Harry:
"Gdje si nestala sinoc?" dobila sam poruku od Harry-ja na viberu.Jessica:
"Nisam bila raspolozena za izlazak."Harry:
"Slobodno reci da je to zbog mene."Jessica:
"Ne, Styles. To nije zbog tebe." slagala sam mu. Imala sam osjecaj da kad bi mu rekla da nisam izasla zbog njega... da bi nestao opet a ja imam tu neku potreba u ga vidjam.Harry:
"Jessy?"Jessica:
"Reci Harry..."Harry:
"Ja... Htio sam da te pitam nesto."Jessica:
"Slobodno."Harry:
"Al neces se ljutiti?"Jessica:
"Ummm... ne?"Harry:
"Zasto ? na kraju?"Jessica:
"Ne razumijem sta zelis, I ODAKLE TEBI MOJ BROJ?!"Harry:
"Kim."Jessica:
"Sta Kim? Nju zelis ili.."Harry:
"Lol, ne. Uzeo sam njen mobitel dok je bila sinoc sa Zaynom i uzeo broj."Jessica:
"Znaci ukrao si ga?"Harry:
"Jessy?"Jessica:
"Molim Harry?"Harry:
"Ajde sutra samnom na jedno mjesto."Jessica:
"Gdje?"Harry:
"Ponesi pasos i idemo na 3 dana u Ameriku. Zelim te odvesti na jedno mjesto.
Kao prijatelj naravno."Jessica:
"Ne. Radim." brzo sam odgovorila bez razmisljanja. Sta cu reci Kim? Shvatit ce i da nema Harry-ja.Harry:
"Barem sam pokusao."Jessica:
"Izvini. Mozda drugi put." ostavila sam mu malu nadu, ali nisam sigurna da ce se to i ostvariti.Harry:
"Jel mozemo da se vidimo?"Jessica:
"Kad?"Harry:
"Odma?"Jessica:
"OK."Harry:
"Vani sam, u autu. Cekam te." skocila sam na prozor i zaista, Harry je bio vani. Sledila sam se. Kako sad da izadjem tamo? O cemu razgovarati sa njim kad znam da ce moje srce poceti lupati kao ludo kad budem blizu njega? Obukla sam plave hlace, prugastu majicu i dzemper jer je vani bilo pohladno. Zurila sam samo kako nas Kim ne bi vidjela jer bi joj trebala objasnjavati neke stvari a jos nisam spremna na sve to. Doslovno sam istrcala iz kuce i pozurila prema autu a tamo me Harry cekao. Otvorio mi je vrata a onda sam usla unutra. Za par sekundi on ce da udje unutra i kako da reagujem? Da sami kazem 'Cao'? Da se rukujemo? Zagrlimo? Poljubimo? Mozda je najpametnije samo da sutim? Ne. Nisam izasla van kako bi sutila cijelo vrijeme.
"Gdje idemo?" upitala sam ga. On se nasmijao i upalio auto.
"Negdje gdje cemo u miru moci razgovarati." dugo smo se vozili a onda je Harry zaustavio auto. Oko nas nicega nije bilo, posljednju kucu sam vidjela 10 minuta odavde. Pogledala sam u Harry-ja a on je mirno izasao iz auta a onda mi otvorio vrata i pruzio ruku kako bi mi pomogao da izadjem. Sama sam izasla i okretala se oko sebe. Ovdje je bilo dosta hladnije. Koliko je bilo tiho dokazuje rijeka koja se cula kako protice. Prosla sam pored Harry-ja i zastala ispred auta.
"Ummm zelis me kidnapovati?" upitala sam ga. On se nasmijao a onda krenuo polahko da seta ispred mene. Hodala sam za njim.
"Znaci sad si medicinska sestra?" upitao me a ja sam potvrdno kimnula glavom.
"Znas da volim da pomazem."
"Znam. A zasto jednostavno ne upises fax i postanes nesto vise?"
"Ne mogu ja to. Taj iduci korak bi donjeo mnogo odgovornosti a ja to jednostavno ne mogu."
"Ti si vrlo pazljiva i snalazljiva, pritom i odgovorna osoba. Ti to mozes ali ne zelis." polahko smo setali kroz noc i razgovarali o tome sta se sve desavali dok se nismo ponovo sreli. Harry mi je pricao neke dozivljaje sa turneja i cak smi se iskreno smijali, onako od srca.
"A jedna stvar koju mrzim je kad vidim one transparente gdje pise da bi se trebao osisati."
"Duga kosa kao u Tarzana." pokusavala sam ga zezati. Izgleda da ce ova nasa ideja o prijateljstvu da se ostvari i da ostane na cvrstim nogama. Ruzno je to sto smo prije ovoga bili u vezi i sto smo prosli kroz mnogo stvari zajedno ali jednostavno nemam drugog izbora. Kad bi se vratila Harry-ju iduci dan bi zavrsila na traumatologiji. Otac to ne bi podnio, ne voli Harry-ja i nije se nikad ni trudio da ga upozna. Zaustavili smo se pored nekog mosta i Harry se naslonio na ogradu.
"Nisam Leon-a dugo vidjeo."
"Pozelio si se prepirati sa njim?"
"Nisam ja kriv sto on mene ne voli."
"Ne voli on ni jednog decka koji je u mojoj blizini."
"A to znam." lupio je dlan o dlan a ja sam poskocila u mjestu jer me prepao. Podigla sam ruku na prsa a srce mi je brze kucalo. Nastala je neugodna tisina. Malo me bilo strah ovdje pa sam uvijek bila tu blizu Harry-ja. Tu gore je bila i neka sumica i ko zna kakve zivotinje u njoj. Naslonila sam se na ogradu pored Harry-ja i gledala u rijeku ispod nas. Vjetar je poceo da puse i moja kosa je zavrsila u Harry-jevom licu.
"Mislim da ce kisa." tiho je rekao a ja sam samo kimnula glavom. Kroz glavu mi je prosla jedna scena: kao kisa je pocela da pada, jaka kisa, vjetar je puhao sa svih strana a Harry je stojao na mjestu gdje sad stoji i grlio me je. Odmahnula sam glavom. Ne razumijem zasto mi se takve misli vrte po glavi. 'Harry mi je samo prijatelj' proslo mi je kroz glavu a onda sam se odmakela od ograde. Harry je i dalje sutio. Gledao je negdje tamo u daljinu dok sam ja cekala da krenemo nazad ili da nastavimo dalje setati.
"Jesi li imala decka poslije mene?" iznenada me upitao. Sledila sam se jer sam na trenutak pomislila da ce nase prijateljstvo da uspije. Nisam mogla da pustim glas i da mu kazem da nisam nikoga imala nakon njega, no on je nastavio da prica "Dakle tako. Nisi ni ti mene preboljela kao ni ja tebe.". Progutala sam knedlu u grlu. Srce mi je ponovo pocelo da lupa kad je on stao odma ispred mene. Mogla sam da osjetim toplinu kojom je zracio.
"Nisam imala sta da prebolim. Ako se sjecas ja sam prekinula i to sam planirala mjesecima. Nisam mogla vise bi.." usutila sam a onda prosla samo pored njega. Nase prijateljstvo nece biti moguce. Ne mozes biti sa nekim prijatelj ako imate neku zajednicku proslost koje se ne mozete rijesiti. Harry mene voli, ja nisam sigurna sta zelim i sta osjecam prema njemu.
"Jessica." zastala sam i okrenula se prema njemu "Izvini. Samo sam htio da budem siguran."
"Sad jesi?"
"Ne znam. Svojim postupcima me tjeras da vjerujem u to da nista ne osjecas vise prema meni, a onda te uhvatim kako me gledas i..."
"Kako te to gledam?"
"Onako kao prije 5 godina."
"Harry, idemo nazad." okrenula sam se i krenula brzo prema autu. Kisa je pocela da pada a onda je i jaki vjetar poceo da puse. Shvatila sam da je mrak oko mene pa sam usporila kako bi me Harry stigao.
"Jes.."
"Harry, ako mislis pricati o.."
"Ne. Mislim da trebamo pozuriti ili cemo biti mokri kao misevi." uhvatio me za ruku a onda poceo da trci.A/N: Molim vas ako vam se svidja prica vote i komentarisite zasto ste vote pricu. :)
YOU ARE READING
Storm
FanfictionPonekad sve izgleda tako jednostavno da niko ne bi ni pomislio da iza toga stoje velike tajne i nevjerovatne stvari koje ce od necijeg zivota da naprave veliku oluju.