Αποκαλύψεις (β' μερος)

2K 204 13
                                    

Μετά από αρκετή ωρα μπήκαν μέσα οι γονείς μου.

"Βάλερι πρέπει να σου μιλήσουμε!"

"Ακούω."

"Δεν είσαι φυσιολογικό παιδί, όλο αυτό που γίνεται με εσένα, δεν είναι φυσιολογικό, εσύ δεν είσαι φυσιολογική μάγισσα!" είπε ο πατέρας μου σοβαρά.

"Τι εννοείς;"Σοβαρά μόνο εγώ δεν καταλαβαίνω;

"Αυτό που προσπαθούμε να σου πούμε είναι οτι κάνεις μάγια χωρίς να αρθρώσεις λέξη, σηκώσες ολόκληρο το σαλόνι χωρίς καμία δυσκολία! Λάμπουν τα μάτια σου οταν αναστατώνεσαι ή κάνεις μαγικά, ακούς μια φωνή μέσα σου και οταν πήγες να επιτεθείς στον βρικόλακα πετάχτηκες πίσω." είπε η μαμά μου, αλλά εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω που το πάνε.

"Νομίζετε ότι είμαι τρελή;" είπα και άρχιζα να θυμώνω γιατί άμα είμαι ξέρω από ποιούς πήρα.

"Να βλέπεις αυτό εννοώ! Χαλάρωσε δεν εννοούμε αυτό! Τώρα που νευρίασες λάμπουν τα μάτια σου!" συνέχισε και τώρα έκλεισα τα μάτια μου και προσπάθησα να χαλαρώσω.

"Τα μισά από αυτά που σου είπα πρίν λίγο τα κάνουν οι άγγελοι" οι ποιοί;

"Βλέπεις Βάλερι όταν θυμώνει ενας άγγελος, πρίν επιτεθεί ανοίγει τα φτερά του και λάμπουν τα μάτια του." μου εξήγησε ο πατέρας μου.

"Εμένα δεν μου εμφανίστηκαν φτερά οταν θύμωσα."

"Ναι και δεν το καταλαβαίνω ,μάλλον θα θέλουν λίγο καιρό να βγουν τα φτερά σου." Είπε για να με καθησυχάσει. Δεν νομίζω να έπιασε. Εγώ πάντως δεν καταλαβαίνω τίποτα μπαμπά μου οπότε μην ανησυχείς.

"Δεν μου έχετε πει ακόμα τι είμαι!"

"Θα σου εξηγήσω εγώ. Υπάρχει ένας μύθος που λέγεται τα 'αντίθετα μισά' και λέει ότι μια μέρα θα γεννηθεί ένας άγγελος-μάγισσα και ένας βρικόλακας-δαίμονας ή αλλιώς μαύρος άγγελος. Αυτοί οι δύο θα είναι ότι πιο δυνατό έχει εμφανιστεί ποτέ. Επίσης, έλεγε ότι θα πρέπει να προστατεύουν ο ένας τον άλλον για πάντα γιατί θα εξαρτάται ο ένας από τη ζωή του άλλου."

"Τι εννοείς με αυτό;" ρώτησα τρομαγμένη.

"Άμα πεθάνει, πεθαίνεις και εσύ." Τί; Δεν πιστεύω στα αυτιά μου. Η ζωή μου είναι στα χέρια ενός βρικόλακα; Δεν το πιστεύω, ειμαι ήδη νεκρή. "Αλλά επίσης έλεγε ότι δεν μπορεί να πειράξει ο ένας τον άλλον και ότι άμα ένας από τους δύο κινηθεί απειλητικά θα τους χωρίσει κάτι σαν ρεύμα."

Οκ μπορώ να πω πώς ένιωσα καλύτερα αλλά και παλι, δεν ξέρω άμα μπορώ να εμπιστευτώ ξανά τον Τόμας.

"Εγώ λέω να πάω μια βόλτα." είπα και σηκώθηκα.

"Κάτσε κάτω δεν τελείωσα ακόμα."

"Τι άλλο μπορεί να υπάρχει;"

"Δεν θες να μάθεις τί ήταν αυτό που εμφανίστηκε στο χερι σου και τί σου μιλούσε εκεί έξω;" Αυτό το είχα ξεχάσει. Κάθησα ξανά αποφασιστικά.

"Σε ακούω!"

"Ο καθένας λέγανε ότι θα έχει ένα πνεύμα βοηθό να τον βοηθάει. "

"Μου λες δηλαδή ότι έχω ένα πνεύμα μέσα μου;"

"Ναι και μπορείς να το καλέσεις όποτε θέλεις, "

"Τώρα θέλω! Πώς θα το καλέσω;"

"Ψάξε βαθιά μέσα σου και θα το βρεις."

Αυτό θα κάνω. Έκλεισα τα μάτια μου και άρχισα να το ψάχνω βαθιά μέσα μου, να προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζι του. Σε παρακαλώ εμφανίσου! Θέλω να σε δω, έχω ερωτήσεις, πρέπει να σου μιλήσω. Σε παρακαλώ εμφανίσου! Άνοιξα τα μάτια μου και τίποτα, μια απογοήτευση.

"Δεν πειράζει, θσ προσπαθήσεις ξανά άλλη φορά, δεν χρειάζεται να εξαντληθείς!" Είπε η μαμά μου.

Αλλά την αγνόησα και έκλεισα τα μάτια μου. Πιο απαιτητικά αυτή τη φορά. Πνεύμα που βρίσκεσαι μέσα μου βαθιά, βγες έξω να σου ρίξω κι εγώ μία ματιά. Είπα από μέσα μου και ασυνείδητα λύγισα το χέρι μου προς τα κάτω με την παλάμη μου ανοιχτή προς το ταβάνι και άνοιξα απότομα τα μάτια μου, αλλά δεν έβλεπα τίποτα, μόνο ένα πολύ λαμπερό φως. Όταν μπορούσα να δω ξανά, είδα έναν λευκό δράκο να βρίσκεται μπροστά μου και να με κοιτάει.

"Με κάλεσες;"

"Ναι, δυο φορές "

"Το ξέρω αλλά για να σου εμφανιστώ περνάω από μέσα σου όπως και για να γυρίσω πίσω και αυτό σε εξαντλεί πολύ, ειδικά τώρα που δεν έχεις εξασκήσει τις δυνάμεις σου. Επίσης έχω περάσει ήδη δύο φορές μέσα σου σήμερα, η τρίτη θα έπρεπε να σε είχε σκοτώσει, αυτό δηλώνει ότι είσαι δυνατή. Χαίρομαι! Πρέπει όμως να γυρίσω πίσω οπότε θέλω να κάνεις κάτι για εμένα."

"Οτιδήποτε."

"Θέλω να σηκωθείς και να έρθεις κοντά μου." Είπε κι εγώ ακολουθούσα καταγράμμα τις εντολές του. "Σήκωσε το χέρι σου και βάλτο πάνω στο κεφάλι μου, κλείσε τα μάτια σου, πάρε μια βαθιά ανάσα και χαλάρωσε."

Αμέσως μετά από αυτό, ένιωσα πάλι εκείνη την φωτεινή γραμμή να περιτριγυρίζει το χερι μου και όταν έφτασε στον αγκώνα μου άνοιξα τα μάτια μου και ήταν πάλι αυτή η λάμψη. Όμως όταν έφυγε απόλυτο σκοτάδι, δεν θυμάμαι τίποτα!

Το αντίθετο μισό μου. حيث تعيش القصص. اكتشف الآن