36.Bölüm

8.3K 428 39
                                    

Yazdığım şarkıları açıp dinleyerek okuyun.Zaten şarkılar cümlede geçiyo o zaman açarsınız.Müzik zevkim harika biliyorum sujhdsus


Karakola girerken annemin ve Yasemin teyzenin açıklama yapmalarını ve Gizem ile Buse'nin çığlıklarıyla bütün karakol bize bakmıştı.Buraya gelme sebebimiz yeterince utanç vericiyken bir de üstüne herkese duyurmuştuk.Efe'de ki rahatlık kimsede yoktu.Kelepçelenmiş ellerimizi kenetlemişti ve 'suçlu çift' havası vermişti.Hızlı ve Öfkeli'de karı-koca oynamaya gidicez.Rolüne hazırlanıyor ondan.Buse ile Gizem polis memurenin başının etini yemişlerdi.İkisi de aynı anda konuşup cırtlak sesleriyle bağırıyolardı.Ben olsam çoktan etkisiz hala getirmiştim.Kadında Peygamber sabrı varmış.

''Bakın,bizim suçumuz yok!Oraya sadece,gelinim için kostümler ve kelepçeler,kırbaçlar almaya gitmiştik.Biz nerden bilelim yurt dışından izinsiz mal getirdiği?'' dedi Yasemin teyze.Kadının açıklaması suçundan daha utanç vericiydi.En azından 'gelin' ben olduğum sürece.Yalancılar,ikisi de biliyolardı kadının kaçak mal getirdiğini.

Annem ile Yasemin teyzenin bir araya gelmesi çok tehlikeli.Bunlardan her şey beklerim.İlerde neler neler yaparlar.

''Hanım efendi,şimdi bana anlatmanızın anlamı yok.Lütfen,sorgunuzu bekleyin.'' dedi polis memuru.Adam da bıkmıştı belli ki.

''Oğlum,ne gerek var soruşturmaya?Senin annen olsa o da aynısını yapardı.'' dedi annem.

''Emin olun yapmaz.'' dedi polis memuru.

''Evet anne!Herkes sizin gibi değil.Eğer çeyizime bir şey koymak istiyorsanız oturun eviniz de lif örün.Niye beni şeye götürüyosunuz ya!'' dedim sinirle.Kına gecem bugündü ve benim kuaför de saçıma sim döktürmem gerekirken,sorgu odasına götürülecektim.Ne kadar normal bir hayat yaşıyorum?Yaşlı kadınlar bile normal değil.Normal anneler nereden bilsin sex shopu?

''Sizi düşünen de kabahat zaten!Nerden bilelim biz böyle olucağını!'' dedi annem çemkirirken.

''Yenge,şifreyle girdik oraya.Biliyodum böyle olucağını.Okuyom ben abla,bırakın beni!'' dedi Buse ve tepinmeye başladı.

''Ben okumuyom ama yine de beni de bırakın ya.'' dedi Gizem ve Buse gibi tepinmeye başladı.Bu ikisi kesinlikle akraba.Polisler bizi koridordaki koltuklara oturmamızı söyledikten sonra tepemizde dikilmeye başladılar.

''Seninle ikinci kez,karakola düşüyoruz.'' dedi Efe.Artık suçlu bir çift olduk.Daha önceden kavgadan dolayı gelmiştik ve şimdiden adını söylemek istemediğim yere gittiğimiz için.Evlenince de biz karakola geliriz.Hatta ikinci yuvamız burası olur.Ben alıştım buraya ama hiç annem yüzünden karakola düşeceğimi tahmin etmezdim.

''Alıştım artık ben.'' dedim.Etrafı incelemeye başladım.Koridorda bizim gibi kelepçeli üç kişi daha vardı.İkisi yaşlı biri gençti.Sanırım onlarda vergi kaçırmışlar.Ev vergisi filandır.Zararları olucağını sanmıyorum.Annem erkek polisin kolundan tutup kendine yaklaştırdı.

''Bak oğlum,yakışıklı ve edepli birine benziyorsun.Bu işi aileleri katmadan da halledebiliriz.Şu kızlardan biri beğen,yarın istemeye gelin ve iş bitsin.Uzatmamıza gerek yok.'' dedi annem.Kadının içinden çöp-çatan çıktı.İki dakika da kızları sattı.

''Ben nişanlıyım,hanım efendi.'' dedi genç polis.Kazıttığı saçları o kadar kötü durmuyodu aslında.Gizem'i çocuğa verirsek kurtuluruz.İkisinin de ten rengi buğdaydı.Bence çok yakışırlar.Boyları çok eşit değil ama Gize topuklu giymese iş hallolur.Annem gibi olmaya başladı.

''Allah mesut etsin.Eee ne zaman evleniyosunuz?'' diye sordu annem.Kadında ki dönüş kimse de yok.Anneme göz devirip önüme döndüm ve ellerimle oynamaya başladım.Karşımızda duran kapı açıldı ve içinde başka bir polis çıkıp içeri beş dakika sonra girebileceğimizi söyledi.

Rüyalar Gerçekleşirse (Töre2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin