Το τελευταίο που θυμάμαι είναι να λέω στον Ντάνι "Μπορείς να κοιμηθείς εδώ σήμερα"και έτσι με πήρε ένας γλυκός και ελαφρύς ύπνος στην αγκαλιά του.
Όταν ξύπνησα ήμουν μόνη μου στο δωμάτιο μου και φορούσα τις πιτζάμες μου. Όπα ο Ντάνι μου φόρεσε τις πιτζάμες μου; Τι χαζή που είμαι φυσικά και όχι ,ο Τόμας θα τον είχε σκοτώσει .
Σηκώθηκα και πήγα στο σαλόνι όσο ποιό ήσυχα μπορούσα για να μην ξυπνήσω τον Ντάνι αλλά αντί να δω έναν Ντάνι να κοιμάται είδα έναν Ντάνι χωρίς μπλούζα να είναι ξαπλωμένος στον καναπέ και να βλέπει τηλεόραση. Όταν κατάλαβε την παρουσία μου σηκώθηκε αφήνοντας σε κοινή θέα το γυμνασμένο του σώμα.
Με το που τον είδα είχα μείνει με ανοιχτό το στόμα. Είχε σωματάρα και εγώ είχα μείνει να τον κοιτάζω σαν χαζό.
"Εμμ συγγνώμη για την εμφάνιση, δεν σε κατάλαβα"απολογήθηκε αλλά παρ' όλα αυτά είχε ένα πλάτη χαμόγελο.
"Χαρούμενος βλέπω . Έγινε κάτι ;"
"Εμφανίστηκε το πρώτο σου τατουάζ."
"Τι; Αυτό είναι υπέροχο. Που είναι;"ρώτησα όλο χαρά
"Στην μέση σου"μου απάντησε.
"Μισό. Αφού είναι στην μέση μου, εσύ πως το είδες;"
"Το είδα όταν σου έβαλα τις πιτζάμες σου"είπε και έτριψε αμήχανα το σβέρκο του. "Συγγνώμη δεν ήξερα οτι θα σε πειράξει,απλώς ..."
"Δεν με πείραξε . Αλήθεια"είπα και σήκωσα δειλά την μπλούζα μου.
Στο αριστερό μέρος της λεκάνης μου υπήρχε ένα μαύρο τατουάζ. Δεν μπορώ να καταλάβω καλά το σχέδιο, είναι δύο φτερά νομίζω. Όπως και να 'χει είναι πανέμορφο. Ο Ντάνι ήρθε κοντά μου και έβαλε το χέρι του πάνω στο τατουάζ μου.
"Τι κάνεις;"είπα και τραβήχτηκα πίσω.
"Ηρέμησε. Πρέπει να κάνω κάτι"
Ήρθε πάλι κοντά μου έβαλε το χέρι του πάνω στο τατουάζ μου. Έκλεισε τα μάτια του, πηρε μια βαθιά ανάσα και άνοιξε τα μάτια του όπου τώρα φώτιζαν ενώ μια λάμψη έβγαινε και από το τατουάζ μου.
"Ορίστε"είπε και έκατσε στον καναπέ
"Τι έκανες;"τον ρώτησα και κάθησα δίπλα του.
"Έπρεπε να το κάνω για να συνεχίσει η μεταμόρφωση σου"είπε και έπιασε το κεφάλι του.
"Είσαι Καλά; Φαίνεσαι χάλια."είπα και σηκώθηκε και στάθηκε μπροστά μου ενώ μου έλεγε λίγο θυμωμένα.
YOU ARE READING
Το αντίθετο μισό μου.
FantasyΝόμιζα ότι ήξερα την ζωή μέχρι που όλα άλλαξαν ..Τα παραμύθια έγιναν αληθινά , η φαντασιώσεις ζωντάνεψαν όλη η ζωή μου ήταν ένα ψέμα μέχρι εκείνη την ημέρα. Εκείνη την ημέρα που αυτός περάσει την πόρτα του σχολείου . Κατέστρεψε την ζωή μου... η μήπω...