Μετά από λίγη ώρα χτύπησε το κουδούνι και πήγα να ανοίξω την πόρτα .
"Επιτέλους ήρθες"πείραξα την Άννα .
"Ποπο νεύρα , γιατί είσαι έτσι;"
"Κάθησε και θα σου πω" της είπα και κάθησε
"Λοιπόν τι πρόβλημα έχεις;"
"Έχω νεύρα ζαλάδες και κάνω εμετό "
"Ίωση θα είναι . Αρρώστισες σιγά θα σου περάσει"είπε με σιγουριά
"Για ξανά σκέψου το"της είπα και με κοίταξε . Μετά κοίταξε το πάτωμα για ένα δευτερόλεπτο και μετά με ξανά κοίταξε με γουρλωμένα μάτια.
"Δεν μπορεί;"είπε λίγο φωναχτά
"Δεν ξέρω "
"Δεν γίνεται"
"Δεν ξέρω"της φώναξα αθώα.
..."Πάω στο φαρμακείο "είπε μετά από λίγο και πριν προλάβω να την σταματήσω είχε είδη βγει έξω.
Περίμενα αρκετή ώρα μπορώ να πω μέχρι που άκουσα το κουδούνι.
"Άντε που ήσουν τόση ώρα;"
"Συγγνώμη αλλά δεν μπορούσα να βρω φαρμακείο"
"Έχει ένα κάτω από το σπίτι"
"..Δεν το είδα οκ . Δεν είμαι ψύχραιμη"είπε και μου έδωσε την σακούλα"Έχει δύο τεστ κάνε και τα δύο."
Πήγα στο μπάνιο και έκανα όλη τη διαδικασία, όταν βγήκα έξω η Άννα είχε φάει το μισό ψυγείο από την αγωνία της.
"Λοιπόν, λοιπόν τι έγινε"
"... Είναι θετικό.."της είπα με καμια ιδιαίτερη έκφραση
"Αυτό είναι υπέροχο"είπε και με αγκάλιασε
"Όχι . Όχι Άννα δεν είναι υπέροχο"είπα και κάθησα στον καναπέ
"Μα γιατί ;"είπε και κάθησε δίπλα μου.
"Γιατί ένα τεράστιο που τρέχει μέσα στα πόδια μας συνέχεια θα είναι οτι χειρότερο τώρα"
"Οχιι θα είναι μεγάλη χαρά να έχετε ένα πλασματάκι εδώ μέσα"
"Και το μωρό τι θα βγει μου λες; Εγώ είμαι μάγισσα-άγγελος και ο Τόμας είναι βρυκόλακας-δαίμονας"
"Είναι σίγουρη ότι και να βγει καλό θα είναι τώρα σταματά να παραπονιέσαι και να χαρείς"
"Μα .."
"ΕΙΠΑ ΝΑ ΧΑΡΕΙΣ"μου φώναξε αυστηρά σαν χαζό μαμά που λέει στο παιδί της να φάει το φαί του. Χαμογέλασα και με έκανε μια αγκαλιά.
YOU ARE READING
Το αντίθετο μισό μου.
FantasyΝόμιζα ότι ήξερα την ζωή μέχρι που όλα άλλαξαν ..Τα παραμύθια έγιναν αληθινά , η φαντασιώσεις ζωντάνεψαν όλη η ζωή μου ήταν ένα ψέμα μέχρι εκείνη την ημέρα. Εκείνη την ημέρα που αυτός περάσει την πόρτα του σχολείου . Κατέστρεψε την ζωή μου... η μήπω...