Efe'nin şakasına söyledi 'evlenme teklifine' güldüm.Ondan böyle bişey beklemem hata olurdu.Çünkü o Efe.
"Ha-ha gerçekten çok komiksin." diye söylenip kucağından kalkıp yan koltuğa oturdum.Gebersin soğuktan.Cidden yaptığı şakalar çok seviyesiz oluyo.Belki ben ona aşığım?Niye öyle şakalara yapıp beni üzüyo.Neyse.
"Noldu şimdi?" diye sordu şaşkınca.Fazla mı tepki vermiştim?Aslında hayır,tepkimi içimde verdim ben.O nerden anlasın.
"Bişey olmadı." dedim battaniyeyi üstümden atarak.Soğuğa alışmıştım.
"O zaman niye kucağımdan kalktın."dedi.
"Isındım.O yüzden kalktım.Üşüyosan üstüne sarabilirsin battaniyeyi." diyip bacaklarımı kendime çektim.
"Beni sen ısıtırsan ısınırım." dedi.
"Sen bana tüylü ayı mı demek istiyosun?" diye çıkışıp ellerimi belime koydum.Bu halime güldü.
"Vücudunu tam olarak görmedim.Tüylü olup olmadığını bilmiyorum." diyip o da benim gibi ellerini beline koydu.Mahalle kadınları gibi hal almıştık.Efe'nin yapması ise daha komikti.Bu haline bende güldüm.
"Uyuz."dedim ve kollarımı göğsümde birleştirdim.
"Ama ben çok üşüyorum." diyip kollarını sıvazladı.Arkaya attığım battaniyeyi alıp üstüne örttüm.
"Hayır.İstemiyorum." diyip battaniyeyi üstünden attı.
"Efe,post olsaydı üstüne verirdim.Ama battaniye var." diyip tekrar üstüne örttüm.
"Beni sen ısıt." dedi.
"Ordan bakılınca sıcacık bir battaniyeye mi benziyorum Efe?" diye sordum alayla.
"Burdan bakılımca gülüşünle kalbimi ısıtacak birine benziyosun." dedi tüm ciddiyetiyle.Dudağımı ısıtıp önüme döndüm.Romantik olurken sapıkta oluyo.
"Bak bu sözlerinle beni şımartıyosun." dedim.Aslında tam olarak ne demek gerektiğini bilmiyorum.Onu çözemedim.
"Şımar."dedi hala ciddiyken.Ona dönüp koyu yeşil gözlerine baktım.
"Ne zamandan beri bana böyle bakıyosun?" diye sordum.Saçma bir diyaloğun içindeydik.
"Asansördeki maceramızdan beri."diyip sırıttı.
"O zaman neden geçen gece o kızlaydın?" diye sordum tüm ciddiyetimle.Bana böyle bakarken başka kızın kollarında olamazdı.Ya özgürlüğü seçicekti ya da beni.
Açtığım konudan rahatsız olduğunu belli edercesine derin bir nefes alıp gözlerini benden kaçırdı.Suçluluk duygusunu yaşatmak istiyodum.Çünkü suçluydu.
"Bilmiyorum.Gözüme güzel geldi." dedi umursamaz şekilde.Göz devirdim.Kafasını yarıp beynini vitesle oymak istiyorum.Belki çalışır.
"Belki de,bende senin gözüne güzel gözüküyorumdur." diye tahmin yürüttüğümde kafasını çevirip bana baktı.Bu konu çok uzamıştı ama daha bana hiç hesap vermedi.Böyle şeyler söylemeden önce yaptığı şeyleri düşünmeliydi.
"Kalbin."dedi sözlerine devam edemeyerek.
"Kalbin güzelken,yüzüne bakmaya gerek duymuyorum." dedi ve elini göğsüme götürdü.
"Buran.Buran güzel senin.İşte bende buranı seviyorum." dedi.Elimi elinin üstüne koydum.
"Yanlız orda kalbim yok.Diğer tarafta." diyip elini göğsümden kaldırıp diğer tarafa koydum.Bu yaptığıma güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüyalar Gerçekleşirse (Töre2)
Ficción GeneralHayallerin Gerçekleşiceğine inanıyosanız eğer Rüyalarında gerçekleşeceğine inanırsınız. Tesadüflerle başlamıştı hikayeleri şimdi de tesadüfle başlıycak.Gülmeye hazır mısınız?Çünkü bu iki gerizekalının ilişkilerine bol kahkaha atıcaz.Ağlamak yok. Alm...