Part 28

227 27 4
                                    

"Pazi sad." okrenula sam se oko sebe "O ovome niko ne smije da zna.". U medjivremenu, dok je Harry spavao, izasla sam iz kuce i uputila se na adresu privatnog detektiva kojeg sam nasla na netu. Njegove usluge su se uklapale u budzet sa kojim sam ja raspolagala a pored svega, ljudi su hvalili njegov rad.
"Ne brini se za to." uzvratio je. Podigao je glavu i pogledao u mene. Imao je divlje zelene oci koje su se presijavale na svjetlu i uljevale su neko povjerenje.
"Mislim da je moja mama ziva." sjela sam i stolicu misleci da cu se srusiti.
"Idemo iz pocetka..."
"OK. Prije par godina srusio se avion. Moja mama je bila stjuardesa i ne znam... Moj brat i.." usutila sam na sekundu jer nisam znala kako da nazovem Harry-ja "...i moj prijatelj su je "vidjeli" u gradu. Ne znam da li je to zena slicna njoj ali... "
"Jeste li sigurni da je usla u avion na dan nesrece?"
"Da. Mislim... Bila je na spisku..."
"Imas li tu sliku i neke podatke o njoj?" kimnula sam glavom. Uvijek sam nosila njenu sliku sa sobom a podatke koje mu trebaju znam na pamet.

....

Brzo sam se vratila u Harry-jevu kucu. Dok sam skidala jaknu u hodniku cula sam neke glasove na spratu. Penjala sam se uz stepenice i jedan od glasova je bio jak i mogla sam da ga prepoznam: Louis. Drugi glas je bio Harry-jev. Niko vise nije bio sa njima, ocigledno je Louis sam dosao. Slagat cu ako kazem da me nije zanimalo o cemu pricaju, a najvise zasto Louis vice. Stala sam pored vrata i naslonila se na zid. Nepristojno je ali zelim da znam.
"I sta ti hoces od mene?" Louis ga je upitao.
"Nista puno, naci ces Rachel."
"JA?! SALJES ME U SMRT?!!"
"Ne ti. Detektiv. Neka je nadje i onda samo prijavi policiji gdje se nalazi."
"OK. OK. Samo da vas dvoje budete sigurni."
"Ne znam ni sam zasto sam to uradio..." Harry je rekao a Louis se cinicno nasmijao i rekao da je to zbog mene, da mene napravi ljubomornom. Znala sam. Vratila sam se niz stepenice i iz hodnika dozvala Harry-ja. Umjesto da se on odazove Louis je istrcao iz sobe.
"Gore smo medicinska sestro." nasmijala sam se i otisla sa njima u sobu. Harry je lezao u krevetu i osmjehnuo se cim sam usla unutra.
"Okreni se da vidim ranu." pocela sam obavljati svoj zadatak. Harry se okrenuo na stranu i podigla sam mu majicu.
"Khm. Ja ako smetam.." Louis je poceo da izaziva kao i obicno.
"Pokvario si trenutak." Harry mu se pridruzio.
"Louis, ja nemam moc kao ti da gledam kroz majice, zidove i slicno."
"Uuuu niskoo.." Harry je poceo da se smije a Louis je samo usutio i sjeo na rub kreveta.
"Sestro, hoce li prezivjeti."
"Nadam se."
"Bez vas nece uspjeti." Louis je ponovo dodao.
"Ti nemas pametnijeg posla?"
"Harry, ona mene tjera iz tvoje kuce."
"Ja nisam cuo da je rekla da ides." Harry je rekao kroz smijeh a onda ustao iz kreveta i otisao u wc. Sjela sam pored Louisa.
"Ne govori njemu, ali... Strah me te Rachel, uradi ono sto ti je rekao." tiho sam rekla a onda me on zagrlio.
"Ne brini se, samo nemoj nigdje sama da ides dok je ne uhvate." kimnula sam glavom.
"Hvala ti."
"Nije bas pristojno prisluskivati." Louis mi je sapnuo na uho "Koliko si cula?"
"Dovoljno."nasmijala sam se i ustala sa kreveta. Harry se vratio u sobu sa zdjelicom punom cipsa.
"Utakmica moze da pocne." on i Louis su se namjestili na krevetu a onda se pojavio i Niall niodkuda.
"Hej." uzviknuo je i bacio se kod njih. Cekali su da pocne neka utakmica a iz njihovog razgovora zakljucila sam sa igra Roma, za drugi klub nisam znala.
"Harry, ja.."
"Hoces i ti gledati sa nama?" ustao je sa kreveta i prisao mi. Niall i Louis su usutili i cula sam kako se smiju. Odmahnula sam glavom.
"Jesi li dobro?" ponovo sam odmahnula glavom "Ja mogu i da ne gled.."
"Ne, ne. Gledat ces tu utakmicu. I onako mi ne mozes pomoci." Harry se okrenuo i pogledao u onu dvojicu na krevetu. Nesto su se dosaptavali ali mislim da je to bilo vezano za utakmicu koju namjeravaju gledati. Harry me uhvatio za ruku i izasao na hodnik a potom zatvorio vrata od sobe gdje su bili Louis i Niall.
"Ako hoces... otidji doma da se odmoris malo i od mene. Mada bi ja volio da ostanes..."
"Ne. Ne mogu kuci, brat ce me jos vise izluditi." naslonila sam se na zid "Samo zelim da sve ovo prodje."
"I hoce." poljubio me u celo "Sve ce se rijesiti, a ja cu ti i pomoci.". Blago sam se nasmijala i zagrlila ga.
"Cekaju te unutra." on je kimnuo glavom, jos jednom me poljubio u celo i rekao da ce sve biti u redu a onda se vratio u sobu.

