3.Bölüm

12.6K 697 75
                                    

Yatakta yuvarlanırken yere düşmemle birlikte uyandım.Şu yatakları biraz daha büyük yapamıyolar mı?Başımın içinde mahalle davulcusunun olduğu umursamayıp komidine sarılarak uyumaya çalıştım.Benim komidimin rengi siyah mıydı?Gözlerimi açıp odaya baktım.Karşımdaki kocaman balkon penceresi ve koltuğu gördüğümde çığlık attım.Burası benim evim değil!Yatağın içine baktığımda birini görmemle tekme atıp yere düşürdüm.Nerdeyim be?Lan yoksa kafayı bulayım derken yatakta mı kafayı buldum.Allah'ım nolur öyle bişey olmasın.

Ama Efe'yi hatırlıyorum.Yere düşen kişi kalkıp bana baktığında Efe'yi görmemle gözlerim pörtledi.Efe'yle mi yattım?Bu çocuk beni siker diyodum da ciddi değildim ben.

''Napıyon kızım?'' dedi Efe sinirle.

''Asıl sen naptın?Dokundun mu lan bana?Ben sana dokunsam hoşuna gidermiydi?'' diye bağırdım.Elini saçlarının arasından soktu ve esnedi.(bende esnedim)

''Evet,hoşuma giderdi.'' diyip güldü.

''Kafanı kırarım senin!Ya nasıl yaparsın ya!'' 

''Napmışım lan?Alt tarafı eve getirdim yatırdım.'' dedi sakin şekilde.Üstüme baktığımda akşamki kıyafetleydim ve hiç bi değişiklik yok.Sadece kırışmış ve kötü gözüküyodu.

''Pardon ya,ben şaaptık zannettim.'' diyip kafamı kaşıdım.Ayıp oldu çocuğa.Sırıttı.

''Naptık?'' diye sordu.

''İki insanın,dünyaya bir tane daha varlık getirmek içinn ya da aile kurmak için yaptıkları şey yaptık sandım.O şeyin adını söylemiycem.'' diyip parmağımı salladım.

''Sevişmek.Her zaman yaparım.'' dediğinde göz devirdim.

''Kızlar?'' diye sordum endişeyle.Onlarda sarhoştu.

''Aşağıda yere attım onları.Çok huysuzlardı.'' dediğinde güldüm.

''Ben banyo yapıcam sen de kahvaltı hazırla.Kuzenlerin için yani.'' dedi.Onlar şimdi masayı filan kemirir.Kafamı sallayıp aşağıya indim.Merdivenleri inerken kafama jeton düştü,ben Efe'yle uyumuştu.Oha!Çok güzkin.Güzel ve çirkin arası.Aşağı indiğimde kocaman salonun ortasındaydım.Parkenin üstünde,sinek avlamışızda ölüsü yere yapışmış gibi yatan kuzenlerimi görünce güldüm.Buse'nin bir ayağı Sinemin kafasındaydı.Gizem ise yemek masasının ayaklarına sarılmış dudağını bastırmıştı.Hiç birimizin normal uyuma şekli yoktu.Ben de her yerde yatardım.Ayırmazdım,ohh camış gibi yatarım.Öldürseniz kalkmam.Çünkü ölmüşüm yani ebediyete yatmışım.Hepsi yerde dağınık şekilde yatarken onlara basmadan geçtim.

Mutfağı bulmak uzun sürmüştü ve alt katta da banyosu vardı.Adam çok zengin.Buzdolamını utanarak açtım ve içinden kahvaltılıkları çıkardım.Başkasının evinde buzdolaplarını açamaya utanıyorum.Yani samimi olmadıklarım.Ama şurdan bakalım Efe benim gelecekteki Kocam.Eğer benimle eğlenmezse onu deşmeyi planlıyorum.Üstümdeki elbisenin verdiği rahatsızlıkla fermuarı biraz açtım.Şimdi daha iyi.Ayı gibi oldum.

Salatalığın kabuğunu keserken yarısından çoğu gitmişti.Salatalığı kesmeden ağzıma attım ve 2-3 tane salatalığı alıp yıkadım.Ortalarından ikiye bölüm tabağa koydum.Tamamadır,ne bu böyle sebzelere keserek zarar verme.Dış görünüşünü niye değişelim ki öyle yerse yesin.Yoksa zıkkımın kökünü yesinler.

Arkamdan belime sarılan kollarla çığlık atıp bıçakla arkama döndüm.Bıçak kolunu sıyırmıştı ve kanıyodu.Efe acıyla inledi.

''Ananın.'' diye mırıldandı acıyla.Ayy adamı harbiden deştim.Elimdeki bıçağı bırakıp kolluna dokundum.Bıçak derin değildi ama kesilmişti ve kan akıyo.Romantizim bana göre değil ya.Kanın fazla akmasıyla çığlık attım.

Rüyalar Gerçekleşirse (Töre2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin