Part 20

222 21 7
                                    

"Gdje si bila?" odmakela sam se od nje i pogledala ne u njene krupne smedje oci "Harry me isprepadao kad mi je rekao da..."
"Odmakela sam se malo od svega." nasmijala se a onda prosla pored mene i produzila u moju sobu. Znala sam. Znala sam da je Kim sama otisla i da ju nije niko oteo.
"Jesil se javila Zaynu?"
"Da. Bila sam kod njega a onda smo otisli na policiju jer je budala prijavio da sam nestala."
"A mobitel?"
"Ispao mi je iz jakne dok sam sjedala u taksi."
"Bozeee..." pocela sam se glasno smijati a onda sam ju zagrlila, opet.
"Nego sta ima sa Styles-om?" tiho me upitala.
"Nista." odbrusila sam joj "Nista od toga. Nista."

*3 dana poslije*

"Cuo sam da si se vratila?" Nicolas mi je napisao poruku a onda sam ga nazvala. Mislila sam da je ljut na mene.
"Halo?"
"Heej.."
"Znaci vratila si se."
"Jesam. Prije par dana."
"OK. Onda veceras budi spremna, vodim te negdje."
"Gdje?"
"U sedam cu doci po tebe."
"Pa gdje c.." prekinuo me je zvuk sa druge strane. Stalno je ponavljalo tu, tu, tu... Nasmijala sam se a onda pokupila sudje sa stola koje je ostalo nakon vecere. Citav dan sam kuhala veceru a na kraju smo samo ostale ja i tetka. Leon i tetak su otisli na utakmicu a otac nikad nije doma.
"Jessica hoces li pripaziti malo na Eda?" tetka je vikala iz dnevne sobe. Zakolutala sam ocima. Imam i ja svoj zivot.
"Ne mogu. Imam dogovoreno u sedam." pogledala sam na sat, bilo je pet. Imala sam dovoljno vremena sa se istusiram i operem kosu, dase obucem i nasminkam. Vec deset minuta cekam da se Nicolas-ovo auto pojavi pored moje kuce. Problem je bio u tome sto ne znam dal on kasni ili sam se ja spremila ranije nego inacr. Pogledala sam se u ogledalo i popravila crnu haljinu koju sam veceras obukla.
Nije lose. Okreni se oko sebe, pogledaj se u ogledalu. Sta vidis? Djevojku kojoj je slomljeno srce? Da, ona sada izgleda puno bolje. I njemu ce dokazati sta je izgubio. Neka pati. Pogledaj. Nicolas je uspio da te oraspolozi nakon par dana, niko jos to nije uspio. A on, on se i ne javlja. Provodi vrijeme u narucju nove djevojke i ne falis mu. Ni malo. Ni najmanje.
Slusala sam neki glas u sebi. Kao da su u meni u jednom trenutku bile dvije osobe.
"Jessicaaa..." cula sam tetku iz hodnika "Decko te ceka.". Zgrabila sam jaknu i torbicu i izletila van.
"Nije mi on decko." rekla sam joj a onda pogledala u Nicolasa. Damn, he's hot! Imao je prelijepi osmijeh na licu i bio je u all black varijanti, sto mi se naravno svidjalo. Drzao je neke papirice u ruci. Prvo mi je pao na pamet Zack kad je prvi put isao na dejt i kad je na papirice napisao teme o kojim bi mogao da razgovara sa djevojkom. To mu je naravno Nicolas predlozio a ovaj ga poslusao, sto naravno nije trebao.
"Mmm... Nisu ovo teme za veceras." nasmijao se kad sam napokon izasla iz kuce "Ovo su karte za koncert od Selene Gomez i Taylor Swift. Tu su, u Londonu veceras.". Ukocila sam se u mjestu i nisam mogla da se pomjerim.
"STAAA?!"
"Smiri se. Znam koliko volis Taylor, pa... Evo ga. Najmanje sta sam mogao da uradim." u tom trenutku sam mu se bacila oko vrata. Ne mogu da vjerujem.

