35.Bölüm

7.4K 378 59
                                    

Etraftaki eşyalara dokunmamak ve bakmamak için sex shopun en ücra köşesinde;rafların arkasında bekliyoduk.Buse daha önceden görmediği şeyler görmüştü ve ağlamak üzereydi.Gerizekalı olduğunu biliyorum.Gizem kollarını bana dolamış bekliyodu.Sanki ben ağacım ve onlarda koala.Annemle Yasemin teyze kostümlere ve bazı fantezi eşyalarına bakıp birbirleriyle fikir alışverişi yapıyolar.Onlara ne benim giyceğim kostümde.Yasemin teyze elinde hemşire kostümüyle yanıma gelip gülümsedi.

''Bu nasıl?Bence sana çok yakışır.'' dedi Yasemin teyze.

''Evet yakışır.'' dediğimde Buse ve Gizem bana şaşkınca baktı.Az önce kaynanamla fantezi kostümü hakkında diyalog kurdum.Allah bilir daha neler neler konuşcaz.

''Yani beyaz ya hani,bende esmerim ondan dedim.Uff bakmayın!'' diyip ikisininde kafasına vurdum.

''Denesene.'' diyip kostümü elime tutuşturdu Yasemin anne.Annemde yanıma gelip heyecanla bana baktı.

''Yok gerek yok.'' dediğimde annem kaşlarını çattı.

''Denesene.Üstünde nasıl duracağına bakalım ona göre alalım.'' dedi annem.

''Çok beğendiysen kendine dene.'' dedim.

''Niye utanıyosun?Bunları sen ve Efe için alıyoruz,kızım.'' dedi Yasemin teyze.Elindeki pembe-beyaz hemşire kostümünü elime alıp inceledim.Göğüs kısmı göbek deliğime kadar açıktı belli ki.Göğüsleri kapatsın diye pembe dantelli astar koymuşlar ve eminimki bu parçayla göğsüm kapanmıycak.Etek kısmı beyaz ve oldukça dardı.Yan kısımları pembe dantelle üçgen şekildeydi.

''Bu etek kalçalarımı kapatmaz.'' dediğimde anneler güldü.Birbirlerine bakıp gülerken Gizem ve Buse'de gülmeye başladılar.

''Siz neye gülüyosunuz?'' diye sordum.

''Bilmiyoruz.'' diye cevap verdi Buse ve gülmeye devam etti.Bunlar insanı evlenmekten soğutur.

''Kızım,zaten kapatmasın.Efe öyle daha çok beğenir.'' dedi Yasemin teyze ve göz kırptı.'Sen hayırdır?' dememek için kendimi tuttum.Biri şu kadına 55 yaşında olduğunu hatırlatsın.

''Haklısınız.'' diyip geçiştirdim.Bu kadın rüyamda da böyleydi.Kıyafeti alıp kabine girdim.Perdeyi kapattıp üstümdekileri çıkarmaya başladım.Özenip topuklu giymiştim.Aynaya baktığımda perdenin üstündeki poster dikkatimi çıkmıştı.Arkamı dönüp incelemeye başladım.Biri adam diğeri kadın vardı.Kadın arkasını dönmüş adamın boynundan tutmuştu.Tabikide iç çamaşırı yoktu kadının.Kısacık şortu vardı ve kalça yanakları gözüküyodu.Hakkını vermek gerek güzel kalçaları varmış.Adam da t-shört giymemiş bir eli cebinde diğer eli kadının belindeydi.Klasik porno film afişi.Sinemalarda hala bu afişleri kullanıyolar mı acaba?

Üstümdekiler çıkarıp beyaz daracık ve kısacık eteği giymeye çalıştım.Baldırlarım sağolsun zor giydim.Birazcık daha bol yapsalar ölürler sanki.Eteği belime çekmek için nefesimi tuttum.Kilo mu aldım ben ya?Eteği giydikten sonra yere oturdum.Yoruldum.Askıdaki kostümün üst kısmını ayağımla indirmeye çalıştım.Parmak arama elbiseyi sıkıştırıp kalçalarımı kaldırdım ve bacaklarımı duvara dayadım.Kostüm yüzüme düştüğünde hemen alıp giydim.

Göğsündeki pembe dantel hoşuma giymişti.Ten rengime uymuştu ama göğüs ucum gözüküyodu.Efe'nin bunu seveceğinden şüphem yoktu ama benim bunu giyiceğimden şüphem var.Ayağa kalkıp aynada kendime baktım.Perdenin üstündeki kadından farkım yoktu.Sadece daha seksiydim.Saçlarımı açsam ve kabartsam ve file çorap giysem,gelinin kız kardeşi makyajı yapsam,yüksek platform ayakkabı giysem Amerikan Pavyonunda çalışabilirim.Bu ne be!

Rüyalar Gerçekleşirse (Töre2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin