31.Bölüm

8.1K 482 32
                                    

Arka koltukta debelenen Buse,Özgür ve Can üçlüsüyle ölüm döşeğinde olan Gizem'i umursamadan araba kullanan varlığa odaklanmıştım.Dikiz aynasından arada sırada bana bakıp gülümsüyodu ve bu beni heyecanlandırıyodu.Çok basit şeylerde bile insan heyecanlanabiliyo.Sevdiğiniz kişiyle göz göze gelmek ne kadar sıradan bir şey gibi gözüksede tarif edilemez tatlılığı var.Arkadaşına gidip anlatırken bile aynı heyecan üzerimizde oluyo.Ne kadar sıradan değil mi?Ama bir gülümseme bile her şeyi değiştirebiliyo.

''Almi,ben kido iştiyom.'' dedi Can öne doğru uzanırken.

''Tamam sonra alırım.'' dediğimde omuzlarını olumsuz anlamda salladı.

''Ben şimdi iştiyoyum.Yütfen!'' dedi Can saçımı öpmeden önce.Market gibi şey bulmak için için etrafa bakındım.

''Evet,yenge bende istiyorum.Yütfen!''dedi Özgür,Can'ı taklit ederek ön tarafa doğru uzanırken.İkisininde kafasını arkaya ittim.Efe arabayı durdurup emniyet kemerini çözdü.Marketin önünde durmuştuk.Efe dikiz aynasından arkaya baktı ciddi ifadesiyle.

''Hadi bakalım,in alalım istediğinden.'' dedi Efe.Can arkada koltukta güldü ve Efe'yle aynı anda arabadan indi.Özgür'de arabadan inerken güldüm.Özgür'ün arabadan indiğini gören Efe göz devirdi ve Özgür'ün boynunn tutup arabaya;Buse'nin kucağına attı.Sonra Can'ın da elinden tutup markete girdi.

''Mamut vücutlu orangutan!İn üstümden.'' diye bağırdı Buse,Özgür'ü iterken.Gizem yardım edip Özgür'ü kaldırdı.Kendine çeki düzen verip bana baktı.

''Yenge,senin bu kocan çok pezevenk.'' dedi Özgür saçını düzeltirken.

''Sensin pezevenk.Eniştem hakkında düzgün konuş.'' dedi Buse.

''Napalım Özgür?Başka seçeneğim yoktu.Sen olsaydın seninle evlenirdim.Ama malesef işte senden daha iri ve daha keskin yüz hatlarına ve daha uzun,daha koyu yeşil gözlere sahip,daha kariyer sahibi biriyle evlenmek zorunda kalıyorum.'' dedim dudak büzerek.Özgür şöyle bir düşündü sonra kafasını salladı.

''Haklısın.Çok iyi bir tercih yapmışssın.'' dedi Özgür kafasını sallarken.

''Teşekkürler.'' dedim gülerken.Yaklaşık beş dakika sonra elinde market poşetiyle Can ve Efe çıktı marketten.Efe hala Can'ın elini tutuyodu.

''Almi abla,çocuklarınız çok şanslı.Bu ne be!Efe abi Can'dan daha tatlı.'' dedi Buse.Efe arka kapıyı açıp arka koltuğa Can'ı oturttuktan sonra kendi koltuğuna da oturup kemerini taktı.

''Teşekkür ettin mi?'' diye sordum Can'a bakarken.

''Hayıy.'' dedi.

''Et o zaman.'' dedim.

''Teşekküy edeyim,Kıj hıyşıjı.'' dedi Can.Efe tepki vermeden arabayı sürmeye devam etti.İnsan gülümser.

''Ne alıcaksınız?'' dedi Efe.Aslında isteme için çok abartılı olmayan,hanım hanımcık,asil duran bir elbise almak istiyorum.Bide içinde güzel gözükmem gerek.

''Ben tulum almayı planlıyorum.Ama rengine tam olarak karar veremedim.Ayakkabı da alırım ya da almam ya var sonuçta.Ayakkabı giymesemde olur aslında.Ev sonuçta.Uff ne alıcağımı biliyorum.'' dedi Gizem hızlıca.

''Bende el-'' Buse sözünü tamamlayamadan Özgür konuştu.

''Almila ablanın ne alıcağı daha öenmli değil mi?Sonuçta onu istiycekler.'' dedi Özgür.

''Onu istiycekler ama bizden istiycekler.'' ded Buse.

''Kalabalık mı olucak?'' diye sordu Gizem.Efe'ye baktım ve sorunun cevaplamasını bekledim.

Rüyalar Gerçekleşirse (Töre2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin