmaya çalışıyordu, bunu bana nasıl yapar hala anlayamıyorum.
Rüzgardan:
Kendimi öldürmek çok istiyorum. Neden mi? Geçen gün bara gitmiştim. Ordan dönüşte tabiiki de bir kızı gene üzüp rahatlamıştım. Ama ardından Yusuf'a yakanlandım. Ama öperken falan değil. Ona Aleyna'yı nasıl kandırdığımı ve kullandığımı birebir anlatmışım. Kesin şu an bunları Gökçe de biliyor. İnşallah şu salak Aleynaya anlatmazlar da bir şey olmaz, ilk defa korkuyorum.Pazartesi
Gökçeden:
Sabah o kadar hızlı çıktım ki evden hiç bir şey hatırlamıyorum nerdeyse. Yusuf'u buldum. O da erken gelecekti çünkü Rüzgar'a karşı bir planımız vardı. Belkide plan denmez ama genede... Fakat başarabilmemiz için Aleynanın da erken gelmesi gerekiyordu.
Eh tahmin de edebildiğiniz gibi böyle olmadı. Çok daha kötüsü oldu.Yusuftan:
Sabah olabildiğince hızlı çıktım ve Gökçe'nin yanında bittim. Herhangi bir sıraya oturup Aleyna'yı nasıl bunların gerçek olduğuna inandırabiliriz diye konuşuyorduk ki bir el sıkıca yakamdan kavradı.Rüzgardan:
Hızlıca okula gidip Gökçe Yusuf'u bulmaya çalıştım. Her zamanki gibi oturmuş konuşuyorlardı. Kesin Aleyna'yı nasıl inandırabiliriz diye tatışıyorlardı. Hızlıca yanlarına gidip Yusuf'un yakasından kaldırdım.
Gökçe'nin de ağzını kapadım. Yoksa manyak çığlıklarını basacaktı.
"SUSUN YOKSA SİZİ MAHFEDERİM. BENİMLE GELİYORSUNUZ." Ölümcül bakışlarımı atarak onların ilerlemesi için arkadan ittim.
"Hadi be hızlanın yakalancağız." Hala Yusuf'un yakasından Gökçe'nin de saçlarından çekiştiriyordum.
Ağlayacak gibiydi. Bu hoşuma gitmişti. Gene bir kızın canını yakıyordum.Sonunda getirmek istediğim yere götürebildim. Onları bırakıp hızlıca konuşmaya başladım.
"Bakın p*çler ikinizin de Aleyna'yı aldattığımı bildiğini biliyorum. Eğer ki ağzınızdan bir kelime çıkarsa sizin aptal aşkınızı sömürtür, doğduğunuza pişman ederim. Yusuf daha az zarar görür. Ama Gökçe seni öldürürüm."Cebimden çıkardığım silahı görünce o kadar korktu ki Yusuf'a sarıldı.
Iy kıyarım.
"Tamam ağzımızı açmayacağız. Şimdi bırak bizi." Yusuf, yani bir erkeğin yalvaracağı aklımın ucundan geçmezdi. İçimden gülüyordum. Sonra gitmelerine izin verdim. Şimdi yapmam gereken Aleynayla aramı düzeltmekti.
Aleynadan:
Heyecanla yataktan kalkıp üstümü giyinip okula geldim. Rüzgar'ımı bulmaya çalışıyordum. Her yere baktım o yoktu, ayrıca Gökçe ve Yusuf'tan da ses yoktu.Sonunda hepsi beraber gelince rahatladım. Bir sorun yok gibiydi. Yani bence bu Gökçe'nin eşek şakalarından biriydi. Öyle değil mi?
Beni görünce Rüzgar koşarak geldi. Sıkıca öptü, uzun zamandır görmediğim için bu bana çok iyi geldi. "Ah seni çok özlemişim meleğim." dedi.
"Bende seni sevgilim." diye karşılık verdim.Ayrıldığımızda Gökçe'ye kötü kötü bakıyordum. O sırada yanıma geldi. Önce bir Rüzgar'a sonra da bana baktı. "Imm şey öncelikle senden özür dilerim Aleynacığım. Eh bilirsin benim eşek şakalarım meşhurdur. Ama bir daha yapmayacağım söz veriyorum." dedi ve sarıldı. Bende kıyamazdım bu tatlı kankama o yüzden unutarak sarıldım.
...Okul Çıkışı...
Artık okul yılının yarısına yaklaşıyorduk. Sınavlardan yüksek almıştım. Genelde 90'lı notlardı.Bugün çıkışta annemi arayıp bütün sorunların çözüldüğünü ve biraz Rüzgar'la takılmak istediğimi söyledim. Tamam demesi iyiydi, böylece bana neden kavga ettiğini anlatabilirdi.
Bizim hep gittiğimiz kafeye oturduk.
"Evet seni dinliyorum aşkım, neden kavga ettin?"
"Ah doğru onu anlatacaktım." dedi ve anlatmaya başladı.Rüzgardan:
Şükürler olsun ucuz kurtarmıştım paçayı. Gökçe bunun bir eşek şakası olduğunu söyleyerek kurtardı. Kurtarmasa onu ciddi öldüreceğimi biliyordu.Şimdi de neden geçen günü şu p*çi dövdüğümü anlatmak zorundayım. Aslında gerçek hikaye beni tehdit etmesiydi. O da benim kızları kullandığımı biliyordu. Eğer buna bir son vermezsem kötü olacakmış. Bende kim kime gününü gösteriyor dedim ve daldım. Ama tabiiki şimdi bir senaryo uydurup anlatacağım.
"Bak tatlım, biliyorsun ben annemi ve babamı kaybettim, o yüzden bu salakta bununla ilgili dalga geçince dayanamadım ve daldım."
İyi senaryo oldu. Bazen işe yarıyor bu gerçek,yalan olarak kullanabiliyorum.
"Haklısın aşkım seninle bu konu üstüne dalga geçmesi çok yanlış." dedi Aleyna.
Bunun üstüne biraz daha sohbet edip kalktık. Biraz bara gidip kafayı bulmam gerekiyordu.
Gökçeden:
Bugün benim için çok kötü bir gündü. Hele o Rüzgar'ın silahını çıkarınca hayatım karardı. Ama anneme bahsetmedim.Şu an Yusufla da oturmuş ne yapabiliriz diye düşünüyorduk...
Size bir sorum var: Sizce Yusuf ve Gökçe nasıl bir plan yapacak? Bu planları işe yarayacak mı?
Yorumlarınızı bekliyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Bize Uzak
RomanceTam ikimiz de aşkı bulduk zannediyorduk ki,ama hayır gene olmamıştı, bulamamıştık. Artık diyebileceğimiz tek şey "Aşk Bize Uzak"! Aşk Bize Uzak Gökçe ve Aleyna'nın aşkta yaşadıkları olayları anlatıyor. Bu gizemli macerayı okumaya hazır mısınız? Hiç...