Part 4

301 21 1
                                    

Damn,
Ain't it crazy
When you're loveswept
You'll do anything
For the one you love

Dok sam jogirala rano ujutro slusala sam Rihannu. Vec dva dana nisam ni cula ni vidjela Harry-ja i polahko sam pocela da radim ono sta inace i radim i napokon sam vratila koncentraciju. Nisam vise razmisljala o njemu, znala sam da kad mu pokazem da ne mozemo biti vise od prijatelja da ce odustati. On zna da sam tvrdoglava i da on bilo sta pokusa opet ce biti onako kako ja zelim. To i jest ljubav. Harry ima srce, veliko srce i uradit ce sve za osobu koju voli, pa cak i ako treba da odustane, u ovom slucaju od mene.

'Cause anytime
That you needed me
I'd be there
It's like
You were my favorite drug
The only problem is
That you was using me
In a different way
That I was using you

Tad su me svi uvjeravali da Harry nije osoba za mene. Govorili su nam da smo razliciti. Ja sam voljela mir, tisinu i voljela sam privatnost a onda je on otisao na X-Factor. Znala sam da bi se moj zivot promjenio iz temelja ako bi on postao slavan. Otac me uvjeravao u to da ce me on kad-tad povrijediti a tetka bi govorila da su muskarci takvi, da ce Harry gledati druge djevojke i da ce naci ljepsu od mene.
"To je takav svijet. Turneje. Zabave. Non stop ce biti okruzen ljepoticama i manekenkama. Bolje je sad prekinuti i zadrzati privatnost nego da prekinete kad mu karijeta bude na vrhuncu i da gledas njegove slike sa drugom djevojkom i natpisima kako te ostavio zbog lijepe manekenke."  odzvanjale su mi tetkine rijeci u glavi. Sve to je djelovalo na mene ali bi se uvijek sjetila kako je mama govorila da je Harry pravi decko za mene, kako mu oci sjaje kad me vidi, kako se nasmije kad cuje moje ime. Ona je govorila da je to ljubav i dok je bila ziva niko se nije usudio da kaze kako je ona u krivu i kako je Harry 'zenskaros i srcelomac'. Sve ovo mi ne bi prolazilo kroz glavu da nisam slusala 'Rehab' po ko zna koji put. Non stop sam slusala ovu pjesmu od dana kad sam ostavila Harry-ja. Zaustavila sam se pored jedne klupe i sjela na par minuta. Sunce je polahko pocelo da obasjava London ali dan i nece biti bas suncan. Hladno je. Oblaci su skoro prekrili cijelo nebo nad Londonom. Telefon mi je zazvonio. Kim.
"Halo?"
"Ti si vec ustala, zar ne?"
"Da, zasto?"
"Ummm, ja, oces li samnom van veceras?"
"A jel, da me opet ostavis samu sa Harry-jem?"
"Jessica, cinim ti uslugu."
"Ne znam Kim, ne znam." prekinula sam razgovor i vratila slusalice u mobitel i nastavila da trcim. Dok sam trcala preko ceste neko mi je par puta svirao iz auta. Mrzim takve seljacine. Samo sam podigla srednji prst u zrak i nastavila da trcim vracajuci slusalicu u uho koju sam izvadila dok sam pretrcavala cestu.

IF YOU THINK I'M COMING BACK
DON'T HOLD YOUR BREATH

*flashback*

OK. Ovo vise ovako ne ide. Ja i Harry vise ne mozemo funkcionisati zajedno. Nemam vise snage da se svadjamo. Presusila sam, ni suze vise ne mogu da pustim za njim ni za bilo kim drugim. Podigla sam ruku kako bi pozvonila a onda mi je Anne otvorila kucu. Ona mi je kao mama, od kako je moja umrla. Sa njom sam mogla da pricam o svemu o cemu sam pricala i sa mamom.
"Jessy, udji srce."
"Harry? Jel' gore?" ona je kimnula glavom a ja sam samo potrcala uz stepenice do njegove sobe. Vrata su bila zakljucana.
"JESSICA, ON SE ZAKLJUCAO. NE IZLAZI VEC POLA SATA." Anne je vikala iz hodnika a onda sam ja pokucala na vrata. Naslonila sam se na vrata.
"Harry, otvori."
"Pustite me!" vikao je iz sobe.
"Harry, otvori vrata. Molim te."
"Jessy?"
"Ja sam. Otvori." nakon par sekundi vrata su se otvorila. Usla sam unutra a Harry je vec sjedio na krevetu. Zatvorila sam vrata.
"Zakljucaj opet." rekao je. Zakljucala sam vrata i sjela pored njega.
"Ljubavi?" okrenuo je glavu prema meni. Oci su mu bile crvene od placa a jos jedna suza mu se spustila niz lice kad sam i ja pocela da placem.
"Jel' se mi moramo svako malo svadjati?" upitao me je a onda me zagrlio "Ne zelim voditi rat sa tobom. Ne mogu da zivim bez tebe." tiho mi je govorio na uho.
"Volim te Harry."

