Toplantıda söylenen şeyleri anlıyomuş gibi yapıp kafamı sallamıştım.Çünkü ne dediklerini anlamadım.Beni neden çağırdıklarını da anlamadım.Sırf işgence olsun diye çağırdıklarını düşünüyorum yoksa bunun başka bir mantıklı açıklaması yok.Beni koltuğumdan ettiler!Onlardan şikayetçi olucam.Neyseki şuanda da koltuğumda oturmuş patlamış mısır yiyorum.Telefonumun sesiyle aceleyle telefonu aldım ve açtım.
''Almi abla napıyon.'' telefonun ucundan Buse'nin neşeli sesini duyduğumda göz devirdim.Bu muydu!Ben Efe diye bekliyodum belki numaramı bulmuş beni aradı diye.Hayallerimi yıktın yer cücesi!
''Elektrik tellerinin üstüne çıktım ve Rihanna'nın Pour up it şarkısında yaptığı hareketleri yapıyorum.Ay dur kıçıma tel battı!'' diyip dalga geçer gibi bağırdım.
''Yani evde oturuyosun.'' dedi Buse.
''Evet.'' diye cevapladım.Hayır yani en fazla yapacağım şey yatakta yatıp dizi izlemek.Niye soruyolar ya.
''Ben de arkadaşlarla film izlemeye geldim sinemaya.'' dedi Buse.Banane.Sordum mu?
''Ben de film izlemeyi düşünüyorum eniştenle.''
''Film öneriyim mi?''
''Enişte öner,yavrum.Mal!Benim haberim yokken sevgilim mi var?'' diye kızdım.
''Ayy Almila abla ölcen yanlızlıktan.Kapatıyom ben.Öptüm.'' dedi Buse sıkılırcasına.
''İyi kapa.'' diyip kapadım telefonu ve koltuğun üstüne atıp patlamış mısırdan yemeye başladım.Çok kilo aldım ben ya!Gidip spor mu yapsam?Evet.Kaldır kıçını almi!Ayağa kalkıp mutfağa gittiim ve buzdolabından meyve suyu kutusunu alıp oturma odasındaki kendime rezerve ettiğim koltuğa oturdum.Ve sporum bitti.Annemin içeri girmesiyle bütün hayallerim suya düştü.Hazır mıyım;oturma odasının bu haline,benim bu halime,evde çürümeme,telefondan ayrılmama,ayrılsam bile televizyona geçmeme söylenmesine?Hayır.
''Almila,odaya köpek koysan ayağı kırılır çıkar.Kalk giyin Aysu teyzen gelcek.Topla şuralara.'' diyip beni cimciklediğinde inledim.Bu kadının işi yok mu ya!
''Anne ya!Hem ben köpeklerden korkarım ne işi var burda zaten onu görünce çığlık atarım kaçar.Ee,ayağıda kırılmamış olur ve bu benim ev halim.O da ev halimi görmeye geliyo.Banane.'' dedim sitem ederken.Kafama vurdu.
''Anneye cevap verme!Kalk giyin.Şunları da mutfağa götür.Meyve suyunu kutusuyla mı içiyosun?'' dedi şaşkın bi şekilde.iyi de ben sütü de kutusuyla içiyorum.
''Evet,ama kızcağın için hayır.''
''Bardak diye bişey var.Kalk!'' diyip kalçama vurdu ve beni mutfağa yolladı.Tepsiyi masanın üstüne koyup odama çıkmak için merdivenlerden çıktım.Aslında tipim gayet iyidi.Ev hali işte!Ne bekliyolar daracık elbise giyinip göbeğimi akşama kadar çekemem.Patlarım.
En iyisi kapı çalınca aşağı inmek yoksa annem beni geri yukarı yollar.Bu arada bu kadar zeki olduğumu size söylemiş miydim?Öyleyim.Çünkü Efe'yi araştırdım.Sevgilisi,nişanlısı veya karısı yok.Ben hariç.Biraz abartıyom ama o çocuk benim rüyalarımın kocası.Ve sapığı.Gerçekten de sapık ve sadece tek hedefim kaldı o da kocam olması.Acaba ona Nuri Alço takdiğini mi uygulasam?İçeceğine ilaç atıp yatağa mı atsam?Yok ya o beni atar yatağa çok tehlikeli plan.
Kapının çalmasıyla aşağıya doğru depar attım.Kapıyı anneme gözükmeden açtığımda Aysu teyze bana sarılıp öptü.Bianda açık kapıdan ellerinde pakatler olan adamlar girmeye başlarken gözlerimi irice açtım.
''Bunlar ne!''dedim şaşkın şekilde.Hala içeriye elleri dolu adamlar giriyodu.
''Hediye.'' dedi Aysu teyze.En sevdiğim teyzemin o olduğunu söylemişmiydim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüyalar Gerçekleşirse (Töre2)
General FictionHayallerin Gerçekleşiceğine inanıyosanız eğer Rüyalarında gerçekleşeceğine inanırsınız. Tesadüflerle başlamıştı hikayeleri şimdi de tesadüfle başlıycak.Gülmeye hazır mısınız?Çünkü bu iki gerizekalının ilişkilerine bol kahkaha atıcaz.Ağlamak yok. Alm...