Part 12

277 24 3
                                    

Harry je uspio da zaspi nakon sto smo tiho pricali o nekim glupostima iz nase zajednicke proslosti. Dok sam ja pricala on je uspio da zaspi sto znaci da me bas i nije slusao sta pricam. Ispravila sam se u sjedeci polozaj i gledala u njega dok spava.

Lezi tu. Budi pored njega. Daj mu do znanja da ga trebas kad si najvise ranjena. Cuvaj ga za ruku i ne daj ga nikome, a poslije ga rani tamo gdje najvise boli i izadji van sa Nicolasom.

Slusala sam neki unutrasnji glas u sebi dok sam gledala u njega.

Rekla si mu da ga i volis, budalo. Hajde sad mu to ponovo potvrdi, drzi ga za ruku pred njegovim prijateljima i prosetajte se Londonom, neka svako vidi koliko ga volis, neka to vidi i Obama u novinama dok ih bude listao uz jutarnju kaficu. A onda se prosetajte i do tvoga oca i oboje zavrsite svoju ljubav tragicno, par metara pod zemljom.

Protresla sam glavom te ustala iz kreveta a prije toga poljubila ga u obraz. Izasla sam polahko iz sobe da ga ne bih probudila i sisla niz stepenice. Polahko sam hodala kroz dnevnu sobu a onda izasla van u dvoriste koje je bilo iza kuce. Kisa je jako padala tako da nisam mogla da hodam po dvoristu, samo sam stojala ispod nadkrivenog dijela i pogledala u nebo koje je bilo prekriveno oblacima. Vratila sam se unutra kad je i led poceo da pada. Zatvorila sam vrata a onda se uvalila u fotelju i upalila TV.
"JESSICAAAA!!" cula sam Harry-ja na spratu kako me doziva. Ugasila sam TV te potrcala uz stepenice a onda polahko usla u sobu.
"Telefon!" rekao je a onda opet glavu bacio medju jastuke.
"Izvini." izvadila sam mobitel iz dzepa. Kim me zvala 7 puta. "Spavaj. Ugasila sam ton."
"Gdje si bila?"
"U WCu." sjela sam na rub kreveta i usla u poruke. Bio bi red da joj se javim...

"Draga, malo sam se sklonila od svakog. Vjerujem da ti je Nicolas rekao sve.... Bit cu ja dobro za par dana. Volim te. xx"

