11.Bölüm

9.1K 536 78
                                    

Yatağın içinde tepinirken annemin kalkmam için söylediği şeyleri duymazdan geliyodum.Battaniyeyi hiç bir yerim gözükmiycek ve hava almıycak şekilde örtmüştüm ve şuanda çıkışı bulamıyorum.Birinin battaniyeyi üstümden çekmesiyle yatakta dikleştim ve bağdaş kurdum.

Dalgın dalgın halıyı incelerken  sabahları neden böyle yaptığımı düşündüm.Her uyandığımda halıyı inceliyodum.İstemsizce oluyo.Ki herkeste oluyodur çünkü sabahları erken kalkmak boktan.Berk'in sesi geliyodu ama onu umursamıyodum.Sabahları kimse umrumda değil.Hatta sabahları en cool olduğum zamanlar.Mal mal etrafa bakınırım.

''Efe,beni arayıp evine davet etti.Sence gitsem mi?'' Berk'in dediği şey dikkatimi çekmişti.Başımı kaldırıp yüksek sesle konuştum.

''Lan daha beni evine atmadı,sana noluyo?Bi tarafınızı kestirtmeyin bana abi!Bu ne be.Sevdiğim çocuk abilerime yazıyo.'' diye yüksek sesli ama annemlerin duymıycağı şekilde bağırdım.

''Gerizekalı.Acıyorum sana.'' diyip odadan çıktı.Ayy götümün kenarı.Acıyomuş bana.Berk odadan çıkınca tekrar kafamı yastığa koyup uyumaya devam ettim.

''Almi!Yüz üstü yatmaktan göğüslerin patladı.Kalk!!'' diye annem gelip bağırdı.

''Anne,herkesin yanında asilsin benim yanımda niye çirkefsin.'' dedim ve yataktan kalktım.

''Sana pek sevgimi gösterme isteği olmuyo bende.Bi de yüz üstü yatma,yazın bilgisayarda yüz üstü yatıp oynadığın için göğüslerin zarar gördü.Patlar valla.'' diye uyarıda bulundu.

''Aman,patlasın.Göğsümü seven yar,yarrak seviyomuş.'' diye kendi kendime mırıldandım.Ay gidip depresyona mı girsem.Şarz olan telefonumu alıp interneti açtım.Mesajlara bakarken dikkatimi çeken tek şey Efe'nin ismiydi.On dakika önce atmıştı mesajı.

'Konuşmamız gerek.Cafeye gel.'

Ne konuşcak benle?Abilerini ayarla derse düşüp bayılırım.Ama buluşmak istiyosa buluşuruz.Ayıp oldu zaten geçen gece,küfür edip kaçmak bana yakışmazdı.Ağzının ortasına bi tane patlatmam gerekiyodu.

Aklıma gelen fikirle koşarak Berk'in odasına girdim.Yatakta yatan Berke abiyi umursamayıp dolabın kapağını açtım.Kıyafetlere bakınırken yeşil-lacivert gömleği aldım.İçine de beyaz cepli t-shörtü aldım.Bunlar işimi görürdü.Yatakta yatan Berke abinin yanına gidip kulağına ve burnuna üfledim.Uyanmayınca saçımdan bir tutam alıp kulağının,burnunun ve ağzının içine soktum.Hapşırarak uyandığında gülümsedim.

''Saç tellerini yakıyım.'' diye mırıldanıp arkasını dönüp uyumaya devam etti.Göz devirip omuzlarından tutup sarsmaya başladım.

''Abi!'' diye söylendim sarsarken.

''Abi!'' uyuz tonda aynı kelimeyi sayıklamaya başladım.

''Abinin amına koyim.Ne var!'' diye bağırıp bana döndü.

''Parfümününü kullanabilir miyim?'' diye sordum tatlı bir tonda.

''Normalde sormuyosun şimdi mi soruyosun.?'' diye o da sordu kızgın bir tonda.

''Maksat uyuzluk abeyy!!'' diyip yataktan gülerek kalktım.Odaya Berk girip bir bana birde Berke abiye baktı.

''Kızım,sen bizim uykumuzun katili misin?'' diye sorduğunda başımı salladım.

''Berk,kep'in var mı?'' diye sordum.Şapkaya da ihtiyacım vardı.

''Berk?Onun yanında 'abi' filan olması gerekmiyo mu?''

''Dün gece abiliğin kalmadı.Artık seni Efe'nin baktığı kız gibi görüyorum.Düşmanımsın artık bro.'' diyip omzuna vurdum.Sırıtarak bana baktı.

Rüyalar Gerçekleşirse (Töre2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin