Part 2

416 26 2
                                    

Srce mi je jako lupalo dok je njegovo celo bilo naslonjeno na moje i dok su nam se vrhovi nosa dodirivali. On je imao blagi osmijeh na licu, dovoljno jak da bi mu se rupice ucrtale u obrazima. Oboje smo sutili a ja nisam mogla da pobjegnem, nesto mi je govorilo da ostanem ovdje, kao da su mi se stopala stopila sa tlom a i da zelim da odem ne mogu. Harry je stojao ispred mene a iza mene je bio zid i Harry je jaci od mene, ne bi bilo lako da ga odgurnem.
"Cujem da ne slavis rodjendan." tiho je izustio "Cujem i da ima razlog." nastavio je "Draga, raduje me pomisao da me jos cuvas u svome srcu i da sam jos uvijek dio tvoga zivota.". Podigla sam ruke na njegova prsa i gurala ga od sebe, prejak je.
"Ne, ne dragi, nema te. Da si ostao tu u mome srcu mislis li da bi se ponovo upoznalava sa tobom tamo?"
"Ja sam to shvatio kao novi pocetak." odmahnula sam glavom i cinicno se nasmijala. On je ponovo pokusao da me poljubi a ja sam okrenula glavu na desnu stranu.
"Dobro." tiho je rekao a onda me poljubio u obraz "Ja tebe jos volim. Nije lako zaboraviti te oci." odmakeo se od mene a ja sam duboko udahnula.
"Vidis, te tvoje i nije bilo tesko zaboraviti." podigla sam jednu obrvu a onda su Kim i Zayn izasli iz diskoteke.
"A vi ste tu?" Kim je uzviknula i prisla meni a onda me uhvatila pod ruku. Zayn je gledao u Harry-ja a onda je i mene odmjerio.
"Sta ste sami tu radili?" Kim me tiho upitala kroz smijeh.
"Nista. Ovaj gospodin sebi dosta toga umislja." odmahnula sam rukom a onda povukla Kim za sobom i podigla ruku u zrak pozdravljajuci Zayn-a i Harry-ja.
"Zasto si takva prema njima?" Kim me upitala nekim tuznim i tihim glasom. Sutila sam neko vrijeme razmisljajuci dal' da joj kazem sve, medjutim Harry nije vrijedam toga. Nije vrijedan toga da ljudi znaju da je bio nesto i neko u mome zivotu.
"A sta da ti kazem? Ima novac, slavu, lude fanove i misli da je kralj."
"Pa sta se desilo?"
"Nista vrijedno spomena. Nije vrijedan toga da pricam o njemu." zagrlila sam ju i poljubila je u obraz. Ona je omotala ruke oko mog struka i tako smo nastavile da hodamo do kuce.
"Jessica?"
"Molim?" zastale smo ispred njene kuce i naslonila sam se na ogradu. Gledala sam prema svojoj kuci i nadala se da su otac i Leon u krevetu odavno.
"Vidi, ja stvarno zelim da proslavis taj rodjendan. Ako nista, samo ti i ja?" *puppy face*. To je kod nje uvijek djelovalo, ali ovaj put ne bi upalilo da veceras nismo naisli na Harry-ja i da nije rekao da je on razlog zasto ja ne slavim rodjendan. Pogledala sam u Kim i nasmijala se.
"Dobro, ali samo nas dvije." namignula sam joj a onda presla cestu prije nego je ona pocela da skace po meni. Nazalost, ponoc je vec prosla, a ona je pocela da vice moje ime.
"JESSICAAAAA, TI SI KRALJICAA!! JESSS!!" nasmijala sam se i brzo usla u kucu a onda je vika napolju stala. Ona je imala piskutav glasic pa je cudno djelovao na moje usi, bio je iritantan ponekad. Odma sam se zaputila u svoju sobu.

...

Citavu noc sam provela razmisljajuci o tome sta se sinoc desilo. Kim... Zayn... Harry... Harry... Iako vec 15 minuta kasnim na posao nastavila sam polahko da se vucem do bolnice. Sama sam sebi govorila da prestanem da mislim na njega, no kad bi se sjetila poljupca osmijeh bi se magicno pojavio na licu i ako sam bila uzasno ljuta na njega. Telefon mi je poceo da zvoni i naravno, bila je to Kim, zeli da mi prva cestita rodjendan.
"HEEEEEEJ, SRCEE MOJE MALOOO, SRETAN TI RODJENDAN, SVE NAJBOLJE TI ZELIM. OSTARI I TIII DRAGAAA MOJAAA.." pocela sam se smijati ispred bolnice a ona je i dalje nastavila sa najboljim zeljama i cestitkama.
"Hvala ti." napokon je usutila i zavrsila svoj govor pa sam i ja na kratko progovorila. Ona je znala gdje sam ja sad pa je odma prekinula poziv i vjerovatno nastavila da spava. Kad sam dosla na odjel na kojem radim i usla u svoju malu ordinaciju, u kojoj provodim vrijeme kad nema pacijenata, nasla sam veliki buket crvenih i bijelih ruza i jednu veliku kutiju upakovanu u crveni papir sa velikom crvenom masnom. Koliko god ne volim ovaj dan ovaj prizor mi je izmamio osmijeh na lice.
"Boze..." tiho sam rekla a onda se dr. pojavio pored mene.
"Sretan rodjendan sestro Jessica." zagrlio me a onda je izasao iz moje ordinacije. Uvijek je bio rjecita osoba. Zatvorila sam vrata i otvorila kutiju. Bila je puna sminke, cokolade i slicnih malih stvarcica. To je sve bilo od osoblja koji rade na odjelu na kojem i ja radim, zajedno su sakupili sve u jednu kutiju i napravili veliki poklon a i nece praviti veliku guzvu oko svega ovoga.
"Sestro, imamo slucaj." doktor je otvorio vrata a ja sam samo sklonila poklone u stranu i ostavila buket na kutiju te pozurila u doktorovu ordinaciju. Tamo je na krevetu sjedila meni jako poznata djevojcica, Lux, kcerkica od Louise Tesadale. Kim je bila njen fan i jos uvijek je, jednostavno voli tu zenu i uvijek govori kako ce ona biti njen uzor i kako ce raditi kao i ona. Postala je frizer i uskoro otvara svoj salon. Louise ce biti ponosna na nju. Uzela sam stetoskop i poslusala maloj srce i kako dise dok je doktor stojao pored mene.
"Doktore, ovdje je sve u redu." on je kimnuo glavom a onda sjeo pored nje i pregledao joj grlo.
"Ima temperaturu. Grlo joj je upaljeno..." doktor je rekao a ja sam se okrenula prema decku koji ju je doveo. Smjeskao se i gledao u mene. Prosao je rukom kroz svoju kovrdzavu kosu.
"Jel ti to mene pratis?" tiho sam ga upitala. On je odmahnuo glavom.
"Nisam ni znao da ovdje radis."
"Napisat cu vam recept i samo nek antibiotik uzima na vrijeme." doktor je poceo da prica sa Harry-jem a ja sam sjela pored Lux i stavila joj ruku na celo.
"Nije te strah?" upitala sam je kada sam provjerila dal' ima jaku temperaturu. Ona je odmahnula glavom a ja sam iz hlaca izvadila bombonu koju sam uzela iz kuce kad sam krenula na posao. Harry je uzeo recept kad sam ja popunila ostale podatke koje doktor nije popunio, kao sto su JMBG, ime i prezime osobe koja uzima antibiotik i sl.. Dok je uzimao recept iz moje ruke, nase su se ruke dodirnule a ja sam samo povukla ruku prema sebi i odmakela se korak od njega. Pogledala sam u Lux, doktor je razgovarao sa njom dok je ona mirno sjedila i gledala u njega. Doktor je voljeo djecu, uzasno, a nedavno sam i saznala zasto. Izgubio je dijete i zenu prije 6 godina u saobracajnoj nesreci. Djevojcica je tad imala samo 5 godina.
"Jel ti se svidja buket?" Harry me upitao dok sam ja posmatrala Lux i doktora. Buket? Kakav buket? Nisam ja nista od njega dobila.
"Mozes da ides." rekla sam a onda se povukla u svoje odaje. Presvukla sam se u svoju uniformu i okacila odjecu u ormaric. Bacila sam pogled na buket koji je stojao na kutiji. Sta ako je Harry pricao o tom buketu? Polahko sam prisla stolu a onda sam cula doktora kako me zove.
"Trebate me?"
"Trebas otici do apoteke. Ponestalo mi je tableta za pritisak." kimnula sam glavom i napustila ordinaciju. Isla sam kroz hodnik ne gledajuci bas gdje idem i ko se sve nalazi oko mene. Moj se zivot nspokon doveo u normalu a onda dodje Harry i sve poremeti preko noci. Bio je tu jos jedan problem, moj dragi otac. On je taj koji je jednim dijelom kriv sto je moja i Harry-jeva prica gotova. Ispred bolnice je stojala malo starija zena a Harry pored nje. Drzao ju je za ruku dok je Lux sjedila u autu iza njih.
"Jessica!" Harry je uzviknuo kad me vidjeo "Pomozi..." uhvatio je i zenu oko struka a ona se naslonila na njega. Stap, pomocu kojeg je hodala, je pao na pod a ona se onesvjestila. Utrcala sam u bolnicu i zvala nekog da dodje sa bolnickim kolicima. Brzo sam opet izletila vani i pomogla Harry-ju da podignemo zenu na kolica. Jos uvijek je lezala na onome a doktori su brzo usli sa njom u bolnicu.
"Boze..." pogledala sam za njima a onda se okrenula prema Harry-ju "Hvala ti. Zena bi se slomila ovdje da tebe nije bilo. Stara je, kosti se brzo lome i ne bi..."
"Nece joj nista biti. To je vjerovatno od vrucine. Danas je uzasno topao dan." kimnula sam glavom a onda se sjetila da bi i doktor lose mogao da zavrsi ako ja ne donesem njegove lijekove, a on ne trosi one u bolnici jer, po njemu, to je za pacijente i njima su vazniji.
"Sestro, trebamo vas." plavooki doktor je izasao van i vikao mi na uho. Kimala sam glavom a onda stavila Harry-ju novac na dlan.
"Molim te, odi do apoteke i trazi tablete za pritisak, reci da je za dr. Martina, znat ce koje i odnesi mu gore. Molim te." on je kimnuo glavom a ja sam potrcala za doktorom u bolnicu.

*Harry's P.O.V.*

Kad je doktor izasao van i pozvao moju Jessy unutra ona se okrenula prema meni. Uhvatila me za ruku a onda stavila novac na moj dlan.
"Molim te, odi do apoteke i trazi tablete za pritisak, reci da je za dr. Martina, znat ce koje i odnesi mu gore. Molim te." kimnuo sam glavom a onda se ona blago nasmijala i potrcala za doktorom nazad u bolnicu. Zastao sam na sekundu a onda sam cuo Lux kako me doziva iz auta. Okrenuo sam se a ona i Niall su vjerovatno ludili unutra. Uzasno je bilo vruce a sunce je ravno islo prema njima. Bio je hlad kad sam se ovamo parkirao. Niall je izasao iz auta.
"Jarane, ja znam da je ona lijepa i da ste napokon normalno progovorili, ali mozes li nas voziti kuci ili ces tako stojati tu cijeli dan?"

StormWhere stories live. Discover now