"Idem u wc." okrenula sam se prema Nicolasu.
"Hoces da ja..." odmahnula sam glavom a onda se provukla kroz guzvu do wc-a. Izvadila sam iz torbe ruz i dok sam ga popravljala iza mene se pojavila Harry-jeva djevojka. Vidjela sam je na ogledalu kako me odmjerava i cinicno se smjeskala.
"Imas problem?" upitala sam je "Nadam se da ne treba da se plasim da si lezbejka. Ne skidas oci sa mene." okrenula sam se prema njoj i naslonila se na umivaonike.
"Oces nestati vise?" upitala me prijeteci.
"Draga moja, ti treba da se povuces. Zar ti nije jasno sta Harry radi sa tobom?" ponovo sam se okrenula prema ogledalu i vratila ruz u torbicu.
"Kako mi nece biti jasno? Mjesecima se vidjamo i napokon sm.." okrenula sam se prema njoj i gurnula je uz vrata.
"Slusaj me, mici ti svoje sape od njega. Jasno? Imat ces problema samnom." ona se ukocila u mjestu i pokusavala da se izvuce od mene "Imas par dana da pokupis svoje stvari inace ako cujem da si i dalje uz njega..." uhvatila sam steku od vrata i izasla iz wc-a. Sta mi je ovo trebalo?
Mirno sam se vratila do stola i ostavila svoju torbicu nastol ispred Nicolasa. Blago se nasmijao kad me je ugledao pored sebe a onda je ruku prebacio preko mog ramena. Spustio je svoju glavu do mog uha...
"Postaje dosadno..." kimnula sam glavom jer su se svi oni zajedno zabavljali i smijali kao inace, samo sto ovoga puta ja nisam bila "povezana" sa njima. Jedva sam sa njima par rijeci progovorila, doslovno su me ignorisali.
"Liam.." uhvatila sam ga za rame a on se okrenuo i samo me odmjerio a onda nastavio tamo gdje je i stao. Dosta mi je ovoga. Pokupila sam svoje stvari i provlacila se kroz guzvu dok nisam udarila u nekoga. Krenula sam da se izvinem a onda sam shvatila da je to Harry, iza njega je bila njegova djevojka i cinilo mi se da je plakala. Harry-jevo lice je bilo namrsteno, gurnuo me je lagano u stranu i prosao pored mene.
"Jessica!" Nicolas me stigao tacno ispred ulaza "Stani..." zadihano je rekao.
"Jesi li vidjeo? Jesi li vidjeo kako se ponasaju?! Kao da ja nisam tu... razumijem Harry-ja, od njega nista ne ocekujem ali ostali.. ignoriraju me! CAK I KIM!" naglasila sam na kraju a onda ga zagrlila "Vozi me kuci.". Gurnuo je ruku u dzep od kaputa i izvadio kljuc od auta koji je bio slomljen. Na prvu to nismo vidjeli dok nismo dosli do auta gdje je Nicolas trebao da otkljuca auto.
"Je*eni.." udario je rukom od auto i pokusao da se kontrolise.
"Jel to on uradio?"
"PA OCITO DA JEST!" vikao je i gledao prema ulazu u diskoteku.
"Znaci sad.."
"Da Jessica, kuci ides pjeske." jako je udario nogom u gumu od auta i otisao. Ostavio me samu na parkingu. Par puta sam ga dozivala i trcala za njim no on me nije slusao i samo je pravio vece korake.
"BRAVO. POKAZAO SI SE!" viknula sam za njim a onda se okrenula oko sebe. Nigdje nikog nije bilo osim mene i auta. Nisam imala hrabrosti da udjem unutra i da zamolim nekog od njih da mi pomogne i odveze me kuci jer su me cijelu noc ignorirali i zasto bi sad sve bilo drugacije. Pogledala sam na cestu koja je bila pusta, dva auta su prosla u par minuta a ni jedan od njih nije bio taksi.
"Hej mala." cula sam muski glas iza sebe. U strahu sam se okrenula i ugledala momka koji je u potpunosti bio van sebe "Imas li para?"
"Nemam." rekla sam. Napravila sam korak u nazad i ocima trazila zastitare na vratima.
"Mozda me nisi razumjela." izvadio je noz iz jakne.
"STANI." vikala sam i hodala u nazad "REKLA SAM DA STANES!" hodao je prema meni sa nozem a onda sam udarila u auto, nisam imala gdje da se pomaknem.
"Daj mi torbu." zaprijetio je a onda se samo srusio na pod a iza njega sam vidjela siluetu. Nisam mogla u mraku da prepoznam ko je bio sve dok nije progovorio.
"Gdje je Nicolas?"
"Harry?"
"Gdje je Nicolas pitam te?! Sta radis sama ovdje?" prisao mi je i zagrlio me na sekundu "Jessica?"
"Zasto si mu slomio kljuc od auta?"
"JA?!" uzviknuo je "Kome?"
"Harry, jesi li ti slomio taj.." Harry je jauknuo a onda pao na koljena. Momak koji je zelio da me opljacka je zabio noz Harry-ju u ledja a meni je uspio da otme torbicu iz ruku.
"HARRYYY!!" viknula sam.
"Hitnu. Zovi." uzela sam mobitel iz kaputa. Ne znam ni kako sam utipkala broj od hitne ni kako sam im objasnila gdje da dodju. Harry je lezao na hladnom betonu i drzao me za ruku. Podigla sam mu glavu na moja koljena.
"Izdrzi jos malo." rekla sam mu.
"Ja nisam slomio kljuc." jedva je izgovorio. Hitna je brzo dosla i ubacili su ga u ambulantna kola a ja sam sjela odma pored njeg. Suze su mi curile niz lice dok je doktor stavio nesto Harry-ju na ledja, tacnije na mjesto uboda. To ga je zaboljelo, vidjela sam pi njegovoj reakciji.
"Izgubit ce puno krvi, pozurite!" doktor je uzviknuo a ja sam lupala soferu da pozuri.
"Ne placi." Harry je izgovorio a onda izgubio svjest. U tom trenutku mi je telefon zazvonio. Nicolas me zvao pa sam samo stisala zvuk. Kasno je sad. Brzo smo stigli u bolnicu. Iako sam i sama medicinska sestra i ako znam da ce on biti dobro i da ce se naci odgovarajuca kolicina krvi za njega hodala sam hodnikom gore dole. Samo sam se nadala da noz nije dohvatio nekih losih tvari koji ce nastetiti Harry-jevoj krvnoj slici.
"Doktore!" skocila sam sa stolice kad je izasao iz Harry-jeve sobe. Bio je nasmijan i znala sam da je on dobro.
"Dobro je?" nasmijala sam se i prosla rukom kroz kosu.
"Da. Oporavit ce se do sutra samo rana treba da zaraste."
"Nije izgubio puno krvi?"
"Nije." odahnula sam "Mozes uci." otvorio mi je vrata a onda sam "uletila" u sobu a Harry je lezao na krevetu. Bio je blijed ali u svakom slucaju nije izgubio puno krvi, sto je bilo dobro. Sjela sam pored njega, on je jos uvijek spavao ili je samo odmarao oci pa nije cuo da sam usla unutra. Par puta sam krenula da ga uhvatim za ruku a onda bi ju vratila u pocetni polozaj.
"Jos si tu?" upitao me je a onda otvorio oci.
"Zbog mene si ovdje."
"Ne bih ja to tako nazvao. Nisi mi odgovorila na pitanje."
"Kakvo?"
"Sta si sama radila tamo?" odmahnula sam glavom.
"Hoces da ti podignem jastuk?" ustala sam i "popravljala" mu jastuk iza ledja.
"Jessy, sjedi dole." ponovo sam se vratila na stolicu i odlucila da sutim. Harry-ja ne treba da zanima moj ljubavni zivot nakon svega "Cekam."
"Harry hoces da prestanes?"
"OK. Ne moras da mi odgovoris na to pitanje." nastala je tisina "A mozda znas odgovor na ovo drugo?"
"Koje?"
"Jel ti mozda znas zasto je moja djevojka plakala u wc-u u diskoteci?"
"Mene pitas?" pocela sam se smijati "Jesi li ti ozbiljan?". On je poceo da se smije samnom a onda se uozbiljio i usutio. Sjedili smo u tisini i nisam znala sta daljr da radim. Da javim ostalima sta je sa Harry-jem?
"Ovaaaj..."»knock, knock«
U sobu su usla dva starija policajca. Jedan, glavni, imao je brkove i velike naocale na nosu. Imao je oko 60ak godina i imao je staro i naborano celo. Iza njega bio je mladji policajac, bio je duplo mladji od svog sefa i neprestalno je gledao u Harry-ja pa u mene.
"Da li mozete da napustite sobu dok ispitamo svjedoka?" stariji policajac me upitao. Sutila sam i pogledala sam u Harry-ja, zar i ja ne bi trebala da ostanem ovdje?
"A ja? I ja sam bila tu..."
"I vi?"
"Da, i ja." odgovorila sam.
"Simon, odi u drugu sobu i neka ti kaze sta se desilo. Znas kako to ide?"
"Da sefe." rekao je krupnim glasom a onda otvorio vrata i pustio me da izadjemo. Cekala sam na hodniku dok je on trazio praznu sobu gdje cemo moci na miru razgovarati. Telefon mi je neprestalno zvonio u dzepu, tacnije vibrirao je i to me uzasno zivciralo.
"Idemo?" Simon se pojavio a onda sam krenula za njim.Tadaaaam! Evo gotov jos jedan dio. Pocinje da se zakuhava od ovog dijela :) nothing will be the same! Lya
vote + comment + follow
YOU ARE READING
Storm
FanfictionPonekad sve izgleda tako jednostavno da niko ne bi ni pomislio da iza toga stoje velike tajne i nevjerovatne stvari koje ce od necijeg zivota da naprave veliku oluju.