"Halo Kim. Oces me nazvati kad cujes poruku? Trebas mi sad atebe nema nigdje..." ostavila sam joj trecu govornu poruku danas. Mislim da se udaljila od mene od kako je sa Zaynom u vezi. Zayn mi je otima. Ona nema vremena vise da ga provede samnom. Ili je sa Zaynom ili sa novim prijateljima. Zaboravlja ko ju je upoznao sa njim i ko je bio uz nju prije svega sto se izdesavalo. Nadam se da to nije sve bacila niz rijeku i da je ovo samo privremeno dok se malo ne zasite jedno drugog. Dok sam pripremala veceru par puta je neko pozvonio na vrata. Obrisala sam ruke i izasla iz kuhinje. Harry je vec silazio niz stepenice.
"Mislio dam da si otisla.."
"Nisam mogla izac iz kuhinje." odgovorila sam mu a onda je on otvorio vrata. Dva uniformisana policajca su stojala na vratima.
"Dobar dan." brkati je rekao i bacio pogled prema meni "Vi ste Jessica?".
"Da, ona je Jessica." Harry je odgovorio "Ima li nekih problema ili vijesti vezanih uz Rachel?"
"Da. Jutros ju je pronasao nas tim u jednoj kucici blizu ove sume koja se nalazi iza vase kuce."
"Cijelo vrijeme je bila blizu nas?!" uzviknula sam i uhvatila Harry-ja za nadlakticu objema rukama.
"Da. Mislimo da je planirala drugi napad na gospodina Harry-ja. Medjutim, imamo jednu informaciju od nje." ja i Harry smo se pogledali a onda ponovo usmjerili pogled prema brkatom policajcu "Kaze da nije ovaj napad planirala sama i da ste joj bas vi pomagali." policajac je pogledao u mene. Harry je poceo da se smije a ja sam bila smrtno ozbiljna.
"J-Ja?"
"Da, gospodjice Jessica. Vi. Ona nam je i rekla da vas potrazimo ovdje. Dala nam je ovu adresu. Vi kao osoba kojoj Harry vjeruje ste se uvukli u kucu i.."
"Glupost. Ona je moja medicinska sestra... I... Vise od toga." zagrlio me je dok ja nisam mogla da vjerujem sta cujem.
"Jessica, hocete li poci sa nama u postaju?"
"Glupost." Harry je ponovo rekao.
"Samo zelimo uzeti iskaz."
"D-Dobro." pogledala sam u Harry-ja. Od suza u ocima nisam mogla jasno da ga vidim.
"Kunem se..."
"Znam da nisi ti nista kriva. Idem sa vama." poljubio me u celo i izvadio jakne iz ormara te smo izasli iz kuce. Nismo se javili ni Louisu ni Niallu.

