"Σ' αγαπαω"

1.6K 185 9
                                    

"Σε αγαπάω"είπα και έτρεξα πάνω του .Τυλιξα τα χέρια μου στο λαιμό του και τον φίλησα.Όταν ξεκολλησαν τα χείλι μας με κοίταξε βαθιά μέσα στα μάτια, μου σκούπισε μερικά δάκρυα και μου είπε"Και εγώ σ' αγαπάω"και με φίλησε....

Το πρωί μας βρήκε μαζί αγκαλιά στο κρεβάτι ,και για όλα τα πονηρά μυαλά όχι δεν κάναμε τίποτα ,απλώς κοιμηθήκαμε αγκαλίτσα.Σήκωσα το κεφάλι μου και τον κοίταξα.Είχε ακόμα κλειστά τα μάτια του οπότε την πλησίασα και του φίλησα την μύτη και έκανα πίσω ενώ περίμενα μια αντίδραση που δεν ήρθε ποτέ. Πήγα κοντά και του έδωσα πάλι ένα μικρό φιλί στην μύτη αλλά πάλι τίποτα οπότε αποφάσισα να πάω στο σαλόνι για να μην τον ξυπνήσω.

Πήγα να σηκωθώ αλλά ένιωσα τα χέρια του να με σφίγγουν από την Μέση στην αγκαλιά του."Γιατί θες να σηκωθείς;Ωραία δεν ειμαστε;"Είπε με την βραχνή πρωινή φωνή του.

"Νόμιζα οτι κοιμόσουν,και σκέφτηκα να κατέβω κάτω να μην σε ξυπνήσω"

"Μακάρι να ξυπνήσαμε κάθε μέρα αγκαλια.Ξέρεις είναι το ποιο ωραίο ξύπνημα που είχα ποτέ"είπε και με κοίταξε με ένα βλέμμα που ξεχείλιζε από αγάπη και χαρά."Εγώ είχα και καλύτερα"είπα και με κοίταξε με ενα απογοητευμένο βλέμμα"όταν είχα και πρωινό στο κρεβάτι"συνέχισα και με έσπρωξε λίγο ποιο πέρα ενώ έβαλε το χέρι στο κεφάλι του λες και ήταν στο στρατό λέγοντας"Η επιθυμία σου διαταγή μου"και πήγε προς την πόρτα.

Ωχ πάει στην κουζίνα,είδατε πως μου την έκανε χθες ,πρέπει να κάνω κάτι γρήγορα.Όταν άνοιξε την πόρτα σηκώθηκα όρθια τον έδειξα με το δάχτυλο μου και του είπα"Μακριά από την κουζίνα μου.Είναι ακόμα χάλια από χθες.Πάω να κάνω ένα μπάνιο και θα βγούμε να φάμε έξω"Και μπήκα μέσα στο μπάνιο .Άφησα το ζεστό νερό να τρέξει στο σώμα μου ,όταν άκουσα το κινητό μου.

"Τόμας το σηκώνεις σε παρακαλώ"

"Φυσικά"

"Ευχαριστωωω"

Τον άκουγα που μίλαγε με κάποιον αλλα δεν μπορούσα να καταλάβω τι λέγανε .Δεν έδωσα και πολύ σημασία και μετά απο λίγη ώρα, βγήκα έξω ενώ είχα φορέσει τα μαύρα δαντελωτα μου εσώρουχα και απο πάνω ένα γκρι μακρι φούτερ όπου τα μανίκια του κάλυπταν το μεγαλύτερο μερος από τις παλάμες μου και έφτανε μέχρι το γόνατο ενώ μπροστά είχε μια μεγάλη μαύρη-γκρι στάμπα του Μίκη "Ποιός ήταν;"ρώτησα

"Η Άννα"απάντησε και μου χαμογέλασε καθησυχαστικά.

"Και τι ήθελε;"

"Τίποτα το ιδιαίτερο"απάντησε αλλά κοίταγε το κινητό του τώρα ενώ δεν έκανε το κόπο να με κοιτάξει καν.

"Λοιπόν, που θες να πάμε για να φάμε;"

Έκανα μια σβούρα τα μάτια μου και τα σταμάτησα στα δικά του ενώ ενα στραβό χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλι μου."Θέλω να πάμε στα Goody's"

"Τι.Δεν υπάρχει περίπτωση"

"Ελαααα"

"Όχι"

"Γιατί;"είπα πήγα κοντά του με μυτακια ενω ακούμπησα τους αγκώνες μου στους ώμους του και με το ένα χέρι χαϊδευα τα μαλλιά του , ενώ με το άλλο χαϊδευα το μάγουλο του.

"Ε.. Επ ...Επειδή.Διάολε θα σταματήσεις;"Είπε και έπιασε το χέρι μου."Επειδή είναι πολύ παιδικό ".Τι σκατα λέει .Το Goody's τα σπάει.Πήρα ένα στεναχωρημένο βλέμμα και δεν μου πήρε πολύ ώρα να τον πείσω."Ετοιμάσου"μου είπε

"Έτοιμη είμαι"

"Όχι όχι άμα θες goody's θα βάλεις κάτι ποιό μακρύ από κάτω"

"Εννοείς να βάλω σκέτο κάτι από κάτω"είπα και με κοίταξε με γουρλωμένα μάτια.

Γύρισα και άρχισα να προχωράω προς την ντουλάπα αλλά σήκωσα ψηλά τα χέρια μου και το φούτερ σηκώθηκε επικίνδυνα ψηλά.Όταν κατάλαβα τι είχε γίνει κατέβασα απότομα τα χέρια μου και τράβηξα το φούτερ.Γύρισα και κοίταξα αστραπιαία τον Τόμας όπου είχε σηκώσει τα φριδια του και είχε ένα στραβό χαμόγελο στα χείλια του.

"Σίγουρα θες να πάμε;"Είπε ο Τόμας και κατάλαβα που το πήγαινε.

"Τόμας!"τον μαλώσω και γύρισα το κεφάλι μου ενώ άρχισα πάλι να περπατάω προς την ντουλάπα.Λίγο πρίν φτάσω στην ντουλάπα άκουσα τον Τόμας.

"Σ΄ αγαπάω"είπε και κοκαλωσα στην θέση μου .Δεν είναι οτι δεν ένιωθα και εγώ το ίδιο απλώς με αιφνιδίασε....

Το αντίθετο μισό μου. Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora