Ο Τόμας με κοίταξε και έβγαλε ένα κουτάκι από την τσέπη του. Όπα ,τι, κουστούμι ,κουτάκι ,κάνει αυτό που νομίζω; Θα κάνει αυτό που νομίζω
Μου έδωσε το κουτάκι . Παραξενέφτηκα αλλά το άνοιξα , μέσα δεν υπήρχε δαχτυλίδι ,υπήρχε ένα κολιέ"Χρόνια πολλά"είπε. Ήταν πολύ ωραίο μπορώ να πω αλλά στεναχωρήθηκα που δεν ήταν δαχτυλίδι. Ο Τόμας με κοίταξε και μάλλον από το ύφος μου νόμιζε ότι δεν μου άρεσε γιατί μου είπε "Δεν σου αρέσει. Έτσι;"
"Τι;Όχι όχι .Μου αρέσει πολύ αλήθεια. Είναι πανέμορφο" είπα αλλά δεν δένεται να κατάφερα τίποτα. Έπιασα το πρόσωπο του και του έδωσα ένα γλυκό φιλί ."θα μου το φορέσεις ;"τον ρώτησα και του χαμογέλασα πλατιά.Έκανε τα μαλλιά μου στην άκρη και μου το φόρεσε. Όταν το κούμπωσε γύρισα και τον κοίταξα. Το πρόσωπο του έλαμψε και μου είπε"Σου πάει πολύ" . Έπιασα το χέρι του και τον ρώτησα "Πάμε μια βόλτα;""Πάμε" . Πληρωσαμε,πηραμε τα παλτα μας και φύγαμε από το εστιατόριο. Πήρα τα παπούτσια μου στα χέρια και αρχίσαμε να περπατάμε κατά μήκος της παραλίας χεράκι χεράκι. Ήταν πανέμορφα έτσι όπως το φως το φεγγαριού αντανακλώνταν στην ήρεμη θάλασσα. Ανεβαίναμε και καθίσαμε στην άκρη σε κάτι βραχάκια ενώ βλέπαμε την θάλασσα και συζητάγαμε για διάφορα θέματα.
Κάποια στιγμή κουραστικά , γύρισα και ξάπλωσα πάνω του αλλά ένιωσα έναν οξύ πόνο και πετάχτηκα απότομα ενώ έβγαλα μια μικρή κραυγή πόνου ενώ ξάπλωσα πάνω στο βράχο. Σε κλάσματα δευτερολέπτου ο Τόμας είχε έρθει από πάνω μου "Βάλερη. Βαλ τι έγινε;"
"Πρέπει να σου πω κάτι"
"Τι συμβαίνει;"
"Στο σπίτι όταν με πήρες αγκαλιά ένιωσα έναν οξύ πόνο στην πλάτη γι αυτό σε έσπρωξα πίσω,το ίδιο έγινε και στα Goodys ,όπως και εδώ τώρα."
"Γιατί δεν μου το είπες;"
"Δεν ήθελα να σε ανησυχήσω"
"Τώρα Δηλαδή είναι καλύτερα;" είπε και με έπιασε από τους ώμους αλλά το άγγιγμα του ήταν σαν μαχαίρια που με κάρφωναν στην πλάτη και άρχισα να φωνάζω.
"Αυτό ήταν θα σε πάω στο σπίτι" συνέχισε και με πήρε αγκαλιά σε στυλ νύφης αλλά για πρώτη φορά ο πόνος δεν σταμάταγε και ήταν αφόρητος. Λίγο πριν φτάσουμε στο αμάξι όλα θόλωσαν και ενα μαύρο πέπλο με σκέπασε.
Μερια Τομας
Την κράταγα στα χέρια μου και την πήγαινα στο αμάξι . Φώναζε από τον πόνο και είχε ιδρώσει ολόκληρη. Λίγο πριν φτάσουμε στο αμάξι λιποθύμησε στα χέρια μου . Δεν άντεχα να την βλέπω έτσι και δεν ήξερα τι να κάνω . Την πήγα στο σπίτι και πήρα τηλέφωνο την μάνα της, της είπα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με την Βάλερη και έπρεπε να έρθει στο σπίτι αμέσως. Μπορώ να πω πως λυπάμαι που της χάλασα τις διακοπές αλλά είναι σοβαρό. Πήγα στο μπάνιο και έντεκα μερικές πετσέτες. Τις πήγα στο σαλόνι και τις ακούμπησα μια μια στο μέτωπο της.
YOU ARE READING
Το αντίθετο μισό μου.
FantasyΝόμιζα ότι ήξερα την ζωή μέχρι που όλα άλλαξαν ..Τα παραμύθια έγιναν αληθινά , η φαντασιώσεις ζωντάνεψαν όλη η ζωή μου ήταν ένα ψέμα μέχρι εκείνη την ημέρα. Εκείνη την ημέρα που αυτός περάσει την πόρτα του σχολείου . Κατέστρεψε την ζωή μου... η μήπω...