Dugo smo se vozili do O2 arene. Ispred je bila ogromna guzva. Nekoliko hiljada ljudi cekali su da udju unutra kako bi vidjeli Taylor i Selenu i kako bi uzivali. I ja sam isto stojala u redu cvrsto drzajuci Nicolasa za njegov kaput. Probijao je se kroz guzvu kako bi sto prije dosao do ulaza a ja sam uzbudjeno hodala za njim i izvinjavala se ljudima koje smo gurali. Uskoro smo usli u arenu i bili smo tako blizi pozornice. Doslovno sam se tresla jer godinama slusam Taylor i njen sam fan. Uvijek sam zeljela da se pojavim ovdje gdje sad jesam ali... nije mi uspjevalo. Otac me nikad nije pustao a sad ga nisam bi pitala. Pogledala sam u Nicolasa koji je gledao u mobitel.
"Ima wifi?" upitala sam ga a on je kimnuo glavom. Izvukla sam mobitel iz jakne i upalila prednju kameru.
"Dolazi vam'." priljepila sam se uz njega, razvukla osmijeh i uslikala nas a sliku prosljedila na twitter.
"Cekamo Taylor! Wohooo"

Svjetla su se ugasila. Mrak je zavladao arenom a onda sam cula ljude kako vriste. Uskoro se plavo svjetlo pojavilo na sred pozornice i ispod svjetla je stojala djevojka, nama ledjima okrenuta. Duge crne kose u crnoj haljini.
"I'm on my 14 carats
I'm 14 carat
Doing it up like Midas, mhm
Now you say I gotta touch
So good, so good
Make you never wanna leave
So don't, so don't..." pjevala sam na sav glas.
"Gonna wear that dress you like skin-thight..." Selena pjesmu nije ni zavrsila a na pozornici su poceli da mijesaju svijetla raznih boja i pojavile su se Fifth Harmony sa pjesmom Hammer.
"Woooooo!!" pocela sam skakti okolo sa svima ostalima. Pogledala sam u Nicolasa koji je stojao sa strane sa nekim momkom. Ponovo sam ga zagrlila.
"Najbolji si." viknula sam mu na uho a onda se na pozornici pojavila i Taylor sa Bad Blood.

.....

Od sve one glasne muzike i vristanja oko mene u usima mi je pistalo cim sam izasla van i sklonila se sa Nicolasom na mirno mjesto. Ovo mi je definitivno bila najbolja nov u zivotu. Smijala sam se kao luda cak i kad nista nije bilo smijesno a onda bi se i Nicolas nasmijao.
"Sometimes I'm feeling like I'm going insaneee..." pocela sam da pjevam nakon jos jednog napada smijeha. Zavladala je tisina i polahko smo krenuli prema parkingi na kojem je bio parkiran auto. Vani nije bilo hladno, ili se meni samo tako cinilo jer sam umirala od vrucine. Previse sam se zagrijala na koncertu i jos nisam mogla da dodjem sebi. Tisinu je prekinulo zvono na Nicolasovom mobitelu.
"Tvoj otac."
"Aaa nemoj se javljat."
"I onda cu ja biti..." uzela sam mu mobitel iz ruke i odbila poziv.
"Vidis, bilo je lahko."
"I sta sad da ja kazem tvom ocu?"
"Ne znam. Snadji se." pozurila sam ispred njega sa njegovim mobitelom a on je potrcao zamnom. I ja sam isto uradila, trcala prema autu a onda me Nicolas uhvatio i zagrlio dok smo oboje umirali od smijeha. Mislim da smo bili preglasni.
"HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA dobrooo, dobrooo..."
"Sta je dobro?"
"Reci cu ocu da sam ja odbila poziv." odgurnula sam ga a onda mi je njegov mobitel ispao iz ruku "Ops.". Podigla sam mobitel no na svu srecj bio je citav.
"Vidis, samo stvaras probleme."
"Ti znas." okrenula sam se kako bi nastavila put do auta a onda se zabila u nekog momka. Njegova cura je odma pocela da nabraja i da mi govori kako treba da idem doktoru da pregledam oci i da mi odredi dioptriju. Nisam ni obracala paznju na momka, samo sam gledala u djevojku pored njega. Znam je od nekuda. Poznata mi je. Snazan vjetar je puhnuo a onda sam osjetila parfem koji je dolazio od njenog decka. Harry. To je bio Harry. Taj momak je on.

Vote + comment + vote
Da li mogu da vas zamolim da svi komentarisete ovaj nastavak. Zelim da znam vasa misljenja i ono sto vam se ne svidja.
All the love. L xx

StormWhere stories live. Discover now