...

"Zelimo da cujemo sve iz pocetka. Kako je Styles zavrsio u bolnici, odakle poznajete Rachel... sve." policajac sa kojim sam bila u sobi za ispitivanje je hodao oko mene a onda stao ispred mene i naslonio se na stol.
"Pa.. Ja i Harry..." zaustavila sam se. Mislila sam da sto god kazem da ce oni upotrijebiti protiv mene i da ce Rachel da pobjedi i ovaj put.
"Nastavite."
"Mi imamo svoju proslost. Nekad smo bili u vezi, i sad smo... valjda... nesto tu ima ali ne znam sta tacno. Medjutim, poceo je da izlazi sa Rachel kako bi ja postala ljubomorna i mislio je da ce tako da me vrati sebi u potpunosti i da znamo oboje na cemu smo."
"Kakve to veze ima sa..."
"Dopustite da zavrsim." policajac je kimnuo glavom "Jednu noc smo izasli van i tu je bio i Harry sa njom. Znate kako to ide kad dvije suparnice budu na samo. Rekla sam joj da se kloni Harry-ja, medjutim ona je vec bila zaljubljena u njega i vjerovala je u njihovu vezu iako tu za Harry-ja nije bilo nicega. Navece, taj decko sa kojim sam dosla, ostavio me na parkingu te diskoteke. Bilo je mracno i nigdje nikoga nije bilo."
"Zasto bi vas ostavio na takvom mjestu?"
"Gume od auta su bile izbusene, mislio je da je to Harry-jevo djelo, naljutio se i otisao."
"OK. Nastavite. Polahko shvatam o cemu se radi."
"Tad je dosao taj pijanac i pokusao mi uzeti novac, Harry se pojavio, udario ga i oborio na tlo. Dok je Harry provjeravao da li sam dobro, ovaj je ustao i noz mu zabio u ledja a zatim pobjegao."
"Mislis da je to obicam pijanac? Da nema neku ulogu u svemu?" zaustavila sam se i zatvorila oci na kratko. U pravu je. Neko je morao probiti Nicolasu gume i tak neko je znao sa ce vjerovatno da me ostavi samu misleci da je to Harry-jevo djelo.
"RACHEL!" uzviknula sam "Kladim se da je to njen covjek. Imala je na umu da se mene rijesi jer sam joj prijetila da se koli Harry-ja... a ovog je Harry oborio i udario i on mu se osvetio...". Kako nisam to ranije shvatila? Sve je namjestaljka. Citav scenario je u naprijed napisan i osmisljen.
"U bolnici je ona dosla i sve ostalo znate... Vec sam dala iskaz za taj dio." pokrila sam lice rukama. Jesam li morala doci u polociju da bih shvatila sve sto se desava.
"Sad razumijemo zasto Rachel sve to radi... Pokusava istragu usmjeriti na drugu osobu, a ti si joj savrsena meta." kimnula sam glavom a onda su Harry-ja pustili u sobu. Skocila sam sa stolice i zagrlila ga.
"Vodi me odavde." sapnula sam mu na uho i nisam ga pustala. Suza mi se spustila niz lice i nisam imala snage ni korak vise da napravim.
"Idemo." izasli smo iz sobe za ispitivanje a onda me Harry ponovo zagrlio, ovaj put mnogo jace.
"Uz tebe sam."
"Harry, ja ne mogu vise. Ne mogu."
"Mozes i moras. U inat njoj i drugima." uhvatio me za ruku a onda smo izasli iz policije. Dok smo isli prema autu par novinara nas je uslikalo. Harry mi nije pustao ruku i pozdravljao je novinare.
"Ne zelim da te skrivam. Ako neko ima nesto protiv nek dodje meni, pa nek je to i tvoj otac, ne zanima me."

Evooo jos jedan nastavak. Hvala vam sto i dalje citate i sto ste strpljivi sto se tice nastavaka. Love you alll :*

Vote + comment

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 26, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

StormWhere stories live. Discover now