Ο αγνός μου άγγελος

1.5K 162 25
                                    

Ο Τόμας σηκώθηκε και έφυγε οπότε εγώ κάθησα με την μάνα  μου και μιλήσαμε λίγο για το θέμα του γάμου άγγελου.

"...και δηλαδή που θα βρεις έναν αγνό άγγελο"την ρώτησα.

"Δεν είναι σίγουρη καλύτερα να καλέσουμε τον πατέρα σου για να τον ρωτήσουμε. Αυτός κάτι θα ξέρει"απάντησε και κάλεσε τον μπαμπά μου.

Μετά από αρκετή ώρα είχε έρθει και τώρα καθόμασταν όλοι μαζί στο σαλόνι.

"Εγώ δεν είμαι αγνός άγγελος αλλά έχω έναν φίλο μου όπου ο γιός του είναι αγνός άγγελος και θα μπορέσει να σε βοηθήσει πιστεύω , αλλά θα πρέπει να σε βοηθήσει. Για την ακρίβεια θα πάω τώρα στον παράδεισο για να τον φέρω εδώ"είπε ο μπαμπάς μου και σηκώθηκε αλλά τον σταμάτησα.

"Όπα όπα μισό. Τι εννοείς θα πας στον παράδεισο;"

"Παράδεισος λέγετε το μέρος που κατοικούν όλοι οι άγγελοι. Δεν έχει όμως καμία σχεση με όλες αυτές τις ιστορίες που έχεις ακούσει"

"Ααα οκ"τον ακολούθησα μέχρι το πίσω μέρος της πολυκατοικίας.

Τον είδα να κλείνει τα μάτια του και να βάζει τα χέρια του μπροστά στο κεφάλι του σχηματίζοντας ένα 'Χ' για λίγα δευτερόλεπτα . Τα κατέβασε απότομα και δύο μεγάλα λευκά φτερά έκαναν την εμφάνιση τους. Δεν είχα δει ποτέ ξανά τα φτερά του πατέρα μου και μπορώ να πω πως ήταν απλά πανέμορφα. Έδωσε μια μικρή ώθηση στα πόδια του και εξαφανίστηκε.

Μπήκα μέσα στο σπίτι και περίμενα να έρθουν. Είχε περάσει αρκετή ώρα που περίμενα αλλά δεν εμφανίστηκε κανένας. Μετά από αρκετή ώρα άκουσα το κουδούνι και πήγα να ανοίξω την πόρτα . Όσο πλησίαζα άκουγα τον μπαμπά μου με κάποιον άλλον.

"Σε παρακαλώ "

"Δεν θέλω"

"Γνώρισε την πρώτα και μετά μου λες "

"Όχι"

Ανοικτά την πόρτα και το αγόρι που βρισκόταν μπροστά μου γύρισε και κλειδώθηκαν οι ματιές μας.
Είχε δύο πανέμορφα γαλανά μάτια . Τα μαλλιά του ήταν κάστανα κοντό κουρασμένα και ήταν λίγο ποιο ψηλός από εμένα. Δεν ξέρω πόση ώρα μοιραζόμασταν πάντως εμένα μου φάνηκαν αιώνες . Από τον λήθαργο μας , μας ξύπνησε ο μπαμπάς μου.

"Ξέρω οτι δεν θες να το κάνεις αλλά..."είπε όμως τον διέκοψε το αγορι χωρις να ξεκολλησει το βλεμα του από το δικό μου.

"Θα το κάνω"

"Τι;"

"Θα το κάνω"είπε πάλι στον μπαμπά μου και άπλωσε το χέρι του σε εμένα."Ντάνι"

Το αντίθετο μισό μου. Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora