Egeden:
Geçen akşam çok erken yattığımız için çok erken kalkmıştım. Yani uyandığımda saat 4.39'du. Kızları uyandırmak istemiyordum, o yüzden sessiz bir şekilde bavulumdan laptopumu çıkardım ve Kiraz Anadolu Lisesi'ne nasıl kayıt yaptırılır? diye google'a yazdım.Sonuçlar şöyleydi. En az okul açılmasından 3 ay önce kayıt yaptırmalıymışız. Yanımızda mutlaka bir büyüğümüz olmalıymış. Şimdi bu benim için hiçte dert değil burda değiller diyeceğim. Bu kadar, elbette beni okula almayacak değiller ya?
Ben inceleye durayım bu sırada Aleyna uyandı. "Günaydın canım." dedi ve arkadan bana sarılıp öptü. Hoşuma gitti.
"Günaydın." dedim şirin bir şekilde ve 'ı' ları uzatarak.
"Neye bakıyorsun?"
"Şu gideceğimiz okul varya oraya nasıl kayıt olabilirim diye ne yapabilirim ona bakıyordum."
"Burada bizle olmak istediğine eminsin değil mi?"
"Tabiikide."
"Tamam süper. O zaman bugün öncelikle bavullarımızı açıp ardından da evin içini düzeltmeliyiz."
"Aynen çok işimiz var."
"Gökçe uyuyor ama biz açmaya başlayalım mı?"
"Tamam." dedim bunun üstüne ve odalarımıza gidip açmaya başladık.
--
Yaklaşık 2 saate yakın bir süre sonra işimiz bitti. Gökçe hala açmaya çalışıyordu, çünkü, biz uyandıktan 1 saat sonra uyanmıştı.Bizse Aleyna'yla karşılıklı bir kahvaltı ettik. Gökçe'ye sorduk ama o istemediğinden mi yoksa biz yalnız kalalım diye mi yemedi anlamadım.
Allahtan yanımızda para vardı da sipariş edebildik. Her ne kadar plastik tabaklarda yemek zor olsa da bir şekilde becerebildik.
Tüm kahvaltı ve yerleşme işleri bitince üstümüzü değiştirdik ve ev işlerini halletmek için İKEA'ya doğru yol aldık.
İKEA'da bizim gibi biraz şehir merkezi dışında bulunduğu için hemen vardık.
"Önce kesinlikle mutfak bölümüne girmeliyiz." dedi Gökçe.
"Aynen mutfakta küçücük bir masa var sadece. Acil büyük bir tane lazım bize."
Ben konuşmaya girmedim çünkü ben erkeğim böyle şeyler beni pek ilgilendirmiyor. Çokta umrumda değil rengi mengi filan.
--
"Ya hayır Aleyna bence mavi olsun.""Ama ya pembe daha güzel!"
Evet tipik bir kavga yaşanıyor şu an. Güzel bir masa bulduk fakat rengi mavi mi pembe mi olsun diye kararlaştıramadılar. Doğrusu bende maviden yanayım.
Sonunda dayanamadım ve kavgaya girdim çünkü çok uzatmışlardı ve daha başka hiçbir şey almamıştık.
"Kızlar yeter lütfen durun. Biraz sakin olun. Bakın daha başka hiçbir şey almadık ve almamız gereken bir sürü eşya var. Şimdi şu tartışmayı kesin çünkü bende mavinin alınmasını istiyorum."
Sanırım Aleyna için ağır konuşmuştum fakat cidden kız kavgaları beni geriyor.
"Oh yaşa be Ege!"
Gökçe bana gülümsüyordu ama Aleyna sen gidince görürsün bakışları atıyordu.
Bizimle ilgilenen görevliye seslendim.
"Şey biz maviyi almak istiyoruz. Lütfen bunu ayırttırın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Bize Uzak
RomanceTam ikimiz de aşkı bulduk zannediyorduk ki,ama hayır gene olmamıştı, bulamamıştık. Artık diyebileceğimiz tek şey "Aşk Bize Uzak"! Aşk Bize Uzak Gökçe ve Aleyna'nın aşkta yaşadıkları olayları anlatıyor. Bu gizemli macerayı okumaya hazır mısınız? Hiç...