Yalan uydurmak için beynime talimat verdim ama şuan kapsama alanı dışında.Ona olup bitene anlatırsam gider Efe'yi siker.Anlatmazsam salak değil heralde anlar.Sonuçta beni almaya gelirken Efe yarı çıplaktı.Off keşke Berke abiyi arasaydım.En azından o Efe'yi birazda olsa seviyo.Berk baştan beri ondan uzak durmamı söylüyodu,üstüne bu hadisenin olmasıyla daha da sinirlencekti.Abiler niye hep haklı?
''Saçımı düzleştiriyim derken yanlışlıkla yaptım.'' dediğimde bana inanmayan gözlerle baktı.
''Anlımda mal mı yazıyo?'' diye sorduğunda kafamı salladım.
''Evet.'' diye cevap verdiğimde göz devirip ellerini omzumdaki saçlara götürdü.Saklamaya çalıştığım morluklara dikkatlice bakıp okşamaya başladığında inledim.Acıdı be!Eline vurup geri çekmesini sağladım.
''Almila,bana düzgün cevap ver.Sinirlenmeye başlıyorum.'' dedi sakin ama her an patlamaya hazır ses tonuyla.Onu kızdırmazsam Efe'nin yararına olur.Bıraksam dövsemi ya?Bu aralar dayağı çok hak ediyo.Hem Berk onu da sevmiyo.
''Berk bişey olmadı.Hadi sür arabayı,acıktım.'' diye geçiştirmeye çalıştım.Kafasını kaşıyıp boynuma dikkatlice baktı.
''Efe yaptı dimi?'' diye sordu benden uzaklaşırken.Uzun ve seyrek yola bakıp kafamı salladım.
''Sen..'' diye başladı cümlesine ama devam etmedi.
''Sen istiyomuydun?Yoksa zorla mı?'' diye sorduğunda utanmıştım.Kim abisiyle böyle şeyler konuşmak istesinkii.
''Tabikide istemedim.Ama sorun yok bişey olmadı.Eve gidelim.'' diye direttiğimde dudaklarını yalayıp arabayı çalıştırdı.
''Önce Efe'yi Genelevden alıp sikmem lazım.'' dedi ve arabayı çalıştırdı Berk sinirle.
''Berk saçmalama ya.'' diye bağırdığımda beni duymazdan geldi.Aklına bişey gelmiş olmalı ki arabayı aniden durdurdu ve kafasını hızla çevirip kaşlarını çatarak bana baktı.
''Lan sana dokundu mu?'' diye sordu devşete düşmüş şekilde.Gözlerini büyüterek bana bakarken sinirl halinin ürkütücü olduğunu yeni anlamıştım.
''Hayır!'' diye endişeyle konuştum.
''Doğru söyle!'' diye bağırdığında kendimi kormak adına cama yapıştım.Lan bugün bana niye herkes bağırıyo.
''Ya yemin ediyorum dokunmadı.İzin vermedim o kadarına.'' diye bende onun gibi bağırdım.
''Niye çıplaktı o zaman?'' diye sordu Berk aklındaki soruların hepsini bir anda sormak istercesine.
''Ya...Berk konuşmasak olmaz mı?Kendimi iyi hissetmiyorum.'' dedim kırılmış ses tonumla.
''Bak seni üzmek istemiyorum.Ama anlatmalısın.Yoksa gider döverim.'' dedi beni yatıştırmaya çalışarak.
''Anlatırsam döversin.Bulaşmanı istemiyorum senin.''
''Anlatmasanda dövücem.Şimde anlat ve beni sinirlendirme.'' dediğinde başımı salladım.
''Benimle evlenmek istiyo.Biraz kavga ettik onunla evlenmek istemediğimi söyleyince.O da işte,anladın sen ya.'' dedim.
''Bişey yapmadı dimi?'' diye sordu endişeyle.Kafamı olumsuz anlamda salladığımda arabayı çalıştırıp sürmeye başladı.
Efe'lein evinin önünde durduğumuzda Berk'in sorun çıkartacağını anlamıştım.Arabanın kapısını açıp sessiz sokakta yankılanacak şekilde kafattığında yerimden zıpladım.Tamam,acayip sinirli gözüküyodu.Arabadayken bu kadar sinirli değildi hatta hiç değilmiş gibiydi.Pislik beni kandırdı.Hızla bende arabadan inip peşinden gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüyalar Gerçekleşirse (Töre2)
General FictionHayallerin Gerçekleşiceğine inanıyosanız eğer Rüyalarında gerçekleşeceğine inanırsınız. Tesadüflerle başlamıştı hikayeleri şimdi de tesadüfle başlıycak.Gülmeye hazır mısınız?Çünkü bu iki gerizekalının ilişkilerine bol kahkaha atıcaz.Ağlamak yok. Alm...