"Harry, kad ustanew nazvat ces Nialla i pitati ga gdje sam ja."
"Zasto? Ti si tu, nemoj biti smijesna."
"Uradit ces onako kako ti ja kazem."
"Dobro srce. Mogi li sad da spavam?"
"Mozes Styles. Mozes." ponovo sam izasla iz sobe a onda se spustila u kuhinju. Nadam se da ima nesto hrane od koje mogu da napravim veceru jer umirem od gladi. Kad sam otvorila frizider ugledala sam pileca fileta, meni nesto najdraze.
"Pa znas i ti Styles sta valja." bacila sam se na posao i tanko rezala fileta kako bi mogla da ih isprzim. Dok sam ih rezala Harry se stvorio iza mene i zagrlio me.
"HARRY!! Kad mi srce nije stalo." ostavila sam onaj noz i okrenula se prema njemu "Ne diraj zenu dok je u kuhinji. Ima ovdje opasnih stvari." on se sa osmjehom odmakeo od mene i podigao ruke u zrak.
"Ti si sama po sebi opasna." podigla sam jednu obrvu i naslonila se na frizider "Ovaj... Ja... Nisam bas tako mislio."
"Nego kako?"
"Mislio sam kako.. Ovaj..." zaronio je ruku u kosu i prosao kroz nju prebacivajuci ju u nazad "Kako da ti objasnim?" poceo je da se nervozno smjeska.
"Ne znam Harry, nisam ja u tvojoj glavi." uzela sam noz u ruku i pogledala u njega "Ali svidja mi se taj komentar da sam opasna. To znaci da me se bojis. Vidim to sad na tebi." okrenula sam mu ledja i nastavila da sjecem fileta.
"Ma ko se boji? Ja? Harry Styles?!" pocela sam se smijati i nisam se okretala prema njemu.
"Sta bi uradio da se moj otac pojavi na vratima, da bas sad zazvoni na vrata?" upitala sam ga i u tom trenutku je zaista neko pozvonio "Kako slikovito."
"Il slikovito pricas ili je neko stvarno na vratima." zvono se ponovo zaculo. Ostavila sam noz te smo izasli zajedno na hodnik. Harry je pogledao kroz spijunku.
"ZAYN!" procitala sam mu sa usana a onda sam pobjegla uz stepenice. Zastala sam na hodniku iza zida, samo sam bila znatizeljna. Cula sam kako je otvorio vrata i kako su se njih dvojica pozdravili.
"Harry, samo nam ti mozes pomoci."
"Kako? I kome?"
"Jessici." provirila sam iza zida i pogledala u Zayna. Harry me zraknuo odozdo a onda je skrenuo pogled. Sakrila sam se ponovo. Kim mu je sve ispricala i sad ga natjerala da me traze.
"Zasto? Sta se desilo Zayn?!" Harry je vikao i bio je jako uvjerljiv.
"Smiri se."
"Zayn sta se desilo Jessici?!"
"Nicolas je rekao Kim kako je danas covjek umirao i umro njima pred ocima. Ona se pogubila i otisla negdje."
"MOLIM?!" Harry je zaistao glasno viknuo. Zatvorila sam oci i naslonila se na zid. Zamisljala sam da ja nisam ovdje, ovo sve bi sigurno bila Harry-jeva reakcija.
"Ajde pomozi mi da je nadjemo." kihnula sam nakon sto je to Zayn rekao "Jel ima to neko sa tobom u kuci?"
"Ma dosla je spremacica, znas Anne. Poslala ju je kako bi bila sigurna da zivim u cistome." odahnula sam "Sta je Jessy rekla? Jel se cula da Kim?"
"Zeli da bude sama."
"Pa dovraga gdje je ta cura!"
"Hoces li nam pomoci?" nisam cula Harry-jev odgovor. Ponovo sam provirila a Zayn je izlazio iz kuce zajedno sa Harry-jem.
Ne Hary. Ne ostavljas me samu u ovoj kucerini. Ne radis to. prolazilo mi je kroz glavu dok sam se spustala niz stepenice. Stala sam ispred kucnih vrata i pogledala kroz spijunku, stajali su ispred vrata....
"Mislim da znam gdje je. Ima jedno mjesto gdje..." Harry je usutio "...gdje ide kad je sama. Rekla mi je gdje je to, pokusat cu."
"Ako saznas bilo sta javi.. "

*3 dana poslije*

"Kako to da se vi ne podnosite?" Kim je sjela na pod moje sobe i pogledala u mene "Ne razumijem." pricala je o Harry-ju kao i inace. U posljednje vrijeme jedine teme su nam 1D decki i avanture sa njima. Uglavnom se u grupi prica o meni j Harry-ju. Ponovo mi je poceo vaditi zivce jos od prije 3 noci kad se Zayn pojavio na vratima. Harry je svima poslije 2h javio kako je uspio da me nadje i tako glumio nekog heroja ispred njih. Tad smo se i posvadjali, nisam zavrsila ni veceru samo sam se pokupila i izasla iz kuce. Od tad se nismo ni vidjeli ni culi...
"Ne znam Kim."
"Jessica, on tebe voli."
"Pa? Sad ja treba da mu se bacim oko vrata?"
"Ne, ali mozes mu dati priliku."
"Aham.." kimnula sam glavom i skupila usne "To znaci da ce se ta veza zasnivati na svadji. Da Kim, o takvoj vezi sam uvijek sanjala." zakolutala sam ocima "Par dana razmisljam o necemu."
"A o cemu to?"
"Znas da imam tetku u Ankari?"
"Znam da imas tetku u Turskoj, a gdje tacno... nisam sigurna."
"U Ankari. Mislim da cu se preseliti kod nje."
"MOLIM? OSTAVIT CES MENE OVDE SAMU?!"
"Pa sad imas Zayna.."
"Imam, ali meni treba moja najbolja prijateljica ovdje." zakolutala sam ocima "Bjezis od Harry-ja?"
"NE!" kao iz topa sam rekla iako je to bila istina. Zelim se rijesiti ovih emocija dok nisu postale jace, kasnije ce biti kasno.

A/N: Uskoro ce postati zanimljivo... Nastavite da citate i MOLIM VAS bacite i koji komentar. Zelim da gbam sta vam se svidja i sta ne, ako treba da promjenim i nacin pisanja. :)

StormWhere stories live. Discover now