30.Bölüm

8.7K 478 59
                                    


Aslında Efe'ye herşeyi anlatabilirdim.Rüyamda olup biten herşeyi ama nedence bunu yapmak istemiyorum.Ona rüyalarımı anlatmak hayallerimi anlatmakta eş değerdeydi ve ben hayallerimi anlatmak istemiyorum.Belki rüyamı gerçekleştirebilir ama bunu akışına bırakmak istiyorum.O isteyerek yapmalı ben istediğim için diye değil.Ama anlatmakta istiyorum aslında.Rüyamdaki hayatı yaşamak istiyorum,çünkü güzeldi.

''Niye hatırlatıyonuz?Sizene.'' diye cırladım kendi kendime.Bide bunu mu çıkardılar başıma.Ne güzel yuvarlanıp geçiniyoruz biz.Bilmese de olur.

''O kadar da zor değildir heralde.Alt tarafı onu komadayken rüyanda gördüğünü söyliyceksin ve rüyanı anlatıcaksın olucak biticek.Hiçte zor değil.'' dedi Buse.Şöyle bir düşününce hiç zor değildi.Neden zorlandığımı da bilmiyorum.Söyleyip bitirebilirim.

''Sen çok biliyon zaten.''

''Bence de zor değil ya.Bu köte de değil zaten,hatta çok çok güzel bişey.Kaderinizi kendiniz çizebilirsiniz.Yani,Efe hayallerindeki adam olmaya çalışabilir sende onun sevdiği kadın olursun.Ve mutlu mutlu yaşarsınız.Bence anlat.'' dedi bir çırpıda Berke abi.

''Ama ben rüyamda Efe'yi kendi olduğu için sevmiştim.'' 

''Gerçekler,rüyalarla aynı olmuyo.'' dedi Burak abi.''Mesala ben Can'ın annesiyle evlenirken çok heyecanlıydım.Çocuklarımızı büyütürken tatlı kavgalar ediceğimizi hayal etmiştim ama o Can'ı istemedi.Bunun sonucunda iki yıl boyunca mahkemede süründük.'' diye tamamladı cümlesini Burak abi.(bu cümle can'ın annesinin neden olmadığını açıklamak için yazılmıştır adshbf)

''Biliyorum,ben komadayken boşandınız.Ama aynı şey değil.O orospu Can'ı istemedi.Ben sadece Efe'nin kendisi olmasını istiyorum o kadar.'' dedim.

''Buse kalk çay koy.'' diyip ayağıyla Buse'nin kolunu dürttü Berk.

''Off küçüğüm diye herşeyi niye ben yapıyorum.'' diye kızıp ayağa kalktı Buse.

''Küçük olcağına eşek ol derler.'' dedi Berk.Onların küçük tartışmasını umursamayıp bana odaklanmalarını sağladım.

''Burda konu benim.Lütfen,bana geri dönün.'' dedim.

''Bende Can'ı ister diye düşünmüştüm.Kendi olmak istediği için Can'ı istemedi.Bazen kendimiz olmamız güzel sonuçlar getirmiyo,rol yapmalıyız.'' dedi Burak abi.

''Zaten o kadın orospuydu.Valla bak,ben dediğimde kızıyonuz amam öyleydi.Sırf özgürlüğü için çocuğu istemedi.O kadar orospuydu ki boşanıcağınızı bile hesaplayıp çocuk istemedi.Çocuğun onda kalıcağını korktuğu için.Ay valla hiç sevmiyom o kadını.'' diyip yüzümü buruşturdum.Burak abi dediklerime bozulmuş gibiydi.O kadını seviyodu,boşanmak onun için çok zor olmuştu.

Berk,bacaklarını omuzlarıma uzattı ve yerinde iyice yayıldı.

''Bende Efe'yi sevmiyorum baştan söyliyim.'' dedi Berk telefonuyla oynarken.Göz devirip  omuzlarımdaki ayaklarını sertçe itip yere düşürmesini sağladım.

''Sen kimseyi sevmiyosun zaten.'' dedi Berke abi.

''Evet ya sen bizden başka kimseyi sevmiyon.'' dedim.

''Sevilcek insanların kalmadı ki hepsinde bozukluk var.'' diyip yüzünü buruşturdu Berk.

''Sen bu gidişte evde kalıcan.'' dedi Burak abi.

''Bu saçaklı kalmadıysa bende kalmam.'' dedi Berk ve bu sefer ayaklarını kafama uzatıp ayak ayak üstüne attı.Bu beni sehba falan mı sanıyo?

Rüyalar Gerçekleşirse (Töre2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin