Ne kadar çok yorum ve oy o kadr hızlı bölüm demiştim ama kurgum yoktu anca aklıma geldi.Ama şuan kurgum var diğer bölüm için.O yüzden çok yorum çok oy hızlı bölüm kuralı devam.Kusura bakmayın gecikme için.
''Nasıl kız,anne?'' diye sordu Berke abi heyecanla.Alara gittikten hemen sonra bana vurup durdular.Neymiş efendim 'kıza niye yollu'diyorum.Demedim.Anne gülümseyerek Berke abinin elini tuttu.
''Çok oturaklı bi kız.'' dedim annem umutla.Evlenmelerini umuyodu.Valla kimseye abimi kaptıramam ben kusura bakmasın.Güldüm.Çok şeytanım.
''Öyledir,her kucağa oturur.'' diyip sırıttığımda annem kafama vurmuştu.Yüzümü buruşturup elimle kafamı tuttum.
''O nasıl bi konuşma.'' diye annem azarladı beni.
''Almi,sırf uyuzluk yapıcam diye yapma.'' diyip göz devirdi Berke abi.
''Yaa,valla yanlış anladınız.Bebekken kucağa alıştırmışlar ondan her kucağa oturur dedim.Bebeklikten kalma alışkanlık.Siz beni çok yanlış anlıyosunuz ya.'' dedim ortalığı toplamaya çalışırken.
''Kıvır kıvır.Belki dansöz olursun.'' dedi annem kalçama vurarak.
''Ayrıca Berke çok güzel bi kız seçmişsin.Gerçekten çok güzel,nazik,kibar,asil biri.'' dedi annem gülümseeyerek.Berke abi aldığı onayla ağzı kulaklarındaydı nerdeyse.
''Hani şu;Lady Gaga'ya özenip yapraklardan elbise tasarlatan Alara'dan mı bahsediyoruz?''diye sormadan edemedim.Annem bana ters ters baktı.
''Hani şu;Asaletiyle ve turuncu saçlarıyla göz büyüleyen Alara'dan bahsettiğimizi biliyorumda yine sormak istedim.'' diye toparladım.Laf sokarken annem bana tokadını sokcak anca o zaman anlıycam.Berke abi bana gülümsedi.
''Evet,ondan.'' dedi annem.
''Neden telefonunu alıp odana gitmiyosun?''diye sordu Berke abi.Sanırım çok uyuz etmiştim.Görev tamamlanmıştır.
''Erzağım yeterli değil.'' dedim ciddi şekilde.
''Tamam,ben sana çikolata,dondurma,cips ve diğer ıvır zıvırları alırım.Yuvana geri dön küçük kız.'' edi dalga geçerek.Annem bizim kavgamızı umursamadan konuştu.Bu kadın beni sevmiyo la.
''Neden babana söylemiyoruz?Dün baban gelmeden hemen önce kızı apar-topar götürdün.Biraz ayıp oldu.'' dedi annem ciddiyetle.Ahh..konuyu sevmiştim belki ortalığı karıştırırım.
''Daha babamla tanışmak için erken olduğunu düşünüyorum.'' dedi Berke abi.Bencede.
''Ne zaman haber vermeyi düşünüyosun?'' diye sordu annem.
''Bana kalırsa,evlendiğimiz gün nikahımıza geldiği zaman haberi olması daha iyi olur.'' diyip güldü.
''Oldu olucak,torunu olduğunda haber ver.'' dedim gülerek.Mantıklı aslında.Bende sevgilimi abimlele tanıştırmak için nikah gününü bekliyim.Yoksa çocuk elimden gider.
''Sanane.Sen evde kalcan ona bakarsan.'' dedi Berke abi bana laf atarak.Annemin işe gitme saati gelmişti.Öğle paydosundaydı.Aslında kendi işiydi ama o ilgileniyo.Bizim kavga etmemizi izlemek istemediği için oflayıp ayağa kalkıp gitti.
''Allah Allah,niye kalıcakmışım.'' diye sordum gözlerimi kısarak.
''Niye mi?Kızım adamı iki güne kurutursun.Seni geri iyade ederler bize.'Biz bunu aldığımızda normaldi defolu çıktı'diye elimize verirler.''dedi Berke abi sırıtırken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüyalar Gerçekleşirse (Töre2)
Fiksi UmumHayallerin Gerçekleşiceğine inanıyosanız eğer Rüyalarında gerçekleşeceğine inanırsınız. Tesadüflerle başlamıştı hikayeleri şimdi de tesadüfle başlıycak.Gülmeye hazır mısınız?Çünkü bu iki gerizekalının ilişkilerine bol kahkaha atıcaz.Ağlamak yok. Alm...