''Bu kurala uyabilirim.'' dedim kendim emin şekilde.Efe dediğime gülümseyip bir kaşık daha alıp dondurmamdan yedi.
''Sanırım evliliğimiz boyunca uyabileceğim tek kural bu.'' dedi Efe.Gülümsedim,en azından beni hep seveceğini biliyoruz.Ama yine de çıplak yatmasına izin vermiycem.Bu kurala da uymak zorunda.Bunu sonra söylerim,şuan romantik bir ortamdayız.Ne demem gerektiğini bilmiyorum,teşekkür mü etsem?
''Peki,başka bir kuralın yok mu?Yapmamı istemediğin şeyler falan?'' diye sordum merakla.Kafasını bacaklarıma koyup uzandı ve bacağını bacağının üstüne koydu.
''Imm...beniim açımdan yatakta çıplak yatabilirsin.'' dedi Efe gülerken.
''Tabii,ipek çarşafın üstünde dolarların içinde yuvarlanırken.'' dedim ve kaşığımdaki dondurmayı yedim.
''Evliliğimizde yaptığın her şeyi seviceğime eminim.Yapma diyeceğim yok ama eğer yalnız dışarı çıkıcaksan beni habersiz bırakma.Bunu hiç bir zaman yapma.'' dedi Efe ciddiyetle.Beni sinirlendirirse ona haber vermeden bir şeyler yaparım.Kısasa kısas.
''Buna söz vermem.Sana sinirlendiysem nolcak peki?'' dedim merakla.
''Abilerine haber ver o zaman.Onlarda bana söylesin.'' dediğinde onayladım.Ciddi adımlarla Efe'yle evliliğe gidiyorum.Bundan memnunum aslında,her insan hayallerini gerçekleştiremez.Ben gerçekleştiriyorum ama yine de içimde kuşku var.İstediğim gibi olmamasından endişeliyim.Hayallerimin gerçekleşmemesinden çok gerçekleştikten sonra beni mutsuz etmesinden korkuyorum.Bazen hayallerimiz gerçekleşsin diye değil de mutlu etsin diye var olduklarını düşünüyorum.Gerçekleştikten sonra ne olucağını hiç tahmin etmedim.Çoğunlukla gerçekleşmiyodu zaten.
Hayalleri olmayan birinin üzülme oranları düşük ama umutlarının oranını da düşük.Hayalsiz kalan insanlığını kaybeder bir bakıma.Hayalleri olan da her şeye açık olmalı.Sonuçta peri masalında değiliz,hep mutlu son olmuyo.
''Apartman dairesi olmak zorunda mı?'' diye sordu Efe.Burda ne güzel düşünüyodum niye araya girdin Efe?
''Çok büyük ev de napıcaz ki?İki kişiyiz sonuçta.'' dedim.Normal insanlar gibi apartman dairesinde de yaşıyabilirdik.En üst katta tabikide.Üst kat komşumuzun çocuklarının evi başımıza yıkmasını istemeyiz.
''Bilmem.Hiç apartman dairesinde yaşamadım.Komşularımızı sadece bahçe kapısından çıktıktan sonra karşılaşırsak görebiliyordum.Hala öyle aslında.Yaşlı çift yaşıyodu.Acaba ölmüşler midir?'' dedi kendi kendine.Saçlarının tellerinden tuttup çektim.Yalandan acımış taklidi yaptı ve güldü.
''İnsanlar hakkında böyle konuşma.'' diye uyardım.Omuz silkti.
''Uzun zamandır görmüyodum onları.Bi ara bahçelerine yumurta atıyım.Belki görürüm.'' dedi.
''İnsan gibi kapılarını da çalabilirsin?'' diye teklifte bulundum.
''Kapı sökmekle uğraşamam.'' diyip güldü.
''Berbat bir espiriydi.'' diye söylendim.Saçlarımı topladığım kalemi çıkardım ve saçlarımı saldım.Hafif topuzları sevmiyorum,sıkı olması gerekiyo.Kalemi dişlerimin arasına aldım ve saçımı topladıktan sonra kalemi arasına soktum.Bi ara toka almaya gitmeliyim.Çinliler gibi olmaktan sıkıldım.Ayrıca ben Kore'lileri daha çok severim.
''Komşularımızla kavga ederim.Neredeyse dip dibe olucaz.Aynı katta iki ev çok fazla.Biz gürültü yapınca kapımıza gelince nolucak?Yaramazlık yaptığımızda kapımıza dayanırlarsa kafa atarım.'' dedi Efe aceleyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüyalar Gerçekleşirse (Töre2)
Fiksi UmumHayallerin Gerçekleşiceğine inanıyosanız eğer Rüyalarında gerçekleşeceğine inanırsınız. Tesadüflerle başlamıştı hikayeleri şimdi de tesadüfle başlıycak.Gülmeye hazır mısınız?Çünkü bu iki gerizekalının ilişkilerine bol kahkaha atıcaz.Ağlamak yok. Alm...