"Θα καταλάβω, το υπόσχομαι"
"Πριν πολλά χρόνια γνώρισα μια κοπέλα που σου μοιάζει πολύ. Όταν την πρωτοείδα την ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά. Ήμασταν μαζί αρκετό καιρό οπότε μια μέρα αποφάσισα να την πάω να γνωρίσει την οικογένεια μου. Ήταν άγγελος και εγώ βρυκόλακας-μαύρος άγγελος αλλά αυτό δεν μας εμπόδισε να ήμαστε μαζί μέχρι εκείνο την νύχτα"είπε και κοίταξε τον Μάρκο με ένα βλέμμα όλο μίσος.
"Συνέχισε"του είπα και με κοίταξε
"Θες να μάθεις τι έγινε εκείνη την νύχτα;"
"Ναι"
"Την πήγα στο σπίτι μου και την γνώρισα στους γονείς μου και στον Μάρκο. Μπορεί να μην συμφωνούσαν με αυτή τη σχέση αλλά δεν είπαν τίποτα γιατί ήμουν ευτυχισμένος. Το βράδυ θα έμενε στο σπίτι μας οπότε την άφησα στο δωμάτιο να κάνει ένα μπάνιο να ετοιμαστεί και βγήκα για λίγο έξω. Όταν γύρισα στο σπίτι οι γονείς μου είχαν βγει και άκουγα κάποιους να τσακώνονται. Όταν κατάλαβα ότι τσακώνονται ο Μάρκος με την Έλλη έτρεξα στα σκαλιά αλλά όταν έφτασα στην κορυφή της σκάλας άκουσα την Έλλη να φωνάζει. Πάγωσε το αίμα μου, έτρεξα στο δωμάτιο οσο πιο γρήγορα μπορούσα και όρμηξα μέσα στο δωμάτιο ενώ αυτό που είδα με έκανε να χάσω την γη κάτω από τα πόδια μου. Την Έλλη στο πάτωμα να κλαίει με αίματα στην πλάτη της και από πάνω της να στέκεται ο Μάρκος με ένα σατανικό χαμόγελο στο πρόσωπο του ενώ κράταγε τα φτερά της στα χέρια του."στο τέλος της πρότασης έτρεμε από τα νεύρα του.
Δεν το πιστεύω αυτό που ακούω πως μπόρεσε να της κάνει κάτι τέτοιο. Κοίταξα τον Μάρκο με ανοιχτό στόμα αλλά κοίταζε το πάτωμα.
"Της έσπασες και της έβγαλες τα φτερά της. Πως μπόρεσες; Πως μπόρεσες να της κάνεις κάτι τόσο φρικτό"Φώναξε ο Τόμας στον Μάρκο,αλλά δεν του απάντησε.
"Τι έγινε με την Έλλη μετά;Έζησε ;"τον ρώτησα.
"Χα Βάλερη δεν καταλαβαίνεις. Το να χάσει ένας άγγελος τα φτερά του είναι χειρότερο από τον θάνατο. Και γιατί ξέρω ότι θα με ρωτήσεις, ήρθαν οι γονείς της Έλλης και την πήραν μακριά μου. Δεν την ξαναείδα ποτέ μου και δεν μπορούσα άλλο να ζω στο ίδιο σπίτι με τον Μάρκο οπότε όλα αυτά τα χρόνια ζω μόνος μου εδώ ."είπε και δεν μπορούσα να διακρίνω συναισθήματα. Σηκώθηκε και κοίταξε τον Μάρκο"Σου είπα ότι αμα σε ξανά δω θα σε σκοτώσω οπότε τι κάνεις εδώ;"Σηκώθηκε και ο Μάρκος και τώρα ήταν πρόσωπο με πρόσωπο.
"Δεν ήρθα εδώ για εσένα. Βασικά δεν ήρθα καν εγώ εδώ. Η Βάλερη ήταν στον παράδεισο"
YOU ARE READING
Το αντίθετο μισό μου.
FantasyΝόμιζα ότι ήξερα την ζωή μέχρι που όλα άλλαξαν ..Τα παραμύθια έγιναν αληθινά , η φαντασιώσεις ζωντάνεψαν όλη η ζωή μου ήταν ένα ψέμα μέχρι εκείνη την ημέρα. Εκείνη την ημέρα που αυτός περάσει την πόρτα του σχολείου . Κατέστρεψε την ζωή μου... η μήπω...