*kraj flashbacka*

To je bio prvi put kad sam odlucila da prekinem sa njim no nije islo. Voljela sam ga previse, vise od sebe i tad ne bi mogla prezivjeti da ostanem i bez njega. I njegove suze su me tad pogodile. Zaustavila sam se opet na mostu i naslonila se na njega posmatrajuci more.

For a while we're pretended
That we never have to end it
But we know we have to say goodbye

Duboko sam udahnula pa izdahnula. Ne znam sta mi se dogadja. Kako slusam pjesme tako mi se kroz glavu vrte razne scene iz proslosti koje su vezane uz Harry-ja. Podigla sam ruku do usta a onda zatvorila oci. Ni sama ne razimijem zasto no suza mi se spustila niz lice, odma sam ju obrisala i pozurila kuci. Moram razgovarati sa Kim. Usla sam u kucu kao tornado, zalupila sam vratima, usla u sobu a onda otisla pod tus. Ne razumijem sta mi se desava. Vjerovatno PMS, ja drugog odgovora nemam. Pustila sam hladnu vodu no odma sam pustila i vrucu jer mi ipak hladan tus nece pomoci. Dok sam se tusirala cijelo vrijeme sam plakala i lupala rukama oko sebe. Na kraju sam samo sjela dok se voda jos uvijek spustala niz mene.
"Prestani Jessica." sama sebi sam govorila ali se nisam mogla smiriti. Zavrnula sam vodu, obukla bademantil i izasla iz wc-a. Bacila sam se na krevet i zaronila glavu u jastuk. Hvala Bogu pa ne radim danas jer nemam snage da ustanem i radim nesto. Neko je poceo da zvoni na vrata. U pocetku sam ignorisala zvono a onda mi je pocelo ici na zivce pa sam se podigla sa kreveta i izasla na hodnik. Osoba koja je zvonila prestala je da zvoni pa sam samo provirila kroz prozor. Bio je postar. Odmahnula sam rukom i vratila se u sobu. Ukljucila sam mp3 listu na laptopu i odlucila da se spremim. Moram da razgovaram sa Kim.

He's so tall and handsome as hell
He's so bad but he does it so well
I can see the end as it begins
My one condition is
Say you'll remember me standing in a nice dress,
Staring at the sunset, babe

Glasno sam pjevala i hodala po sobi gore dole i razmisljala sta da kazem Kim. Kako da zapocnem tu temu o kojoj joj nikad nista nisam rekla osim toga da mi je to i najljepsi i najgori period u zivotu. Obukla sam kariranu kosulju i crne hlace. Gledala sam svoj odraz na ogledalu i stil je mogao da prodje. Kosu sam pustila i samo na lice nanjela BB kremu i stavila ruz za usne koji se nije previse isticao. Pogledala sam na sat i bilo je blizu 11 sati. Pokupila sam stvari i izasla iz kuce. Vjetar je poceo da puse i trnci su mi prosli tijelom. Presla sam cestu i usla u Kimino dvoriste. Nisam ni dosla do vrata ona je izasla.
"Ja bas krenula po tebe." nasmijala se i zagrlila me. Uzvratila sam zagrljaj.
"Moramo razgovarati." rekla sam joj "Idemo na dorucak." bezvoljno sam rekla i izasla iz dvorista. Ona je hodala zamnom i nije me nista ispitivala dok nismo dosle do STARBUCKS-a.
"Jessica, plasis me." uhvatila me pod ruku dok smo cekale kapucino.
"Ja.."
"Cekaj.." izvadila je mobitel iz dzepa. Na ekranu je bila Harry-jeva slika.
"Halo?" ona se javila a onda se nasmijala i pogledala u mene "Ne znam Harry, javim ti do veceras." rekla je a onda vratila mobitel u dzep "Cini se da je ovaj Harry jako zagrijan za tebe."
"Ovo ne ide vise ovako..." tiho sam rekla i okrenula se prema Kim "Kim, Harry je ona os..."
"Izvolite." prekinula nas je radnica koja nam je donjela nas kapucino. Dok smo izlazile van odlucila sam da jos malo sacekam sa Harry-jem i da Kim nista ne govorim.

StormWhere stories live. Discover now