39.Bölüm

8.4K 404 88
                                    

Sapık değilim baştan diyim juhnsıds


Yatak odasına girdiğimizde Efe beni yatağa atıp vakit kaybetmeden perdeleri çekti ve yanıma geldi.Ne yapıcağını beklerken üstüme oturdu ve t-shortümü çıkartıp güzelce süzdü.T-shortü arkaya atmak için hamle yaptığında kendi yüzüne gelmişti.Gülüp yüzündeki t-shortümü alıp yere attım.Kucağımda oturuyordu ama ağırlığını hiç vermemişti.Ben olsam çoktan yayılmıştım.Küçükkende öyleydim.Arabada annemin kucağına oturduğumda kendi rahatım için anneme yük oluyordum.Bu durumdayken annemi düşünmek saçma oldu.

Efe'ye baktığımda dudaklarını yalayıp göğüslerime bakmıştı.Bir hamle yapmasını p bekliyordum ama kendisi sadece bakmakla yetiniyordu.

''Salak mısın sen?Dokunabilirsin ama sadece bakmakla yetiniyorsun.Kendine gel,ahbap!'' diyip koluna vurduğumda gülüp bana baktı.Ellerini belime yerleştirip orayı okşarken dudaklarını yanağıma bastırdı.Fazla mı yumuşak bu?

''Göğüslerinin bu kadar güzel olduğunu düşünmemiştim.Birleşik ve dolgun gözükmesi çok daha güzel.'' diyip dudaklarını göğsümün üstünde gezdirdiğinde istemeden gerilmiştim.Gözlerimi kapatıp dudaklarıyla bıraktığı etkiye kendimi teslim ederken inlemiştim.

''Kendini kasma.'' diyip elleriyle belimi okşamaya devam etti.Tabi canım söylemesi kolay.Ayağa kalkıp daha rahat konum almak için üstüme uzandı ve elleriyle saçımla oynamaya başladı.Ellerim saçımdaki tokayı çözmek için giderken beni durdurdu.

''Terliyceksin.Açma.'' dedi.

''Şuan terlemiyorum ama.'' Diye kinayede bulunduğumda güldü.Sevişceğimizi sanıyordum,cilve yapıcağını değil.Çok hevesli gibi oldum.

''Sert olmamı mı istiyosun?'' dedi.

''Yani,çok da sert olmada.Bebekmişim gibi davranma.'' dedim.

''Peki.O zaman sevişelim.''

''Tamam.Sevişelim.'' dedim.

''Tamam.''

''Tamam.'' dedim.Efe hızla ellerini sütyenimin yanlarına koydu ve çekerek yırttı.Sütyenimin kopçaları koparken şaşkınca ona baktım.

''Sert ol dedik!Para verdiğim şeyleri yırt demedim.'' dediğimde umursamadı ve dudaklarını dudaklarıma hızlıca bastirip diliyle dilimi kavradı.İyw!İğrenç.Onu itmeyi denerken umursamadı ve diliyle dilimi kavramaya devam etti.Dudakları üst dudağımı emerken ben de ona yanısını yaptım.Ama dilimi bir an önce kurtarmalıyım.Tırnaklarımı koluna geçirdiğimde Efe geri çekilip bana baktı.Dilimde tükürük kalmadı.Nasıl iğrenmedi?

''Noldu?'' diye sordu derin derin nefes alırken.

''Dilimden uzak dur.'' dediğimde kafasını salladı.Kafasını boynuma yaklaştırıp orayı ilk önce küçük bir buse kondurdu.Gözlerimi kapatıp yaptığı şeyi beklemeye başladım.Boynumu ısırdığında kollarını sıkıca tuttum.Dudaklarımdan kaçan inlemeyi engellemiyordum.Boynumu ve omzumu ısırırken arada öpüyor ve diliyle ıslatıyodu.Kollarını sıkıca tutarken Efe üstümde sürtündü ve aşağılara doğru inmeye başladı.Ani bir hareketle onu durdurdum.

''Sıra bende.Yana yat.'' dediğimi ikiletmeden yana uzandı ve kollarını açtı.Çıplak olmamın verdiği rahatsızlıkla üstüne çıktım.

''Teklifte bulundum ama ne yapıcağımı bilmiyorum.'' diyip güldüğümde kıkırdadı.Ellerini kalçalarımın yanına koydu.

''Kalçalarını kullanabilirsin.'' dedi.

''Hayır,o kadar gelişmedim.'' dedim.

''O zaman dokunmazsın da?'' diye soruduğunda göğsüne vurdum.

Rüyalar Gerçekleşirse (Töre2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin