"Mislis?" upitala sam ga a onda sam dobila neku cudnu zelju da odem van sa Nicolasom samo kako bi Harry bio ljubomoran.
"Znam." uzvratio je i poljubio me u vrat, a onda me ugrizao.
"Harryyy!" podigla sam ruku na mjesto gdje je ostavio 'love bite'.
"Samo sam oznacio ono sto je moje."
"Ja sad moram okoli da hodam sa ovim? Sta cu reci ocu, bratu..."
"Nicolasu?"
"Briga me za njega... nisi smio ovo da uradis." on je podigao obrve i zavodnicki se nasmijao "Ne mozes ti nista da uradis kako bi me sprijecio da odem van sa njim."
"Znam. Zato sam ostavio trag da on shvati da si vec necija."
"On zna da nemam nikog."
"Imas."
"Ne Harry, nemam jos."
"Sto sam onda ja?"
"Ne znam. Stvarno. Rekla sam ti da mi neke stvari nisu jos jasne i treba mi vremena." podigla sam ruku na njegov obraz i lagano se nasmijala. Zagrlio me je ponovo a ja sam stegnula zagrljaj oko njegovog vrata. Imam osjecaj kao da je vrijeme stalo.
"Ne zelim da IKO zna za nas. Ne jos."
"Cekaj, sta to treba da znaci?"
"Da cemo se pred njima raspravljati kao i do sada, niko nece znati za... znas?"
"Ne." vec je poceo da se pravi lud pa sam samo zakolutala ocima "Ko sta ne smije da sazna?"
"Niko nista ne smije da sazna."
"A sta to?"
"Ovo!" poljubila sam ga a onda ga malo odgurnula "Shvatio?". Kimnuo je glavom i zagrizao usnu "Sad me vrati nazad doma. Moram na posao ujutro." on je odmahnuo glavom.
"Cekat cemo izlazak sunca." izvadila sam mobitel iz dzempera. 4:14 AM.
"Harry, molim te?"
"Duzna si mi." kimnula sam glavom i krenula prema autu. Cim sam sjela unutra zatvorila sam oci jer sam uzasno bila pospana.
"Sta to radis?" Harry je odma poceo da vice kad je usao u auto.
"Duso, spava mi se."
"Duso?" tiho je rekao a onda upalio auto i krenuo nazad doma. Sutili smo cijelim putem. Harry je bio tiho jer je mislio da spavam, cak je i radio ugasio a ja sam samo zatvorenih ociju uzivala u tisini i njegovoj brzini. Ja cu se navici na ovo, na nocne voznje, na njega a onda ce sve biti gotovo. Necu moci bez njega.
"Daj Harry upali radio." prosaputala sam.
"Ne spavas?"
"Ne. Uzivam." nasmijala sam se tiho a onda je on upalio radio.'A drop in the ocean
A change in the weather
I was praying that you and me might end up together
It's like wishing for rain as I stay in the desert
But I'm holding you closer than most 'cause you're my heaven''Ispravila sam se i ugasila radio odmah nakon refrena. Ovo je bila nasa pjesma dok smo bili zajedno.
"Zasto si ugasila?"
"Ne mogu sad ovo da slusam." uzvratila sam mu a onda smo stali blizu moje kuce "Zasto si stao?"
"Ti... Mozes li sutra da ne odes na posao?"
"Zasto? Harry, ja tamo imam bolesne ljude o kojima vodim brigu."
"Treba i meni malo paznje."
"Pa onda dodji u bolnicu i nek te smjeste tamo pa ces je mozda i dobiti."
"Dobro." nasmijala sam se i rekla mu da nastavi dalje jer ja jos uvijek imam malo vremena da odspavam.
Zakopcala sam dzemper dok smo isli prema kuci a onda sam poljubila Harry-ja u obraz prije nego sam izasla iz auta. Dok sam zatvarala vrata auta i Harry je izasao.
"Kud si ti posao?"
"Cekaj!" rekao je dok sam ja pretrcala na drugu stranu ulice. On je potrcao i uhvatio me tacno kod moje ograde. "Rekao sam da stanes."
"Harry, neko ce nas vidjeti."
"Ako budes tiho nece niko."
"Vristat cu."
"Neces."
"Mislis?" kimnuo je glavom "Nemoj biti toliko siguran u sebe, Styles. Mogao bi se iznenaditi." okrenula sam se kako bi usla u dvoriste no Harry me uhvatio za ruku. Okrenula sam se prema njemu a onda me on iznenada poljubio. Znaci zbog toga je izasao van. Nasmijala sam se te prekinula poljubac.
"Laku noc Styles."
"Sad ce jutro Jessica Parker."
"Dobro jutro Styles." nosevi su nam se jos uvijek blago dodirivali.
"Ne zelim ovo reci, ali... sad mozes da ides."
"Tjeras me?"
"Ne. Ne, mrs. Parker. Samo vam zelim dati malo vremena da se odmorite."
"Hvala vam Styles. Divni ste." oboje smo se tiho poceli smijati prije nego smo se jos jednom poljubili prije odlaska.
"Volim vas mrs. Parker." samo sam se nasmijala jer nisam znala sta da mu kazem na to.
"Ja.."
'U redu je." kimnuo je glavom "Stvarno." okrenula sam se i usla u dvoriste. On je ostao da stoji pored ograde sve dok ja nisam usla u kucu a onda se okrenuo i otisao. U kuci je vladala potpuna tisina i pokusala sam da ju ne pokvarim. Usla sam u sobu polahko i zatvorila vrata. Skinula sam dzemper i odma se bacila na krevet.....
"Jutroo Alex!" pozdravila sam ju cim sam usla njenu sobu.
"Jessicaa.." izgovorila je moje ime promuklim glasom.
"Jesi bolje?" kimnula je glavom a onda stavila ruku na vrat. "Shvatila sam. Daj otvori usta da vidim jel upaljeno."
"Ne moras. Sad je bio doktor prije tebe i dali mi ovaj sirup." sjela sam na krevet pored nje. Ponovo je bila sama u sobi i vjerujem da joj je mojr drustvo godilo pa makar na par minuta.
"Zamisljena si ovih dana."
"Ja?" trgnula sam se.
"Ti Jessica. Nema niko drugi u sobi."
"Ma nisam.." ustala sam sa kreveta i popravljala taj dio gdje sam sjedila.
"Koji je momak u pitanju?"
"Hmm.. Kako znas??"
"Vidim na tebi. Fizicki si tu, a psihicki ko zna gdje." ponovo sam sjela pored nje.
"Hoces li mi vjerovat ako ti kazrm da ni sama ne znam sta osjecam prema njemu?" kimnula je glavom "Mozda bi i znala da nas drugi ne pritiscu i da znam da moj otac nije protiv njega. On i moj brat ga mrze, drugi nas zele na silu spojiti, moja najbolja prijateljica ne zna za njega a nekad smo se voljeli vise id svega, nekad smo imali vezu ali smo bili djeca..."
"Lutko, sebi si najpreca. Trebas da zivis sa manje nervoze i negativne energije. Neka te ne doticu tudja misljenja i osude, radi ono sto zelis, veseli se i bez razloga. Manje planiraj i prepusti se trenutku. Sutra je novi dan a danas budi sve sto hoces." potapsala me po nozi i nasmjesila se.
»knock, knock«
Podigla sam se sa kreveta a onda se na vratima pojavio Harry. Drzao je pidjamu u ruci i gledao u mene.
"Sta to radis?"
"Dosao sam ovdje na par sati."
"Ti mislis da je to tako lako? Doci ovdje i ispruziti se na ovom krevetu i tako zdrav da zauzmes mjesto osobi koja je bolesna?!" vikala sam na njega ali ne toliko glasno jer ima jos ljudi koji spavaju.
"Rekla si da tu ljudima dajes svoju paznju i ako hocu da dodjem ovdje."
"Vrati se tamo odakle si dosao. Nezreo si Styles." prosla sam pored njega i samo izasla iz sobe.*Harry's P.O.V.*
"Nezreo si Styles." izasla je iz sobe i prosla pored mene kao tornado. Ljuta je, ne znam je li iskreno zbog ovoga ili se nesto ranije desilo pa se istresa na meni kao i inace. Mozda je neko od nasih tu, Niall ili Alice. Mozda opet vrse pritisak.
"Jesi li ti taj decko?" zena koja je lezala tu na krevetu mi se obratila.
"Koji decko?"
"Onaj zbog koga svi vrse pritisak na moju Jessicu?"
"Da. Ja sam taj." zakoracio sam prema vratima kako bi izasao iz sobe no zena me zaustavila.
"Zasto ides? Bas ne zelis da ona bude tvoja? Ne moras slusati svaku njenu rijec, lezi tu na krevet i ako se ko pojavi tebi nece biti problem da ustanes." odmahnuo sam glavom.
"Ne. U pravu je. Ovaj krevet je za bolesne i meni nije mjesto tu. Morat cu je na drugi nacin natjerat da sama shvati sta osjeca."
"Ali bez pritiska. Daj joj prostora decko." kimnuo sam glavom te izasao iz sobe. Dok sam hodao niz hodnik pored caffe aparata su Jessica i Nicolas stajali i smjeskali se. Odlucio sam samo da prodjem pored njih a da ne pogledam ni u jedno.*Jessica's P.O.V.*
Nakon Harry-jeve scene Nicolas me oraspolozio sa svojim pricama. Iz srca sam se smijala sve dok Harry nije prosao pored nas. Toliko je zurio da nije ni shvatio da je prosao pored mene ili se pravio da me ne vidi.
"Jessica jel sve u redu?" Nicolas me upitao jer nije vidjeo Harry-ja.
"Da. Samo sam zaboravila mobitel kod Alex." okrenula sam se i pozurila prema njenoj sobi. Nisam ni usla u sobu a Alex mi je rekla da sjednem. Dosla sam samo da bi saznala jel njoj Harry ista rekao i kako se ponasao kad sam otisla. Naslonila sam ruke na sipku na dnu kreveta i gledala u Alex.
"Taj momak te voli."VOTE + COMMENT !
YOU ARE READING
Storm
FanfictionPonekad sve izgleda tako jednostavno da niko ne bi ni pomislio da iza toga stoje velike tajne i nevjerovatne stvari koje ce od necijeg zivota da naprave veliku oluju.