Yorum ve oy fazla olursa pazartesi bölüm yayınlamaya çalışıcam
"Bak ne diycem; eve filan gidemezsin." diyip beni kendine çekti.
"Nedenmiş?" diye sordum.
"Çünkü hayallerini daha gerçekleştirmedim." dedi ve bana sarılarak yürümeye başladı.
"Peki.Bende senin hayallerini gerçekleştiriyim bari." dedim nazlı bir ses tonuyla.Güldü.
"Matketten prezervatif alalım o zaman." diyip kıkırdadığında göz devirdim.
"Hayallerini kendine sakla sen."diyip ondan ayrıldım.Etrafa bakınıp neler yapabileceğimizi düşündüm.
"Çocuk kaçıralım." diye fikir yürüttüm gülerek.
"Tamamdır,sen şurdaki ikizleri kaçır."diyip parkta oynayanları gösterdi."Bende senin ikizlerini kaçırıyım." diye sözünü tamamladı.
"Hangi ikizler?" diye sordum.
"Tabi ya,bilemezsin.İki tane ikizin olunca ben olsam bile ayırt edemezdim." diye söylendi.
"Ne diyon??" diye sordum bu sefer sesli bir şekilde.Ne demek istediğini anlamamıştım.
"Şunları diyorum." diyip göğsümü gösterdiğinde ona vurdum.
"Off Efe." diye söylenip yürümeye başladım.
"Ciddiyim,onları taşımak zor olmuyo mu?"diye sordu arkamdan gelirken.
"Efe susar mısın?"
"Kıyafet alırken onlarada soruyo musun??" diye sormaya devam etti.Hızlıca yürüdüm.
"Sus!" dediğimin tersini yapıp konuşmaya devam etti.
"İç çamaşırında tercihleri dantelli mi oluyo yoksa saten mi?"
"Ya!" diye mızmızlanıp sözünü kesmeye çalıştım.
"Tamam,tamam.Gel." diyip gülerek beni kendine çekti yine.
"Ee napıyoruz?" diye sordu.Arkamdan boynuma sarılıyodu ve bu benim yürümemi zorlaştırıyodu.
"Bilmem.Hayallerimi gerçekleştirecek olan sensin." diyip büyük adımlarla yürüdüm.Parka doğru ilerlerken top oynayan çocuklar gözüme takılmıştı.Gülerek arkamı döndüm.
"Maç yapalım mı,yakışıklı?"diyip sırıttım.
"Tamam.Gidip otel odası kiralıyalım."diyip bileğimden tutarak caddeye yaklaştırdı.Sırıtarak bana bakıyodu.Hani şu "sapık gülüsü" diyoruz ya ondandı.Gamzelerini göstererek hem tatlı hem sinsi bir gülüş.
"Ben o maçtan bahsetmedim." diyip onu durdurdum.
"Banane.Benim için en önemli maç o'dur.Başka olamaz.Hadi,teklifi etmeden önce düşüncektin." diyip beni sürüklemeye devam etti.
"Efe,saçma sapan konuşma.Çocuklardan top alıp oynarız diye düşünmüştüm." diyip parkta oynayan çocukları gösterdim.
"O benim aklıma hiç gelmemişti." diyip saçlarını karıştırdığında güldüm.
"Fesatsın fesat." diye söylendim.Ayağıma top çarpmıştı ve çocuklar topu atmamı istiyolardı.Sert bir şekilde topa vurfum ve top ağacın dalında asılı kaldı.
"Sabri'nin kız kardeşini bulduk." diyip kahkaha attı Efe.Küçük çocuklar bana söylenip topu almaya çalışıyolardı
"Naptın abla ya!Biz orda mıyız?"diye bir çocuk bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüyalar Gerçekleşirse (Töre2)
General FictionHayallerin Gerçekleşiceğine inanıyosanız eğer Rüyalarında gerçekleşeceğine inanırsınız. Tesadüflerle başlamıştı hikayeleri şimdi de tesadüfle başlıycak.Gülmeye hazır mısınız?Çünkü bu iki gerizekalının ilişkilerine bol kahkaha atıcaz.Ağlamak yok. Alm...